Hotel La Maison des Galets

Kleine hotelsWeer vandaag16°10°
Hotel La Maison des Galets

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor La Maison des Galets voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Maison des Galets in het Nederlands

Met vrienden

'k zou het niet aanraden aan vrienden

lucvt
11-10-2010

pluspunten:

wifi, lekker en mooi gepresenteerd avondeten, prima halfzachte matrassen, propere handdoeken en beddegoed, zeer heet badwater, flatscreen, pal aan zee, rustig, vlotte bediening aan tafel, correcte prijsafrekening. Vlakbij 't centrum, 't haventje, strand en casino. (Gratis plat tafelwater in FR)

minpunten:

- ontbijt 'bestaat enkel uit 1 croissant en 1 half Frans brood met confituur en honing per persoon. Geen enkele vorm van beleg tenzij een potje appelmoes.

- avondeten (3 gangen) is lekker maar 't volstaat zeker niet voor grote eters

- de kamers met bad volstaan net qua grootte. Andere kamers zijn wat klein.

- geen haardroger of zetel en ook onvoldoende kamerverlichting om een boek te lezen

- geluidsisolatie is pover. Je hoort haast elke activiteit in de andere kamers

- de bar, salon, receptie en restaurant zijn in de zelfde zaal

- prijzen dranken zijn wat duurder dan in België: bier Affligem 4,5 euro en cola 3.5l. Fles rode wijn Bourgogne meer dan 20 euro

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Maison des Galets in St. Valery en Caux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Maison des Galets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.