Hotel Du Casino

Weer vandaag4°-3°
Hotel Du Casino
8,2

23 reviews over Hotel Du Casino in het Nederlands

Ruime kamer + badkamer met douche in/boven het bad. Ontbijt, tot 9.30 uur, wel wat vroeg. Hele hotel ruim van opzet en centraal gelegen voor uitstapjes in het Pays de Caux.

Eigen parkeerplaats van het hotel. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juni 2018

Dit hotel ligt vlakbij de haven in het mooie plaatsje St Valery and Caux. Verschil eb en vloed is een geweldige ervaring als je de vissersboten aan de kade ziet liggen of droog op het zand . Ook leuk voor de avondwandeling na een heerlijke maaltijd . . Hotel keurig ruim en netjes met en bewaakte parkeerplaats ernaast.

Gereisd alleenreizend in juni 2016

Uitzicht op het haventje prachtig! Ligging top.

Fam. Steeman
17-8-2016

Vanuit onze kamers een geweldig uitzicht op het haventje. De bootjes liggen pal tegenover het hotel, heel sfeervol!

De openslaande deuren van de kamer geven het gevoel of je op een groot inpandig balkon zit.

Kamers zijn heerlijk ruim, brandschoon en modern.

Vriendelijk personeel, ontbijt (buffet) genoeg keus, prima.

Vanuit het hotel loop je naar het gezellige kleine centrum met winkeltjes, terrasjes en daarna ben je lopend in 5 minuutjes op de strandboulevard, ook daar leuke zit-eet-drink-plekken.

Het strand (grote kiezels) is prima. Bewaakt, een vlot om naar te zwemmen, levendig. Voor de zwemmers: waterschoenen is comfortabel. Eenmaal in zee, fantastische blik op de "falaisse".

We waren er maar een paar dagen, maar hebben genoten!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Du Casino voor je op een rij gezet:

Prima hotel in mooie omgeving.

Jakob Muntinga
26-7-2016

Met mijn zoon een weekend Normandie bezocht. Prima ruim hotel en prachtige omgeving. Op loopafstand van restaurants en het strand. Heerlijk rustig en vriendelijk personeel. Het ontbijt is aan de prijs maar aan te bevelen. het ontbreekt je aan niets.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Een aanrader

Lynn
25-7-2016

We waren reeds voor de derde keer in Hotel du Casino en we keren er zeker graag nog eens terug! Mooie omgeving, verzorgde kamers, vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Redelijk tot goed hotel

Tamara
11-6-2016

Ruime, schone kamer. Jammer dat er geen mogelijkheid is om op de kamer een kopje thee of koffie te zetten. De bedden waren doorgelegen, je sliep in een diepe kuil. Kussens veel te dik. Restaurant matig, veel van hetzelfde tijdens ons vijfdaags verblijf, ontbijt beperkte keus en buffet-ruimte te klein voor grote hoeveelheid mensen. Personeel spreekt weinig tot geen engels, maar zijn over het algemeen wel vriendelijk en behulpzaam en met een mix van handen, voeten, engels en wat frans kom je een heel eind!!

Gereisd met vrienden in juni 2016

Perfect

Sjef
4-8-2015

Zeer vriendelijk en voorkomend personeel.

Marijn Naessens
13-7-2015

Jammer dat de Hammam en de fitnesstoestellen niet in de prijs zaten. 10 euro is wel veel terwijl er hotels zijn waar dit in de prijs is inbegrepen.

goed hotel

segers chris
8-4-2015

prijs kwaliteit ok

vriendelijk personeel

eten in restaurant kan beter wel goed ontbijt

goed hotel

swanenberg
21-10-2014

hotel is mooi gelegen a.d. haven, met mooi uitzicht op omgeving.

Mooie ruime kamer. Jammer dat restaurant gesloten (?) was op zondagavond. Ontbijt ook maar elders genoten dan. Prima lift aanwezig.

Een receptioniste kon wat (klant) vriendelijker en attenter zijn bij ontvangst.

Alles over het hotel en omgeving e.d. moesten we vragen.

Gereisd met partner in oktober 2014

We hebben een aantal aanbieders voor Du Casino voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Casino in St. Valery en Caux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.