7,5

1 review over Hotel Golf Hotel Saint Saëns in het Nederlands

We gaan zeker terug

Pytha van Doorn
9-5-2010

Leuke sfeer door de combinatie van Engelse, Franse en Nederlandse gasten. Eten geweldig. Kasteeltje met prachtig terras aan de 18e green. Kamers uitstekend.

Rustige baan, mooie ligging, glooiend en afwisselend. Onderhoud misschien niet perfect maar alleszins redelijk.

Gereisd met vrienden in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golf Hotel Saint Saëns in St. Saens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golf Hotel Saint Saëns zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.