Camping Les Goëlands

6 reviews over Camping Les Goëlands

• 2018
    2Roosjes13-09-2018

Dit nooit weer!

Niet goed niet heengaan! Niet een plaats om langer dan 1 nacht te verblijven. Eerder geschikt voor doorreizen. Wij hadden de pech naast zeer luidrugchtige mensen te staan. In eerste instantie zouden wij geld terug krijgen ( vanwege eerder vertrek hierom, in de ochtenden vanwege de luidruchtige buren waren wij hierom steeds om 05.00 uur wakker ) Snap niet dat deze camping een acsi camping is?!? Voldoet zeker niet aan de richtlijnen!!! Niet een gezellige camping. Bovendien érg vakbij een kerncentrale. Lekker naar het kiezelstrand met direct uitzicht op de kerncentrale ( enkele meters van je vandaan ) saaie omgeving ook nog, niks te doen..... Zeker geen aanrader

• 5Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

3Wim03-10-2016

Nooit weer!

Camping op zich was netjes maar stond vol met werknemers van de kerncentrale op steenworp afstand. De werkers kwamen einde van de middag aan met zeer oude campers en vetrokken s'morgens vroeg weer. Helaas nachten vooruit betaald, na 1 nacht vertrokken, we konden ons geld terug vragen met opmerkingen geplaatst door de recepcioniste op de bon. Helaas na opsturen van de bon konden we naar ons geld fluiten. Zeker gezien de ligging Nooit weer!! Jammer dat deze camping in de acsi gids staat, niet acsi waardig.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2016

• 7Heidi23-05-2016

Nette camping maar slecht strand

De camping was netjes, maar het strand bestond uit rotsen. Niet fijn om te lopen en nog minder om te zitten. Als je dat geen bezwaar vindt is de kust echter wel prachtig hier (als je niet naar de nabijgelegen kerncentrale kijkt). Het sanitair was redelijk, de wifi gratis en er komt 16A stroom uit de paal. Al met al een prima camping om een paar dagen te blijven.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Valentina110924-08-2010

Leuke doorreiscamping

Nette camping met schoon sanitair. Toegangshek wordt om 24.00 afgesloten, gasten kunnen de camping dan nog wel op en af maar niet meer met de auto. Gasten krijgen een ' sleutel' voor slagboom. Ruime plek voor tent, caravan of camper. Auto kan er bij. Receptie praat voldoende Engels en ze verkopen summier levensmiddelen. Naast receptie is het (verse) broodjesdepot en je kunt er kleine versnaperingen kopen. Broodjes van tevoren bestellen. Electriciteit ook bij de tent. 's Nachts is het rustig op de camping. De midgetgolf stelt niks voor (oud en versleten) Tafeltennistafel en speeltuintje ( erg klein) staan aan het begin. In het dorp zelf is niks te doen, boodschappen doen in Neuville le Dieppe ( 10 min. met de auto, Carrefour) In de buurt leuke (bad)plaatsjes, Eu-Le Treport-Mers les Bains en Criel sur Mer. Auto is noodzakelijk om dingen te doen. Vriendelijk personeel. Wij waren voor 5 nachten ( 2 pers, tent, auto, electriciteit, toer.bel, warm water/douche) 108 euro kwijt.

• 8Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2010

• 6Fam. van der Graaff16-08-2009

Mooie omgeving, meer een residence dan een camping

Om de terugweg naar huis twee overnachtingen gehad op deze camping. De camping ligt op een helling met uitzicht op de zee. Het zou eigenlijk een residence moeten heten in plaats van een camping. Ik denk dat 80% jaarplaatsen zijn (ook mobil homes). Doet wel wat af van het echte camperen. Jammer. Ook was er enkel stokbrood op de camping aanwezig (geen croissants etc.). Voor brood moest je naar de bakker in het dorp. Wel vriendelijke onthaal bij de receptie en veel informatie over uitstapjes in de omgeving. Kleine snackbar op het terrein, als ook een gratis midgetgolf terreintje. Goede speelmogelijkheden hoewel ze wel een deel van het speeltuintje op de heuvel aan het afsluiten waren (na een ongeluk). Helaas was ook maar 1 sanitairblok open wat regelmatig tot wachtrijen leiden.

De omgeving heeft veel moois te bieden (strand op max een KM, erg leuk bij eb, de boulevards van Dieppe). Conclusie: mooie omgeving, we gaan zeker terug maar zoeken dan een echte camping ....

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden