Géén boekingskosten

6.6VoldoendeScore uit 11 reviews
  • 4.9Eetgelegenheden
  • 4.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over Le Puits

• 9Graard02-08-2017

Prachtige camping!

Ruime plaatsen Gevarieerd groen Aardige en vriendelijke eigenaren

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 4Dudu23-07-2017

Passez votre chemin

Propriétaires ne parlant pas français (ou bien ne fait pas l'effort ) désolé mais quand on tient un établissement dans un pays, le minimum est d'y parler la langue. Fermeture des sanitaires (sommaires mais propres) entre 12h et 13h !! Faut pas avoir une envie pressente .

La propriétaire est complètement histerique quand on veut y accéder à cet horaire. Il suffirait juste de laisser ouvert un côté pendant que l'autre est en nettoyage ( pas besoin de tout fermer)

Depuis des années que l'on fait du camping, JAMAIS vu ça. .

Petit point positif : emplacement grand et bien entretenu.

Pour finir, les propriétaires ne sont pas digne de tenir un établissement dans ces conditions.

On se demande comment ont été attribué les 2 étoiles

• 1Eetgelegenheden

Gaffer, Gerunt, 09-08-2017

Ce client a droit à son opinion et normalement nous ne répondons pas - cependant:

Vous ne pouvez pas garder toutes les personnes heureuses tout le temps. La perception des faits par les gens est souvent parfois subjective. Nous sommes attristés que ce client n'a pas apprécié ses vacances.

Peut-être que je parle français comme une vache espagnole, mais j'essaie :-)

• 6Frans27-06-2017

Doorgangscamping dichtbij A84

• terrein
    • bereikbaarheid vanaf autoroute
    • wifi
    • sanitair oud en ontoereikend
    • prijs/kwaliteit € 27 voor 1 nacht en € 5 voor wifi onbeperkt
  • 7O v biessum01-06-2017

Heerlijke rustige camping

Beheerder is allervriendelijkst ,op deze ruime plekken goed verzorgd .Sanitair is zeer eenvoudig en aan renovatie toe. Eten is redelijk ,maar niet hoogstaand, Minpunt :de beheerder vroeg 30 % meer da in het Anwb boek CKE maar na aandringen Anwb boek laten zien ging hij overstag jammer

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 9Loes Reubsaet09-09-2015

Enthousiast en net!

We hadden een familiekamer in de B&B van deze kleine camping van gezellige Ierse mensen. Deze kamer was heel net en schoon, met wc en douche. Het ontbijt was fantastisch goed verzorgd. De beheerders waren zeer attent en gastvrij. We waren op doorreis met de vouwwagen en die kon op het terrein staan. In de ochtend konden we genieten van de konijntjes op het veld tegenover de kamer. Vlak bij de autoweg.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 5watcher12-07-2013

Gemiste kans

Het terrein prachtig (grasvelden) onderhouden en de plaatsen zijn ruim. Maar daar houdt het wel een beetje mee op. "Restaurant" mag geen naam hebben en de kaart bestaat uit wat quiches, een tosti en pizza. Die namen wij. Dom. Was een punt diepvriestroep. Meteen afgerekend en naar restaurant in de omgeving, maar daar was meer gesloten dan open op vrijdag. Uiteindelijk bij le Chapeau Rouge nog prima gegeten. Let op : Eigenaar smeert je meteen meedere nachten aan, waar wij intrapten, omdat we aan rust toewaren. Moesten meteen vooruit betalen met een toeslag voor pinbetaling! Ook wifi kostte e10 extra. Sanitair niet van deze tijd. 1 heren en 2 dames douches voor hele terrein. Ook nog eens met plastic douche gordijn en je kon je kont er niet in keren zo klein. Jammer, jammer, want plekken zijn prachtig, maar voor de rest deugt hier niets. Wat een gemiste kansen (gooi sanitair tegen de vlakte, zet een kok in de keuken en niet je oude Ierse vrouw, maak een aardig terras etc.)

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 5Rob Bardok09-09-2012

niet voor herhaling vatbaar

Voordat we over een plaats konden spreken moest eerst vooruit één nacht betaald worden en nog veel ook! Plek beviel niet met als gevolg dat ierse eigenaresse roodaangelopen wegliep en haar man erbij ging halen: andere (betere) plek kon wel, maar dan eerst nog een tweede nacht vooruit betalen. Niet gedaan dus(één nacht was eigenlijk al teveel met zo'n ontvangst) Camping was nagenoeg leeg! Klantvriendelijkheid dus een "' o"! Een charmecamping(volgens Anwb!) is deze camping zeker niet. Onvriendelijke ierse eigenaren,lawaai van naastgelegen A 84, en sanitair uit de middeleeuwen.

• 6a.brigande06-09-2012

Gemiste kans op prima plek

Wij verbleven in de B&B op de camping. Camping goed onderhouden, ruime plekken. Wij vonden de eigenaren erg onverschillig en buitengewoon onverzorgd. Kamers B&B klein maar prima. Bar in oude (slecht onderhouden en niet erg gezellige) schuur helaas pas om 19.00 open, dus geen borrel voor het eten. Eten van beroerd slechte kwaliteit (diepvries). Dorp niet erg aantrekkelijk, dichtsbijzijnde restaurant dat open was, was op 14 kilometer afstand. Veel UK kampeerders. Prima doorgangscamping, niet meer dan dat.

• 4Eetgelegenheden
  • 8Marcel03-09-2012

Prima voor een overnachting

Op deze camping 1 nacht gestaan. Camping ziet er mooi en rustig uit. De eigenaar is brits, veel gasten zijn ook brits. Vriendelijke eigenaar. Je kunt er eten in iets wat er als een britse pub uit ziet. Het eten is echter diepvries troep. Quiche uit oven, pizza uit oven. Niet zelf gemaakt. Jammer, gemiste kans. De prijs is daarom ook te hoog voor het eten. Het sanitair is wel apart. Er is slechts 1 herendouche voor de hele camping met 3 toilets? Ik geloof bij de dames ook iets dergelijks. Sanitair was wel schoon.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8anna marie08-08-2010

eenvoudige rustige camping, mooie omgeving.

Rustige camping voor eenieder die niet al te veel wensen en eisen heeft. We werden aller hartelijkst ontvangen, kampeerplek was zeer ruim! Sanitair inderdaad erg sober, maar het was wel schoon. Speelveldje voor de kinderen. Zeer beperkte kaart, maar ach... dat heeft dan ook wel weer wat! Geboekt als doorreis-locatie naar bretagne, echt ideaal.

• 6Staat v/h sanitair

Camping Le Puits info