Hotel Kyriad Vernon St Marcel

Kleine hotelsWeer vandaag24°11°
4,5

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Kyriad Vernon St Marcel voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Kyriad Vernon St Marcel in het Nederlands

Zakelijk

niet voor herhaling vatbaat

coloma
24-5-2015

Kamers en restaurant geschikt. Ligging afgelegen op industrieterrein niet ideaal, maar dat weet je op voorhand. Personeel zelf is vriendelijk. Maar dit wordt teniet gedaan door de arrogante houding van de verantwoordelijke die je zich onredelijk en hysterisch gedraagt.

klant onvriendelijk

De Rese
23-5-2015

Proper hotel gelegen in een industriepark. Eten en kamers zijn zeer goed maar de bazin is vreselijk klant onvriendelijk tegen de klanten en personeel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kyriad Vernon St Marcel in St. Marcel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kyriad Vernon St Marcel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.