Camping L'Aubette

1 review over Camping L'Aubette in het Nederlands

goed voor een nacht.

Els
13-6-2011

De camping heeft een heel goede ligging om Rouen te bezoeken, op 4 km van de stad en de bus stopt op 500 m van de camping. Als camping stelt ze niet veel voor.

Els

Gereisd Met partner in mei 2011

• Adresrue du Vert Buisson 76160(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Camping L'Aubette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Aubette in St. Leger du Bourg Denis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Aubette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.