Tijdelijk €25 aanbetaling

La Minoterie

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis La Minoterie voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 58 reviews
+25

9.5FenomenaalScore uit 58 reviews
  • 9.8Inrichting
  • 9.3Natuur

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

58 Reviews over La Minoterie

• 10Gerda Beek01-12-2022

Fantastisch verblijf!

La Minoterie is een prachtig en sfeervol verblijf voorzien van alle gemakken in een mooie omgeving. Wij hebben erg genoten! Zeker ook met kinderen een aanrader!

• 10Inge Sanberg17-11-2022

Geweldige locatie, super ingericht

We waren hier met collega’s voor een off site of “hei sessie “

• 10A.D.17-11-2022

Perfect, boven verwachting!

We hebben een ontzettend fijn verblijf gehad! Het huis is perfect gelegen, in het bos en dichtbij alle voorzieningen zoals de heerlijke bakker! Het huis is modern en erg gezellig ingericht, voorzien van alle gemakken! Met een woord: een aanrader!

• 9Cor16-11-2022

fantastische locatie in een mooie vallei.

Het molenhuis is van alle gemakken voorzien, ruim voldoende badkamers die goed verzorgd zijn, ruime slaapkamers met goede bedden. bij een groter gezelschap is er voldoende ruimte in en om het huis om toch je eigen even in alle rust terug te kunnen trekken. De regio biedt ook voldoende mogelijkheden om er op uit te trekken van natuur tot culinair.

• 10Hanny Ammerlaan21-10-2022

E en heerlijk huis met lieve vrienden er van genoten komen zeker nog een keer terug voor iedereen en bijzonder plekje en mooie omgeving met mooie kustlijnen in de buurt het huis staat in een mooie dal als je geluk hebt komen er herten uit het bos even gluren bij de buren EN dat geluk hadden wij fantastisch een mooie stukje Frankrijk en genoeg winkeltjes als je het dal uit ging niets te kort gekomen

• 10Familie Persoon19-10-2022

Geweldig!!

Een karakteristiek pand, mooi balkenplafond en sfeervol ingericht! Aan alles is gedacht: keuken zeer compleet ingericht, bedden uitstekend, badkamers luxe. Absoluut een 10 waard!

• 10Diana19-10-2022

Fantastisch!!

Als je wilt genieten? Ga dan naar La Minoterie in Normandie! Wij zijn niet voor niets al voor de tweede keer geweest. Het huis is fantastisch, ligging perfect en de omgeving is geweldig. Absoluut top!

• 9Ed Pellens14-10-2022

wat een geweldige vakantie!

Onze familievakantie in la Minoterie was echt een feest. Dit huis heeft echt alles voor een groep of grote familie. Veel ruimte rond het huis om te voetballen, badmintonnen of gewoon zonnen. Een mooi terras om gezellig te eten onder de pergola. Zoveel ruimte in het huis en mooie ruimekamers om te slapen. Dit is echt een aanrader.

• 8Familie Van Holst Pellekaan24-09-2022

Absoluut fantastisch!!

Wanneer je zoals wij met familie een onvergetelijke herinnering wilt maken moet je zeker naar La Minoterie gaan. Alles klopt daar: de locatie, het huis, de tuin, de omgeving.

• 8Natuur
  • 9Marjola Verhaar21-09-2022

Volop genoten van het huis, tuin en beek

Bij aankomst reden we een straatje in wat ons meteen wegnam uit het dorp en we vol in de natuur kwamen en daar stond het grote karakteristieke huis! Elke avond aten we samen aan de grote tafel binnen of buiten bij de voordeur. De keuken is van alle gemakken voorzien, dus na het eten vaatwasser vullen met een paar mensen terwijl de koffie alweer doorliep. Bakker om de hoek was ook fijn netals de supermarkt. Aparte woonkamer met keuken voor als je even je uit de groep wilde terugtrekken om tv te kijken, boek te lezen of een spelletje te spelen. De grote tuin, heerlijk voor een wandeling langs de beek al genietend van de schapen van de buren. Kampvuur in de tuin savonds was ook gezellig. Iedereen genoot van zijn kamer, zeker degene die er ook een badkamer aan vast hadden. En dan heb ik de kelder nog niet eens genoemd! De afstanden van alle bezienswaardigheden rond St James zijn goed te doen! De auto's geparkeerd bij het huis! Très bien!

• 10Natuur

• InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (2)
  • HuisdierenBeschikbaar
  • BBQ toegestaanBeschikbaar