Vakantiehuis La Minoterie

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

26 reviews over Vakantiehuis La Minoterie

• 9Amy Brouwer14-10-2019

Wat een heerlijk plekkie!

Deze plek moet eigenlijk geheim blijven. Je wil niet dat iedereen La minoterie ontdekt. Maar mocht u de kans krijgen om hierheen te gaan zou ik geen moment wachten. Wij zijn in Augustus geweest met een groep vrienden en alle kids. We hebben genoten van het huis, de tuin en de omgeving. Als het te druk werd met zo een club trokken we ons terug op onze mooie kamer. We zijn naar mon san michel geweest, supermarkt en bakker in de buurt. mars mallows geroosterd, gevist aan de beek. Maar natuurlijk ook heerlijk spelle.tjes gedaan en koken is een feest in de mega keuken. Midden in de natuur, maar niet afgelegen. Bovendien vonden wij het spannend om zo een stuk te auto rijden. Maar de switch ging mee en hebben de kleine man niet meer grhoord. De reis ernaar toe was al zo mooi. Kan niet wachten op volgend jaar, want we gaan weer terug naar la minoterie.

• 10Marieke v d Ende11-10-2019

het was geweldig !

We hebben een fantastisch verblijf gehad in La Minoterie, een indrukwekkend vakantiehuis met veel sfeer en alle ingrediënten voor een relaxe en ook een gevarieerde vakantie ! Echt een familiehuis, wat aanvoelt als een warme deken ! Er is veel ruimte en er zijn heerlijke bedden ! rondom het huis is het ook heerlijk met het riviertje en veel privacy! Voor herhaling vatbaar !!

• 9Els03-10-2019

Unieke prachtige ruime woning, aanrader!

Wat een rust en ruimte! Het huis ligt in een prachtige vallei, heeft heerlijke bedden, mooie badkamers en er zit een Franse bakker in de buurt voor versgebakken croissants en baguettes. We waren er met een groep vrienden met kinderen. Iedereen heeft zich uitstekend vermaakt. Wij hebben genoten van het huis en de omgeving! Met de auto ben je zo in de leukste plaatsen van Normandië, zoals Le Mont Saint Michel en Saint Malo.

• 10Jacqueline de Maas09-08-2019

Dikke 10!

Wat een geweldige plek en wat een fijn verblijf! Het huis is volledige ingericht in knusse sfeer, met onze vrienden en kinderen echt een heerlijke tijd gehad. Om het huis is een gigantische tuin waar de kids heerlijk hebben kunnen spelen en ravotten. Verschillende historische bezienswaardigheden zijn goed en snel te bereiken. Wij hebben hier echt een heerlijke tijd gehad, samen met onze vrienden en familie, zeker een aanrader en dikke 10 waard!!!

• 8Jeannette04-08-2019

Ideaal voor grote groepen!

Geweldig huis en locatie. Ideaal voor grote groep. Vlakbij Mont St Michel en Fougeres. Veel leefruimte en prive douches, in de basement spelletjes voor de kids voor als het weer een beetje tegen zit. Buiten heerlijk ruim voor voetballen, kampvuur, de trampoline of even in de beek! Aanrader!

• 9Sluis29-07-2019

Superlocatie

Wat een ruimte in en om het huis. Sfeervolle houtkachels, de beek die voor het huis loopt en de natuur om je heen maakt het een superplek. Kamers en badkamers allemaal net nieuw! Lekker fikkie steken, een hut bouwen, ff naar de boulangerie (loopafstand!)..... Wij hadden een toptijd.

• 9Marrie27-07-2019

Prachtig huis met unieke ligging

Prachtig huis, heel mooi en rustig gelegen aan een beek. Waren hier met de kinderen en kleinkinderen. Hebben genoten met elkaar. De kleintjes op de trampoline en schommel en de ruimte om het huis. Ook in de kelder voorop speel mogelijkheden maar daar hebben we met het mooie weer geen gebruik van gemaakt. De beek was ook fantastisch en gaf de nodige verkoeling met het warme weer. Het huis is prachtig. Volop ruimte, mooie slaapkamers en prima bedden. Gezellige woonkamers en keukens van alle gemakken voorzien. Ook voor uitstapjes in de omgeving prima plek. Wij hebben een top week gehad.

• 9Michiel18-05-2019

Dit huis is een groot avontuur voor kinderen

Het was voor mij de vierde keer Minoterie en voor de eerste keer sinds het over is gegaan naar nieuwe eigenaren. Het is een magische plek, met volop privacy, een enorme tuin met bos en riviertje en heel veel ruimte. Echt een huis waar je kinderen iedere dag helemaal los kunnen gaan. Extra fijn is de bakker op loopafstand. Ja, het is even klimmen, maar dat is een kleine prijs voor de geweldige ligging. Opmerkingen over een wat muffige geur op de benedenverdieping zijn terecht, maar dat hoort gewoon bij dit huis. Die verdiepingen zijn in de grond gebouwd, het is een historisch pand en dus ruik je het vocht. Ook is het gehorig door de houten vloeren. De nieuwe douches gaan van standje heet naar kokend, maar ik vermoed dat de verhuurders daar nog wat aan gaan doen. Het huis is een paradijs voor kinderen met een trampoline (pas op, is iets te laag ingegraven) in de tuin, een heuse speelkelder en veel ruimte om te spelen.

• 10Jaco04-01-2019

Memorabel

Heerlijk genoten van het gezellige huis, met prachtige bovenverdieping, sfeervolle vide en warme hout kachel! Aan de lange tafels lang en gezellig getafeld en kaartspelletjes gedaan. De kinderen en hond hebben heerlijk buiten gespeeld. Een keer uit eten in Avranche, uitje naar Mont Saint-Michel en ook gezellig bowlen... een topvakantie!

• 2018
    10Christine Persoon12-11-2018

Sfeervol, kindvriendelijk en schoon

Een heerlijke plek in Frankrijk om met familie en veel kinderen te zijn. Speelruimte genoeg (ook binnen) en heel fijn dat het dorp en de kust goed aan te rijden zijn. Dit zorgt voor voldoende uitstapjes. Wij komen zeker met een groep weer een keer terug.

0 tips over Vakantiehuis La Minoterie

0 vragen over Vakantiehuis La Minoterie