Vakantiehuis La Minoterie

VakantiehuisWeer vandaag21°15°
Vakantiehuis La Minoterie
8,7

7 reviews over Vakantiehuis La Minoterie in het Nederlands

nooit meer op fietsvakantie hier naartoe!

myriam denys
24-7-2017

Veel mooier voorgesteld dan de werkelijkheid.

Zeer steile weg naar de accommodatie, met de fiets niet te doen,te voet een hele inspanning. Muffe geur in de beneden slaapkamers en overal stofnetten. Het leek een tijdje niet gepoetst.. Drie dagen geen warm water (pech kan gebeuren) Vleermuizen die ons s 'avonds gezelschap hielden binnen in huis... Het leek dat de woning bewoond is als er geen gasten zijn kleren, schoenen huisraad.

Oude reviews (archief)

Heerlijk huis op een prachtige locatie !

M. Pauw
30-10-2016

Een enorm, sfeervol huis geschikt voor wel 18 personen. Van alle gemakken voorzien. Maar het is ook te boeken en geschikt voor met zijn tweeen, vieren of achten. Door de rustige ligging perfect voor bijvoorbeeld het organiseren van workshops. Leuke dagtochten te maken, zowel cultureel als voor de natuur. Ik heb er al meerdere een fantastische tijd gehad. Mede dankzij de leuke gezelschappen 😊

Heerlijk huis

JH
22-8-2016

Ideaal voor grotere groepen (hele huis). Met 7 tieners die de derde en vierde verdieping tot hun beschikking hadden en 8 volwassenen perfecte locatie. Alles wat we nodig hadden was voorhanden: meer dan voldoende glazen, borden, bestek, etc., Weber BBQ (zelfs 2 stuks), 2 grote Flatscreen TV's met NL zenders ( wel prettig met de Olympische spelen) en nog veel meer wat wij niet eens gebruikt hebben. Veel ruimte om het huis en leuk aan klein riviertje en daardoor veel privacy en toch op loopafstand van het centrum van Saint-James. Met 7 tieners zou WIFI wel prettig zijn, maar als ouders is het ook wel een keer rustig zonder dit.

Geweldig

Jackbrrr
17-2-2013

Prachtige mooie villa, ligt in de middle of nowhere maar ook weer niet. Centrum van het dorp is 10 minuten te voet maar je hebt het gevoel alsof je op het einde van de wereld bent. Prachtige woning van alle gemakken voorzien. Binnen 15 minuten ben je aan de kust met de meest mooie stranden binnen handbereik. Zelfs de invasie stranden zijn goed te doen.

Fantastisch,relax,idyllisch,sfeervol een topper!!

Ger Buitelaar
26-5-2011

Heerlijke plek door de rust en ruimte. En toch maar op 10 minuten loopafstand van het centrum waar je alles kunt vinden. Heel sfeervol ingericht.Het is een prachtige gerenoveerde watermolen uit 1870. De moulin ligt in een ydillische vallei daardoor heb je absolute privecy.In de omgeving is heel veel te beleven.Prachtige stranden en de Mont st Michel is een aanrader.

Een paradijsje op aarde!

M. Overgaauw
3-4-2011

La Minoterie is een fantastische plek heel ydillisch en zo vlak bij het centrum! De tijd staat even stil, wat een rust. We hebben geslapen als roosjes. De Mont st Michel was schitterend. Een gevarieerde omgeving en mooie stranden. Leuke markt in St Hillaire. Wij hebben enorm genoten van de ruimte zowel binnen met de sfeervolle inrichting als buiten bij het riviertje. We willen zeker nog een keer naar deze verrukkelijke locatie! Jean en Mieke.

Fantastische plek

Yvonne Groen
26-5-2010

La Minoterie is een heerlijke plek om te ontspannen en de omliggende steden en de kust hebben een hoop te bieden. De inrichting is geweldig gedaan, maar dat zie je wel op de foto's op de site. Zeer geschikt om met een grote groep heen te gaan of om een workshop te organiseren. Van alle gemakken voorzien!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Minoterie in St. James, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Minoterie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Minoterie scoort een 8.7 uit 10 op basis van 7 reviews.