Vakantiehuis

15 reviews over Vakantiehuis La Minoterie in het Nederlands

Memorabel

Jaco,
4-1-2019

Heerlijk genoten van het gezellige huis, met prachtige bovenverdieping, sfeervolle vide en warme hout kachel! Aan de lange tafels lang en gezellig getafeld en kaartspelletjes gedaan. De kinderen en hond hebben heerlijk buiten gespeeld. Een keer uit eten in Avranche, uitje naar Mont Saint-Michel en ook gezellig bowlen... een topvakantie!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Sfeervol, kindvriendelijk en schoon

Christine Persoon,
12-11-2018

Een heerlijke plek in Frankrijk om met familie en veel kinderen te zijn. Speelruimte genoeg (ook binnen) en heel fijn dat het dorp en de kust goed aan te rijden zijn. Dit zorgt voor voldoende uitstapjes. Wij komen zeker met een groep weer een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

heerlijk

marcel holleman,
17-9-2018

wat een heerlijke locatie om te verblijven - groot ruim huis met alle gemakken voor zien - mooie grote tuin

Gereisd met vrienden in juni 2018

Zeer geschikt voor grote groepen. Was erg leuk!

Tom STelma,
12-9-2018

Mooie inrichting van het hele huis.

Heerlijke bedden en genoeg slaapplekken.

Genoeg stoelen en een zeeg grote ontbijt tafel.

Leuke tuin waar je in de avond goed kan BBQen.

Je kon duidelijk zien dat er veel tijd in het opknappen van het huis is gestoken en dat er goed begonnen was aan de tuin

Gereisd met vrienden in juli 2018

magnifique

J. de Bruijn,
15-8-2018

Prachtig monumentaal vakantiehuis in een groene omgeving met rust en ruimte. Ondanks het bewolkte weer heerlijk genoten van een weekend weg in het luxe huis met alle benodigde voorzieningen. Grote koelkasten voor de koude versnaperingen, robuuste boomstam tafels en buiten een groot kampvuur. Ook het leuke dorpje St. James op loopafstand met goed restaurant en een gezellige bar. Het was weer genieten! Ik kom graag nog een keer terug met mijn gezin.

Gereisd met vrienden in januari 2018

Fantastisch fijn huis

Marieke,
13-8-2018

De nieuwe eigenaren hebben dit gigantische huis omgetoverd in een fantastisch verblijf dat van alle gemakken is voorzien.

De bedden zijn heerlijk, de keuken ruim, er zijn mooie badkamers en de inrichting is sfeervol.

In de omgeving is genoeg te doen. De ligging aan het syromende water en de grote tuin (met trampolineen vuurplek) zijn top

Gereisd met vrienden in mei 2018

Een echte aanrader, ook voor je kinderen

Louise Vogelesang,
4-8-2018

La Minoterie, een prachtig gerestaureerde watermolen met een eigentijds interieur. De ligging is uniek, je waant je alleen, maar toch is de bakker op loopafstand. De nieuwe eigenaar heeft er een warm en sfeervol huis van gemaakt dat van alle eigentijdse gemakken is voorzien. Fantastische bedden, heerlijke douches en overal snelle WIFI. Onze zoon genoot, zeker toen zijn zelf gevangen forel op de BBQ ging.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch , zeker voor herhaling !

shandy,
26-6-2018

Wat hebben wij genoten !

Wij waren voor het eerst in de streek Normandie . Nooit gedacht dat het daar zooo mooi zou zijn .

En dan ons verblijf geweldig ! Wet een mooi huis frans huis . We hadden gehoord van de eigenaar dat ze de afgelopen wintermaanden flink hebben verbouw . Dit was zeker te zien .Echt sfeervol ingericht ! Kids en man waren blij met nederlandse televisie .. Wat een mooie badkamers ! Heerlijke douche .

En wat een mooie locatie . Het enigste geluid wat je overdag en s avonds hoorde was het stromende water van de beek die achter het huis liep.

Kids ( tweeling van 8 ) vermaakte zich prima op de mega grote trampoline , of met vissen langs de beek , met tafelvoetbal ...of gewoon heerlijk voetballen of badmintonnen. hier was genoeg ruimte voor rondom het huis .

Wat erg fijn was , s morgens lopend naar de bakker in het dorp.

Wij hebben een hoop mooie bijzondere dingen bekeken. oa. mont st michel, Malo.

Een aanrader !

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

nooit meer op fietsvakantie hier naartoe!

myriam denys,
24-7-2017

Veel mooier voorgesteld dan de werkelijkheid.

Zeer steile weg naar de accommodatie, met de fiets niet te doen,te voet een hele inspanning. Muffe geur in de beneden slaapkamers en overal stofnetten. Het leek een tijdje niet gepoetst.. Drie dagen geen warm water (pech kan gebeuren) Vleermuizen die ons s 'avonds gezelschap hielden binnen in huis... Het leek dat de woning bewoond is als er geen gasten zijn kleren, schoenen huisraad.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Heerlijk huis op een prachtige locatie !

M. Pauw
30-10-2016

Een enorm, sfeervol huis geschikt voor wel 18 personen. Van alle gemakken voorzien. Maar het is ook te boeken en geschikt voor met zijn tweeen, vieren of achten. Door de rustige ligging perfect voor bijvoorbeeld het organiseren van workshops. Leuke dagtochten te maken, zowel cultureel als voor de natuur. Ik heb er al meerdere een fantastische tijd gehad. Mede dankzij de leuke gezelschappen 😊

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Minoterie in St. James, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Minoterie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.