Vakantiehuis La Minoterie

30 reviews over Vakantiehuis La Minoterie

• 2019
    10Henk Grooters10-12-2019

Fantastisch !!

Een geweldig en bijzonder familiehuis !! veel privacy in en om het huis, alles heerlijk fris en voldoende ruimte ! Goeie sfeer het voelt als thuiskomen. lekker geslapen in heerlijke bedden en met de stilte, dat vinden we heel belangrijk!! ook is er veel keukengerei! het was een top vakantie, we hebben ook genoten van de omgeving St Malo, Cancale, de Mont st Michel wel toeristisch maar echt de moeite waard !! wij zijn vroeg in de morgen gegaan!! Fougeres en de markt in St Hilaire waren heel leuk !! Zeker voor herhaling vatbaar !!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Ingrid09-11-2019

Een fantastisch verblijf

We zijn hier met ons hele familie geweest in de herfstvakantie. Het was echt een geweldige week. Onze kinderen en ook wij noemden het een kasteel! Het huis is erg mooi ingericht en afgewerkt. Alles is aanwezig wat je nodig hebt. Ondanks dat het zulke grote ruimtes zijn heel goed warm te krijgen. Dammetjes bouwen bij de beek, kastanjes roosteren in het kampvuur. S'avonds de houtkachel aan en spelletjes doen. Het huis staat in een prachtige omgeving : mont saint michel, Saint mallo en ook de invasie stranden hebben we o. a. bezocht. We komen graag nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Yvonne Groen07-11-2019

Een heerlijk vakantiehuis. Zeer rustig!!

Een toplocatie voor rust, ontspanning en leuke uitstapjes.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 9Anne-Miek Van Abswoude07-11-2019

Super vakantiehuis

Het huis is helemaal top. Alles is aanwezig. En heel schoon. De omgeving is prachtig heel veel te doen. Echt voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 9Amy Brouwer14-10-2019

Wat een heerlijk plekkie!

Deze plek moet eigenlijk geheim blijven. Je wil niet dat iedereen La minoterie ontdekt. Maar mocht u de kans krijgen om hierheen te gaan zou ik geen moment wachten. Wij zijn in Augustus geweest met een groep vrienden en alle kids. We hebben genoten van het huis, de tuin en de omgeving. Als het te druk werd met zo een club trokken we ons terug op onze mooie kamer. We zijn naar mon san michel geweest, supermarkt en bakker in de buurt. mars mallows geroosterd, gevist aan de beek. Maar natuurlijk ook heerlijk spelle.tjes gedaan en koken is een feest in de mega keuken. Midden in de natuur, maar niet afgelegen. Bovendien vonden wij het spannend om zo een stuk te auto rijden. Maar de switch ging mee en hebben de kleine man niet meer grhoord. De reis ernaar toe was al zo mooi. Kan niet wachten op volgend jaar, want we gaan weer terug naar la minoterie.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Marieke v d Ende11-10-2019

het was geweldig !

We hebben een fantastisch verblijf gehad in La Minoterie, een indrukwekkend vakantiehuis met veel sfeer en alle ingrediënten voor een relaxe en ook een gevarieerde vakantie ! Echt een familiehuis, wat aanvoelt als een warme deken ! Er is veel ruimte en er zijn heerlijke bedden ! rondom het huis is het ook heerlijk met het riviertje en veel privacy! Voor herhaling vatbaar !!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Els03-10-2019

Unieke prachtige ruime woning, aanrader!

Wat een rust en ruimte! Het huis ligt in een prachtige vallei, heeft heerlijke bedden, mooie badkamers en er zit een Franse bakker in de buurt voor versgebakken croissants en baguettes. We waren er met een groep vrienden met kinderen. Iedereen heeft zich uitstekend vermaakt. Wij hebben genoten van het huis en de omgeving! Met de auto ben je zo in de leukste plaatsen van Normandië, zoals Le Mont Saint Michel en Saint Malo.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Jacqueline de Maas09-08-2019

Dikke 10!

Wat een geweldige plek en wat een fijn verblijf! Het huis is volledige ingericht in knusse sfeer, met onze vrienden en kinderen echt een heerlijke tijd gehad. Om het huis is een gigantische tuin waar de kids heerlijk hebben kunnen spelen en ravotten. Verschillende historische bezienswaardigheden zijn goed en snel te bereiken. Wij hebben hier echt een heerlijke tijd gehad, samen met onze vrienden en familie, zeker een aanrader en dikke 10 waard!!!

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 8Jeannette04-08-2019

Ideaal voor grote groepen!

Geweldig huis en locatie. Ideaal voor grote groep. Vlakbij Mont St Michel en Fougeres. Veel leefruimte en prive douches, in de basement spelletjes voor de kids voor als het weer een beetje tegen zit. Buiten heerlijk ruim voor voetballen, kampvuur, de trampoline of even in de beek! Aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Sluis29-07-2019

Superlocatie

Wat een ruimte in en om het huis. Sfeervolle houtkachels, de beek die voor het huis loopt en de natuur om je heen maakt het een superplek. Kamers en badkamers allemaal net nieuw! Lekker fikkie steken, een hut bouwen, ff naar de boulangerie (loopafstand!)..... Wij hadden een toptijd.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Vakantiehuis La Minoterie info