Vakantiehuis La Minoterie

11 reviews over Vakantiehuis La Minoterie in het Nederlands

magnifique

J. de Bruijn
15-8-2018

Prachtig monumentaal vakantiehuis in een groene omgeving met rust en ruimte. Ondanks het bewolkte weer heerlijk genoten van een weekend weg in het luxe huis met alle benodigde voorzieningen. Grote koelkasten voor de koude versnaperingen, robuuste boomstam tafels en buiten een groot kampvuur. Ook het leuke dorpje St. James op loopafstand met goed restaurant en een gezellige bar. Het was weer genieten! Ik kom graag nog een keer terug met mijn gezin.

Fantastisch fijn huis

Marieke
13-8-2018

De nieuwe eigenaren hebben dit gigantische huis omgetoverd in een fantastisch verblijf dat van alle gemakken is voorzien.

De bedden zijn heerlijk, de keuken ruim, er zijn mooie badkamers en de inrichting is sfeervol.

In de omgeving is genoeg te doen. De ligging aan het syromende water en de grote tuin (met trampolineen vuurplek) zijn top

Een echte aanrader, ook voor je kinderen

Louise Vogelesang
4-8-2018

La Minoterie, een prachtig gerestaureerde watermolen met een eigentijds interieur. De ligging is uniek, je waant je alleen, maar toch is de bakker op loopafstand. De nieuwe eigenaar heeft er een warm en sfeervol huis van gemaakt dat van alle eigentijdse gemakken is voorzien. Fantastische bedden, heerlijke douches en overal snelle WIFI. Onze zoon genoot, zeker toen zijn zelf gevangen forel op de BBQ ging.

Fantastisch , zeker voor herhaling !

shandy
26-6-2018

Wat hebben wij genoten !

Wij waren voor het eerst in de streek Normandie . Nooit gedacht dat het daar zooo mooi zou zijn .

En dan ons verblijf geweldig ! Wet een mooi huis frans huis . We hadden gehoord van de eigenaar dat ze de afgelopen wintermaanden flink hebben verbouw . Dit was zeker te zien .Echt sfeervol ingericht ! Kids en man waren blij met nederlandse televisie .. Wat een mooie badkamers ! Heerlijke douche .

En wat een mooie locatie . Het enigste geluid wat je overdag en s avonds hoorde was het stromende water van de beek die achter het huis liep.

Kids ( tweeling van 8 ) vermaakte zich prima op de mega grote trampoline , of met vissen langs de beek , met tafelvoetbal ...of gewoon heerlijk voetballen of badmintonnen. hier was genoeg ruimte voor rondom het huis .

Wat erg fijn was , s morgens lopend naar de bakker in het dorp.

Wij hebben een hoop mooie bijzondere dingen bekeken. oa. mont st michel, Malo.

Een aanrader !

nooit meer op fietsvakantie hier naartoe!

myriam denys
24-7-2017

Veel mooier voorgesteld dan de werkelijkheid.

Zeer steile weg naar de accommodatie, met de fiets niet te doen,te voet een hele inspanning. Muffe geur in de beneden slaapkamers en overal stofnetten. Het leek een tijdje niet gepoetst.. Drie dagen geen warm water (pech kan gebeuren) Vleermuizen die ons s 'avonds gezelschap hielden binnen in huis... Het leek dat de woning bewoond is als er geen gasten zijn kleren, schoenen huisraad.

Heerlijk huis op een prachtige locatie !

M. Pauw
30-10-2016

Een enorm, sfeervol huis geschikt voor wel 18 personen. Van alle gemakken voorzien. Maar het is ook te boeken en geschikt voor met zijn tweeen, vieren of achten. Door de rustige ligging perfect voor bijvoorbeeld het organiseren van workshops. Leuke dagtochten te maken, zowel cultureel als voor de natuur. Ik heb er al meerdere een fantastische tijd gehad. Mede dankzij de leuke gezelschappen 😊

Heerlijk huis

JH
22-8-2016

Ideaal voor grotere groepen (hele huis). Met 7 tieners die de derde en vierde verdieping tot hun beschikking hadden en 8 volwassenen perfecte locatie. Alles wat we nodig hadden was voorhanden: meer dan voldoende glazen, borden, bestek, etc., Weber BBQ (zelfs 2 stuks), 2 grote Flatscreen TV's met NL zenders ( wel prettig met de Olympische spelen) en nog veel meer wat wij niet eens gebruikt hebben. Veel ruimte om het huis en leuk aan klein riviertje en daardoor veel privacy en toch op loopafstand van het centrum van Saint-James. Met 7 tieners zou WIFI wel prettig zijn, maar als ouders is het ook wel een keer rustig zonder dit.

Geweldig

Jackbrrr
17-2-2013

Prachtige mooie villa, ligt in de middle of nowhere maar ook weer niet. Centrum van het dorp is 10 minuten te voet maar je hebt het gevoel alsof je op het einde van de wereld bent. Prachtige woning van alle gemakken voorzien. Binnen 15 minuten ben je aan de kust met de meest mooie stranden binnen handbereik. Zelfs de invasie stranden zijn goed te doen.

Fantastisch,relax,idyllisch,sfeervol een topper!!

Ger Buitelaar
26-5-2011

Heerlijke plek door de rust en ruimte. En toch maar op 10 minuten loopafstand van het centrum waar je alles kunt vinden. Heel sfeervol ingericht.Het is een prachtige gerenoveerde watermolen uit 1870. De moulin ligt in een ydillische vallei daardoor heb je absolute privecy.In de omgeving is heel veel te beleven.Prachtige stranden en de Mont st Michel is een aanrader.

Een paradijsje op aarde!

M. Overgaauw
3-4-2011

La Minoterie is een fantastische plek heel ydillisch en zo vlak bij het centrum! De tijd staat even stil, wat een rust. We hebben geslapen als roosjes. De Mont st Michel was schitterend. Een gevarieerde omgeving en mooie stranden. Leuke markt in St Hillaire. Wij hebben enorm genoten van de ruimte zowel binnen met de sfeervolle inrichting als buiten bij het riviertje. We willen zeker nog een keer naar deze verrukkelijke locatie! Jean en Mieke.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Minoterie in St. James, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Minoterie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Minoterie scoort een 9.02 uit 10 op basis van 11 reviews.