Géén boekingskosten

Vakantiehuis La Minoterie

FrankrijkNormandiëSt. James

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis La Minoterie voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 48 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

48 Reviews over La Minoterie

• 9Sylvia van Leeuwen13-05-2022

Geweldig verblijf op toplocatie!

We hebben een geweldig verblijf gehad in La Minoterie. Het huis is zeer ruim, schoon, heeft modern sanitair en is van alle gemakken voorzien (2 keukens!). De bedden zijn zeer goed. Het huis ligt in een dal, je hebt volledige privacy en je hoort enkel de vogeltjes en het beekje. Toch ligt het niet afgelegen maar dicht bij het dorpje. In de omgeving is genoeg te zien en te doen. Perfecte uitvalsbasis en als je niet weg wilt is het heerlijk om in en rondom het huis te zijn. Voor het huis ligt een enorm grasveld waar kan worden gevoetbald (met goaltjes) en er is een trampoline. Voor de kinderen is er binnen ook genoeg te beleven. Voor kleine kinderen staat er veel speelgoed en voor de grotere kinderen is het souterrain een waar speel / game paradijs. Goede WIFI. Wij komen terug!

Anouk, Eigenaar, 23-05-2022

Ha Sylvia, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. De vrije ligging in de natuur is inderdaad altijd genieten. En wij hebben ook kinderen, dus we weten wat ze leuk vinden :) met dit jaar een nieuwe air hockey tafel. We hopen jullie in de toekomst weer te mogen ontvangen. Hartelijke groet, Anouk

• 9Lisette de Reus10-05-2022

Fantastisch vakantiehuis in een prachtige omgeving

Een ontzettend mooi, schoon, ruim en stijlvol ingericht vakantiehuis. Het huis ligt op een adembenemende locatie en is van alle gemakken voorzien.

Veel mooie en leuke bezienswaardigheden in de nabije omgeving voor zowel jong en oud. Daarnaast ook leuke (race)fiets routes gemaakt. Alles bij elkaar een fantastische vakantie gehad!

Anouk, Eigenaar, 23-05-2022

Ha Lisette, Hartelijk dank voor je mooie review. En het aller belangrijkste dat jullie het zo ontzettend naar je zin hebben gehad! Normandie is een mooie omgeving om te racefietsen, ik ga hier zeker meer over vermelden op mijn website. Hartelijke groet, Anouk

• 9Martin G.20-11-2021

Perfect

Heerlijke relaxte locatie, dicht bij centrum. Het voelt alsof het heel afgelegen ver in een dal is.

• 10S. van Rutten18-11-2021

Adembenemend huis met luxe uitstraling

Als je aan komt rijden wordt je even stil van de ligging waarin het imposante huis staat. Bij binnenkomst wordt je door ieder ruimte verrast, sfeervol, schoon, van alle comfort en luxe voorzien. Complete keuken, (2) waar je heerlijk kan koken. Luxe schone badkamers en geweldige bedden, veel kast ruimte. Sfeervol ingericht, fijne uitstraling. Hier kan je verblijven met een grote familie of vriendengroep. Voor kinderen is het ook een paradijs. Heel veel groen met bomen om het huis, in een glooiende tuin, die overzichtelijk en veilig is, en ook beschutte plekjes bied. Het beekje waar iedereen zich uit kan leven, vissen, poedelen, of mediteren bij het kabbelende geluid van het beekje. Een geweldige plek om weg te zijn van alle hectiek, lekker in de natuur. Het rondrijden in de buurt brengt je bij allerlei leuke dorpjes en plaatselijke marktjes. En prachtig mooi gebied voor een geweldige ervaring. Hoe zeg je dat, een echte aanrader!

• 10Deborah15-11-2021

Fenomenaal!

Supermooie plek met historische achtergrond! Genoeg te doen voor familie en kinderen.

• 10Natuur
  • 9D van Asten08-11-2021

Historische watermolen aan beek

Historische watermolen met frisse moderne inrichting. Alles heerlijk ruim. Waanzinnige plek, idyllische ligging, dicht bij de bezienswaardigheden en brocantes en franse marktjes. Heerlijke tuin met het geluid van de kabbelend beek op de achtergrond. Lekker bakkertje op loopafstand en leuke stadjes in omgeving. Kortom Normandie op z'n best.

• 9Adrian H.07-11-2021

Unforgettable holiday

La Minoterie is a spacious house and tastefully decorated. We had an unforgettable holiday here. Long tables both inside and outside to eat together. Plenty to do for children in the game room but also outside.

• 9Bart06-11-2021

Gezellig en modern familiehuis

Karakteristiek maar zeer modern familiehuis. Gelegen in een vallei waardoor je met een gezelschap echt waant in je eigen omgeving. Dichtbij verschillende bezienswaardigheden.

• 10Chantal06-11-2021

Geweldig!

Wat hebben wij hier genoten! Zoon van 11 en dochter van 15 hebben zich ook prima vermaakt, lekker in de natuur en spelen in de gameruimte op de onderste verdieping. De kamers, met eigen badkamer, zien er netjes uit en de bedden liggen heerlijk! Het huis ligt in een mooie valei, hier kom je tot rust. Leuke uitstapjes gemaakt naar o.a. Mont-Saint Michel en Saint-Malo. We komen zeker nog eens terug!

• 10Natuur
  • 9Rody Van der Helm05-11-2021

Met 2 families in dit mooie huis geweest

In augustus zijn we met 2 families naar dit prachtige huis gegaan. Het ligt in een vallei en het is er lekker rustig. De kamers zijn erg mooi en netjes. Onder is er een heuse game kelder gemaakt. Rondom het huis kunnen de kinderen zich de hele dag vermaken. Het huis is groot maar voelt heel erg knus aan. Ik kan het een ieder aanraden om hier naar toe te gaan. Normandie is een stuk van Frankrijk waar veel historie is en die raadt ik iedereen. Aan. Het huis ligt ongeveer 25 km van het strand en Mont st Michel ligt vlakbij. Kortom een plek waar je tot rust komt en veel van Frankrojk kunt ontdekken.

Rody van der Helm

• InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (2)
  • HuisdierenBeschikbaar
  • BBQ toegestaanBeschikbaar