Reviews over St. Germain-sur-Ay

Nooit meer

Evelien
    31-1-2016

Veel te grote camping. Kinderen fietsen continue heel hard over de weggetjes. Geluidsoverlast door groepen jongeren die tot diep in de nacht harde muziek op hadden staan.

Wel mooie grote plekken, goede sanitair en dicht bij het strand.

Een mooie kindvriendelijke en goed onderhouden camping de

sandra roland
    31-10-2006

Een mooie kindvriendelijke en goed onderhouden camping vlakbij de zee (op ongeveer 500 m afstand). De camping is wel heel erg groot. De plaatsen zijn ruim en het sanitair is goed. Nadeel is dat er geen grote winkels in de directe omgeving zijn, de dichtstbijzijnde grote supermarkt is op ongeveer 20 km (in Lessay). In het dorp zelf wel een bakker, kleine supermarkt en slager. Ook zijn daar een paar kleine restaurantjes. Vis bij de plaatselijke visser, assortiment afhankelijk van dagvangst.

St. Germain-sur-Ay scoort een 5 uit 10, op basis van 1 reviews