Sorteren

Reviews over St. Georges Du Vievre

Geweldig

Hendrika
    28-7-2018

Prachtige rustige camping. Grote plekken. Goed sanitair. 200 meter lopen naar het centrum voor een broodje en levensmiddelwinkeltje. 7 km verdervind je grote supermarkt. Mooi uitgangs punt voor bezichtigen naar vele gezellig dorpjes of naar de kust. Een aanrader.

rustige goedkope Camping op 35 Km van de kust

Jan Jans & the Kids
    23-3-2014

Fijne camping, maar wel erg basic dus geen animatie-teams of iets dergelijks. Erg schoon sanitair. In het dorp St George du Vievre zijn geen restaurants meer. Wel een buurt-supermarkt/coöp. , bakker, terras/Café, bibliotheek, bank, VVV-kantoor met gratis WiFi.

Op ongeveer 35 Km van de kust (Honfleur/Dauville/Trouville enz.) gelegen wat een mooie uitvalbasis oplevert.

erg rustig (even ont-haasten)

M. Verzijl
    6-5-2013

Mooie camping maar wel erg basic geen animatie-teams of iets dergelijks. goed schoon sanitair en vlakbij een klein dorpje voor de 'eerste' boodschappen. In het plaatsje 'Pont Audemer' zijn grotere supermarkten e.d. Naast de camping ligt het voetbalveld, een gemeentelijk zwembad & tennisbanen

geweldige B&B met historie

Floor Vissers
    14-4-2010

Zeer prettige en authentieke locatie, geweldige gerenoveerde kamers in kasteelstijl, leuke en vriendelijke eigenaar (spreken een beetje engels). Op loopafstand van Point Du Hoc. Simpel doch voldoende frans ontbijt. Zeer stil in de nacht. Als je de bovenkamers neemt in het kasteel heb je zeezicht. Zee op ongeveer 800 meter. Wij komen zeker hier terug

Prima camping

Jans Modderman
    31-7-2009

Prachtige camping met ruime plaatsen en prima sanitair

St. Georges Du Vievre scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews