Hotel Novotel Rouen Sud - Parc Expo

7.2Goed

Frankrijk, Normandië, St. Etienne du Rouvray (Seine Maritime)

7.2Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Rouen Sud - Parc Expo voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Novotel Rouen Sud - Parc Expo

• 2018
    7J ten Napel11-10-2018

Oké voor een overnachting

Donkere kamer met hele vieze vloer. Naargeestige gangen en een kleine lift. Niet gezellig, maar je kon wel even lekker buiten zitten bij het zwembad. Voor 1 overnachting goed te doen. Ontbijt oké.

• Oude reviews

8leen_verreyt17-01-2016

Goed maar verouderd

novotel, ideaal voor een werktrip maar niet voor privé. De kamer zijn heel oud, tapijt dat versleten is, plafond in badkamer dat zeer laag komt. Geen goede geluidsisolatie en had helaas lawaaierige buren. Heel goed bed . Goed ontbijt maar voor de gezelligheid moet je hier niet komen. In in een KMO zone dus niets te zien

Met jonge kinderen

• 8candy_mulder_112-02-2013

Sterk verouderd hotel !!!!!

prima service, heel vriendelijk bij aankomst, zeer behulpzaam. Wij waren er met een hele groep. Kamers zijn ronduit VUIL !!! Schimmel op de muren van de badkamer... ontbijt is lekker als je maar van de eieren afblijft !!!

Met vrienden

• 6Familie van Houdt06-08-2012

Voldoet als tussenstop, maar met superior-kamer !

Wij hadden dit hotel geboekt als tussenstop op doorreis naar het zuiden. Twee keer een standaardkamer geboekt, op de terugreis een upgrade gekregen naar een superior. De standaardkamer was voor die prijs echt beneden de maat, niet schoon, kapot linoleum op de vloeren, slecht smal bed, gammel opklapbed voor onze dochter (die uiteindelijk maar op de bank is gaan slapen) : echt een vervallen muffe zooi ! En dat voor 120 euro ! De superior op de terugreis was goed, viel niet veel op aan te merken, behalve dan dat het bed nog steeds erg smal was. Nu was er een prima bedbank en was de badkamer netjes en schoon. Echt een wereld van verschil. Onze upgrade was gratis, maar daar moet je dan eigenlijk nog veel meer voor betalen. Lastig dus om een totale beoordeling te geven, overall voor de eerste kamer een 4, voor de tweede een 8. Ontbijt is redelijk tot goed, alleen bij drukte slecht georganiseerd, dan wordt er niet goed aangevuld.

Met oudere kinderen

• 8AM13-08-2009

Perfect hotel voor doorreis naar bijv. Bretagne

We werden vooraf snel prettig per mail geinformeerd over de mogelijkheden mbt de kamer (in ons geval voorzien van een tussendeur). Bij aankomst werden de kinderen verrast met een knuffel, altijd leuk. De kamers waren perfect voor ons 5en, genoeg ruimte om te zitten en goed te slapen. Lekker bad. Kinderen konden nog buiten spelen en zelfs zwemmen. De volgende dag weer uitgerust verder op pad. Het enige nadeel vonden wij dat het restaurant pas vanaf 19.00 uur geopend was, wij hadden er immers al een hele dag opzitten.

Met jonge kinderen

• 10EvdB23-06-2008

Zeer schoon hotel met heerlijke bedden. Modern ingericht.

0 tips over Hotel Novotel Rouen Sud - Parc Expo

0 vragen over Hotel Novotel Rouen Sud - Parc Expo