Hotel Novotel Rouen Sud - Parc Expo

FrankrijkNormandiëSt. Etienne du Rouvray (Seine Maritime)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Novotel Rouen Sud - Parc Expo voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 7 reviews

6.3VoldoendeScore uit 7 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Novotel Rouen Sud - Parc Expo

• 6Van den Berg10-08-2021

Rustig maar armoedig en vergane glorie

Rustige ligging maar vergane glorie, heel smoezelig overal, vooral de gangen en muren overal versleten. Hoognodig aan opknapbeurt toe en geen sfeer. Het diner en ontbijt was oke maar kamers beetje smoezelig met vlekken op de muur, opklapbed van zoon had een gepilde deken van dertig jaar oud leek wel. Prachtige ligging in de natuur dus na opknapbeurt is er van dit hotel echt wel wat van te maken, nu is het echt slapen en wegwezen. Ook (wat kleine) zwembad met terras niet gezellig, want wordt niet betrokken bij de horeca binnen, dus ook wat sfeerloos en draagt niet bij aan de zomer of vakantiesfeer van de reizigers. Als het weer meezit dan wel lekker voor een plons voor de kinderen. Ik zou een moderner en schoner hotel in die buurt kiezen, er zaten er genoeg in dat stukje rondom Novotel.

• 7J ten Napel11-10-2018

Oké voor een overnachting

Donkere kamer met hele vieze vloer. Naargeestige gangen en een kleine lift. Niet gezellig, maar je kon wel even lekker buiten zitten bij het zwembad. Voor 1 overnachting goed te doen. Ontbijt oké.

• 8leen_verreyt17-01-2016

Goed maar verouderd

novotel, ideaal voor een werktrip maar niet voor privé. De kamer zijn heel oud, tapijt dat versleten is, plafond in badkamer dat zeer laag komt. Geen goede geluidsisolatie en had helaas lawaaierige buren. Heel goed bed . Goed ontbijt maar voor de gezelligheid moet je hier niet komen. In in een KMO zone dus niets te zien

• 8candy_mulder_112-02-2013

Sterk verouderd hotel !!!!!

prima service, heel vriendelijk bij aankomst, zeer behulpzaam. Wij waren er met een hele groep. Kamers zijn ronduit VUIL !!! Schimmel op de muren van de badkamer... ontbijt is lekker als je maar van de eieren afblijft !!!

• 6Familie van Houdt06-08-2012

Voldoet als tussenstop, maar met superior-kamer !

Wij hadden dit hotel geboekt als tussenstop op doorreis naar het zuiden. Twee keer een standaardkamer geboekt, op de terugreis een upgrade gekregen naar een superior. De standaardkamer was voor die prijs echt beneden de maat, niet schoon, kapot linoleum op de vloeren, slecht smal bed, gammel opklapbed voor onze dochter (die uiteindelijk maar op de bank is gaan slapen) : echt een vervallen muffe zooi ! En dat voor 120 euro ! De superior op de terugreis was goed, viel niet veel op aan te merken, behalve dan dat het bed nog steeds erg smal was. Nu was er een prima bedbank en was de badkamer netjes en schoon. Echt een wereld van verschil. Onze upgrade was gratis, maar daar moet je dan eigenlijk nog veel meer voor betalen. Lastig dus om een totale beoordeling te geven, overall voor de eerste kamer een 4, voor de tweede een 8. Ontbijt is redelijk tot goed, alleen bij drukte slecht georganiseerd, dan wordt er niet goed aangevuld.

• 8AM13-08-2009

Perfect hotel voor doorreis naar bijv. Bretagne

We werden vooraf snel prettig per mail geinformeerd over de mogelijkheden mbt de kamer (in ons geval voorzien van een tussendeur). Bij aankomst werden de kinderen verrast met een knuffel, altijd leuk. De kamers waren perfect voor ons 5en, genoeg ruimte om te zitten en goed te slapen. Lekker bad. Kinderen konden nog buiten spelen en zelfs zwemmen. De volgende dag weer uitgerust verder op pad. Het enige nadeel vonden wij dat het restaurant pas vanaf 19.00 uur geopend was, wij hadden er immers al een hele dag opzitten.

• 10EvdB23-06-2008

Zeer schoon hotel met heerlijke bedden. Modern ingericht.

Hotel Novotel Rouen Sud - Parc Expo info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV