Camping Vitamin

16 reviews over Camping Vitamin

• 2019
    5L.23-07-2019

Geen vier sterren waard

Camping Vitamin' een familie camping met vier sterren. Klinkt leuk! Maar waar komen die vier sterren dan vandaan?? We werden eerst naar het verkeerde plekje gestuurd (zonder elektriciteit) en daarna naar een camperplaats. Deze plaats was klein. Maar de caravan velden (van de foto) waren iets groter. Het sanitair was niet schoon en er waren geen ramen oid die open konden in het sanitair gebouw (rook dus muf) verder hangt er niet zo'n fijne sfeer. Er is een mooi zwembadje. En het was erg leuk dat er in de avond een foodtruc kwam. Wij zijn eerder weg gegaan en gaan er nooit meer terugkomen!

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    5scorpio22-07-2018

nooit meer

10 jar geleden was het nog ene mega gezellige aangename familiale animatievolle 3 sterren camping. daar het nu 4 sterren is wou ik nog eens terug. TEGENVALLER. spraken nog steeds enkel frans en heel onaangenaam, animtie 0.0 voor kids, soms wel iets voor volwassenen. zwembaden lijken op foto groter dan echt, maar gelukkig wel zeeeeeeeer proper. douches en wc daarentegen erg vuil en werden niet zoals beschreven 2 keer per dag gepoetst maar eerder om de 2dagen (en dan nog) indien problemen door lawaai of gevechten (jajaja) werd er helemaal niets gedaan en werd ons verboden politie bij te halen (een man had ene auto vernield met ene gebroken fles achter een vrouw aangezeten en dat in bijzijn van 10tallen kinderne die hysterisch werden en schrik hadden) iedereen kan binnen zonder probleem, geen controle. receptie meer dicht dan open ondanks openingsuren. de plaatsen waren soms goed van maat maar ook veelal erg klein waardoor je je tent er amper op kreeg en je auto buiten moet zetten want geraakte niet op de plaats

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

5L. Maris06-08-2017

Tegenvaller

Staat geregistreerd als camping met Engels talige animatie en receptie. Dit is niet onze ervaring. Bij aankomst alleen Franstalige dame aan receptie, spreekt geen woord Engels. Dus geen uitleg over openingstijden, animatie enz. Wel een mooie plaats, goed onderhouden groen. Animatie drama; kinderen die geen Frans spreken worden letterlijk weg geduwd door de begeleider. Zwembad mooi! Groot nadeel is dat de ramen open gezet werden en het enorm tochtte. Sanitair verouderd, slechte douches, temp wel Ok. Veel kinderen, de kinderen konden zich prima vermaken met zelf meegebrachte spelletjes/voetballen met elkaar. Aldi op loop afstand. Dieppe een mooi stadje! Iets verder op mooi zandstrand, veel krabben gevangen.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd in juli 2017

• 7jolyn25-07-2017

leuk voor een paar dagen

elke dag kraampjes met allerlei waar en elke dag een foodtruck! wordt redelijk veel georganiseerd al was t niet onze smaak ze doen daarop echt hun best! wij stonden op de camperplaatsen daar liet t sanitair wel wat te wensen over! ver is de camping oke! ver van de "bewoonde" wereld!

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 7ytje03-08-2016

mooie camperlaats

we werden vriendelijk ontvangen door jonge medewerkers en konden in het engels met hun praten.Het sanitair vonden we wel goed alleen misten we een wc bril wat later op meerdere campings zou ontbreken.Het was een mooi zwembad en een mooie omgeving vooral de plaats dieppe.Toen wij moesten betalen omdat wij zouden vertrekken was er alleen maar een oudere vrouw die alleen maar frans kon. Onze conclussie is dat de jongere fransen wel engels willen spreken maar ouderen beslist niet.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Rien Verbeek02-05-2016

Heerlijk genoten

Goed: Nette stacaravan met voldoende ruimte voor een gezin met twee kinderen. Heerlijk zwembad. Iedere dag verse broodjes. BBQ bij iedere stacaravan. Omgeving (zee is vlakbij). Leuke speeltuintjes. Supermarkten op loopafstand Minder: Naast zwemmen weinig mogelijkheden voor kinderen om binnen te spelen. Geen NL-talige zenders op TV

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 6Camperaars09-05-2015

Prima doorgangscamping of om Dieppe te zien

Camping ligt naast een watertoren op een hoog punt t.o.v. de stad Dieppe. Om de stad te bereiken per fiets, moet je 3 a 4 km vrij steil naar beneden. En op de terugweg dus de steile weg weer omhoog. Het is te doen, maar wel pittig. Geen tripje dat je elke dag zou doen. Dieppe zelf is mooi gelegen tussen hoge kliffen. Camping ligt vlakbij grote warenhuizen als een Bricorama en Decathlon. En een LIDL. Camping is prima als doorgangscamping, maar absoluut niet voor een hele vakantie. Er is geen bakker, er rijdt 's ochtends om 9 uur een bakkertje rond op de camping. Sanitair is ok. Het strand in Dieppe is van grote kiezels.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 7de boer20-09-2013

Als uitvalsbasis goede plek

Plaats waar wij stonden was erg schuin (87). Plaatsen aan de andere kant van de camping veel vlakker. Sanitair goed schoongehouden. Douches, toiletten en wasbakken in één ruimte. In deze tijd (september) ook geen onderscheid tussen mannen en vrouwen sanitair (één ruimte). Douches altijd warm. Chemisch toilet gelegen tussen de afwas- en textielwasbakken! Bij afrekening bovenop de acsi-prijs (die 14 euro was) 55 ct pppd toeristenbelasting. Internet op de plaats extreem duur. In de bar gratis. Frites in de bar zeer betaalbaar voor Franse begrippen: 2,50 voor 700 gr. Als uitvalbasis uitstekende camping. Dicht bij Dieppe en andere bezienswaardigheden. Alle (grote) winkels (centre commercial) zeer dicht in de buurt (binnen 2 km). Veel vaste plaatsen (Fransen). Rest mix Fransen, Engelsen, Duisters, Belgen en Nederlanders

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2013

• 3Mart24-08-2011

NOOIT WEER.

dit was een vakantie om nooit te vergeten 1 week daar, wat een elende die gekken rijden daar harder op de camping dan op de weg. wij waren daar met een kind van 18 maanden, die wij daar zo'n beetje in de box of in de kinderstoel moest hebben, sanitair bij het zwembad dicht om overlast te voorkomen en hang jeugd tot diep in de nacht lallende dronkaards die over de camping schreuwen tot diep in de nacht. iedereen moet om 23u rustig doen en geen last bij de andere camping gasten veroorzaken, maar de camping baas zijn zoon mag in zijn eigen cafe wel knetterharde muziek draaien tot midden in de nacht en als je er naar toe gaat verstaat ie je zogenaamd niet en de volgende dag toen we er weer naar toe gingen en hebben verteld te gaan vertrekken, verstond niemand ons, even later tot onze grote verbazing kwam de zoon de luidruchtige dj binnen , die ff in een tijdsbestek van ongeveer 10 uurtjes engels had geleerd want toen hij binnen kwam sprak hij het wel ENGELS. Wij zijn ook vertrokken. ZOOI

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 6Berthy25-07-2011

NOOIT MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Receptie spreekt uitsluitend frans. Duurt een eeuwigheid voor je wordt geholpen. Veel te weinig personeel. Hondenpoep op de plaatsten. Zeer lawaaiering. Auto's 's nachts over de camping. Het harde geschreeuw van die fransen tot midden in de nacht. Tussen 12:00 en 18:00 mag je niet douchen. En absoluut geen vriendelijke ontvangst.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011