Camping Municipal Le Mesnil

7.2Goed

Frankrijk, Normandië, St. Aubin-sur-Mer (Seine Maritime)

7.2Goed

• 6.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

16 reviews over Camping Municipal Le Mesnil

• 2018
    7Yvonne13-08-2018

Aanrader!

Wij kwamen hier voor een paar nachten. Ik vond het een warme camping mooie plaatsen en personeel heel vriendelijk. Geen animatie we hebben hier een paar heerlijke dagen gehad, wakker worden door loeiende koeien fantastisch! En een plaats met zeezicht geweldig!

Als je van eenvoudig proper sfeervolle Franse camping en rust houdt dan is dit een ideale camping in het mooie Normandië

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

5nke18-08-2017

voorlopig niet meer

De ligging van de camping is prachtig, en de zee is op loopafstand, bereikbaar via een mooi wandelpad door de weilanden. Wij zijn hier heel wat jaren (met tussenpozen) met veel plezier naartoe gegaan.

Camping Le Mesnil is een eenvoudige camping. Er werd in de jaren dat wij er waren weinig georganiseerd en de voorzieningen voor de kinderen waren minimaal en erg verouderd maar de ligging, de rust, het goede toezicht en het zeer schone sanitair waren redenen om er regelmatig terug te keren.

De laatste jaren werden er helaas steeds meer stacaravans geplaatst en sinds de nieuwe beheerder (tevens uitbater van het restaurant) is de camping sterk achteruitgegaan. Het was al een eenvoudige camping, maar nu is het er helaas ook niet meer schoon. Tijdens ons laatste verblijf werd het sanitair zelfs een paar dagen achtereen helemaal niet gereinigd vanwege een zieke medewerkster. Op verschillende (kampeer)plaatsen lag hondenpoep.

Dit jaar durfden we een bezoek aan Le Mesnil om bovengenoemde redenen niet meer aan. We hopen dat de camping weer spoedig een beheerder krijgt, die echt betrokken is bij de camping en zijn gasten! Tegen die tijd komen we graag weer terug....

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 5Roelie la Roi25-07-2017

Prijs-kwaliteit niet in verhouding

De camping ligt op een schitterende plaats. Via een pad kun je naar een strandje lopen en ben je bij de krijtrotsen. 's Avonds kun je hier alleen wandelen en genieten van de zonsondergang. De campingplaats is royaal, vlak en netjes onderhouden. Echter de camping is voor een groot deel ingenomen door mobil homes; het sanitair is sterk verouderd. Warm water voor de afwas is er maar op 1 plaats. Op deze plaats wordt het aanrecht vol gepoept door de zwaluwen die erboven nestelen. De prijs die vermeld staat aan de buitenzijde van de receptie is lager dan die binnen aangeplakt staat. De receptie is niet altijd open, er is geen vermelding wanneer men er wel is. Tegels bij de waterkraan zijn eruit en liggen ernaast opgestapeld. Kortom de plek is goed, maar de uitvoering en het onderhoud op de camping is beslist geen 4 sterren waard.

• 3Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Dick den Ouden16-08-2013

mooi gelegen camping

Kom al 20 jaar op deze camping, heel mooi gelegen Jammer dat er steeds meer mobil homes komen. gaat ten koste van normale kampeerplaatsen. Komt de sfeer op de camping niet te goede, erg jammer.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2013

• 8c.bazen27-08-2012

heerlijk rustige plek

hebben genoten van de rust op de camping en de prachtige omgeving zeer vriendelijke eigenares al met al een toffe plek

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Heidi13-09-2010

Fijne camping aan zee

Leuke camping aan de kust van Normandië. Vriendelijke eigenaar. De plaatsen zijn mooi ruim, en de zee is een kwartiertje lopen. Heerlijk rustig strand, mooi gelegen met aan weerszijden hoge krijtrotsen. Goeie internetverbinding als je dicht bij het kantoortje staat, maar je kunt ook met je laptop in het kantoortje komen zitten als de ontvangst in de camper niet wil lukken. Sanitair is zeer eenvoudig maar wel goed schoon.

Gereisd met partner in september 2010

• 9postmes24-08-2010

geweldige plek

We waren hier 2 weken in de zomer, heerlijk gekampeerd met 2 puberzonen. Iedere avond naar de zee gelopen, die nooit verveelt met zijn krijtrotsen en verschil in eb en vloed. 's morgens op het strand vis inkopen rechtstreeks uit zee. De puberzonen hebben zich vermaakt met waterskieen op het meer van Cany Barville. En wij met het bezoeken van de vele leuke dorpjes.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8Hans04-09-2008

Relaxte camping bij zee

Na 2 jaar weer terug op deze relaxte camping op loopafstand van zee. Mooie grote plekken, uitzicht over de prachtige velden. Leuk eenvoudig restaurantje. Volop uitstapjes mogelijk. Sanitair eenvoudig maar doeltreffend en schoon.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in juli 2008

• 10Marc Van Eyken10-06-2008

Schitterend gelegen, rustige camping (hier kan je ook gewoon zitten lezen) zonder georganiseerde activiteiten. Wandelafstand van de zee. Buitengewoon (kleinschalig) restaurantje: hier hebben we de beste mosselen van 2007 gegeten! Sanitair is eenvoudig maar buitengewoon netjes.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2008

• 8Peter18-12-2007

Een leuke rustige camping,grenzend aan graaanvelden,en op 800m lopend van zee. met leuke dorpjes en mooie uitzichten over zee!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2007