Tijdelijk €25 aanbetaling

7.2GoedScore uit 17 reviews
  • 3.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

17 Reviews over Municipal Le Mesnil

• 7Wouter11-08-2020

Simpel

Het strand is op loopafstand. Ruime plekken. Alles is erg eenvoudig, geen idee waar die 4 sterren op slaan. Eigenlijk staan er veel te veel sta-caravans op vast plekken, er zijn maar een paar tour-plaatsen. Het is een rustige camping, waar je komt voor de rust en de omgeving, niet voor het vermaak.

• 3Eetgelegenheden
  • 7Yvonne13-08-2018

Aanrader!

Wij kwamen hier voor een paar nachten. Ik vond het een warme camping mooie plaatsen en personeel heel vriendelijk. Geen animatie we hebben hier een paar heerlijke dagen gehad, wakker worden door loeiende koeien fantastisch! En een plaats met zeezicht geweldig!

Als je van eenvoudig proper sfeervolle Franse camping en rust houdt dan is dit een ideale camping in het mooie Normandië

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 5nke18-08-2017

voorlopig niet meer

De ligging van de camping is prachtig, en de zee is op loopafstand, bereikbaar via een mooi wandelpad door de weilanden. Wij zijn hier heel wat jaren (met tussenpozen) met veel plezier naartoe gegaan.

Camping Le Mesnil is een eenvoudige camping. Er werd in de jaren dat wij er waren weinig georganiseerd en de voorzieningen voor de kinderen waren minimaal en erg verouderd maar de ligging, de rust, het goede toezicht en het zeer schone sanitair waren redenen om er regelmatig terug te keren.

De laatste jaren werden er helaas steeds meer stacaravans geplaatst en sinds de nieuwe beheerder (tevens uitbater van het restaurant) is de camping sterk achteruitgegaan. Het was al een eenvoudige camping, maar nu is het er helaas ook niet meer schoon. Tijdens ons laatste verblijf werd het sanitair zelfs een paar dagen achtereen helemaal niet gereinigd vanwege een zieke medewerkster. Op verschillende (kampeer)plaatsen lag hondenpoep.

Dit jaar durfden we een bezoek aan Le Mesnil om bovengenoemde redenen niet meer aan. We hopen dat de camping weer spoedig een beheerder krijgt, die echt betrokken is bij de camping en zijn gasten! Tegen die tijd komen we graag weer terug....

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 5Roelie la Roi25-07-2017

Prijs-kwaliteit niet in verhouding

De camping ligt op een schitterende plaats. Via een pad kun je naar een strandje lopen en ben je bij de krijtrotsen. 's Avonds kun je hier alleen wandelen en genieten van de zonsondergang. De campingplaats is royaal, vlak en netjes onderhouden. Echter de camping is voor een groot deel ingenomen door mobil homes; het sanitair is sterk verouderd. Warm water voor de afwas is er maar op 1 plaats. Op deze plaats wordt het aanrecht vol gepoept door de zwaluwen die erboven nestelen. De prijs die vermeld staat aan de buitenzijde van de receptie is lager dan die binnen aangeplakt staat. De receptie is niet altijd open, er is geen vermelding wanneer men er wel is. Tegels bij de waterkraan zijn eruit en liggen ernaast opgestapeld. Kortom de plek is goed, maar de uitvoering en het onderhoud op de camping is beslist geen 4 sterren waard.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 9lete llier01-03-2014

recommande

camping calme proche de la mer les sanitaires sont trés bien entretenu ,la gardienne trés sympatique fait parfaitement sont travail et les gens sont symatiques la région mérite d'etre visité

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Dick den Ouden16-08-2013

mooi gelegen camping

Kom al 20 jaar op deze camping, heel mooi gelegen Jammer dat er steeds meer mobil homes komen. gaat ten koste van normale kampeerplaatsen. Komt de sfeer op de camping niet te goede, erg jammer.

• 8Eetgelegenheden
  • 8c.bazen27-08-2012

heerlijk rustige plek

hebben genoten van de rust op de camping en de prachtige omgeving zeer vriendelijke eigenares al met al een toffe plek

• 6Eetgelegenheden
  • 8mr et mme baron30-01-2011

hate d'y retourner

passer de bonne vacance sur le terrain un peu dommage que l emplacement ete un peu en pente mais cela n'a pas empecher de se reposer un bonne acceuille du sourire et de la gentillesse de la pare des proprietaires

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Heidi13-09-2010

Fijne camping aan zee

Leuke camping aan de kust van Normandië. Vriendelijke eigenaar. De plaatsen zijn mooi ruim, en de zee is een kwartiertje lopen. Heerlijk rustig strand, mooi gelegen met aan weerszijden hoge krijtrotsen. Goeie internetverbinding als je dicht bij het kantoortje staat, maar je kunt ook met je laptop in het kantoortje komen zitten als de ontvangst in de camper niet wil lukken. Sanitair is zeer eenvoudig maar wel goed schoon.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9postmes24-08-2010

geweldige plek

We waren hier 2 weken in de zomer, heerlijk gekampeerd met 2 puberzonen. Iedere avond naar de zee gelopen, die nooit verveelt met zijn krijtrotsen en verschil in eb en vloed. 's morgens op het strand vis inkopen rechtstreeks uit zee. De puberzonen hebben zich vermaakt met waterskieen op het meer van Cany Barville. En wij met het bezoeken van de vele leuke dorpjes.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair