Reviews over St. Andre d'Hebertot

Een aantal jaren geleden zijn we in de voorjaarsvakantie /

Witteman,
    16-8-2007

Een aantal jaren geleden zijn we in de voorjaarsvakantie met onze kinderen (toen 12 en 8) hier een weekje geweest. Leuk klein parkje, met huisjes die gezellig zijn, maar weinig comfort bieden (o.a. slechte bedden). Kleinschaligheid met wel facilteiten als zwembadje (overdekt) en tafeltennis (buiten / binnen) spreekt ons erg aan. Veel bezienswaardigheden in Normandie op redelijke rij-afstand.

Zomer 2005 hier verbleven

Ton,
    28-3-2006

Zomer 2005 hier verbleven. Het huisje dat wij gehuurd hadden was erg verouderd en uitgewoond. Douchen was lastig, doordat de douchebak ondiep was en het water er gauw overheen stroomde. Wij zaten wel op een gunstig punt met een hele grote tuin. De kleinschaligheid van het park sprak ons ook erg aan. Wij hadden zelf onze tuinstoelen meegenomen en dat was geen luxe want anders hadden we de hele tijd aan een picknicktafel of op kleine bistro stoeltjes moeten zitten. De snelweg hoor je wel maar was voor ons niet erg hinderlijk. Gelukkig hebben wij mooi weer gehad waren de ongemakken snel weer vergeten.

Het is een erg leuk, kleurrijk vakantieparkje

Joop,
    11-1-2006

Het is een erg leuk, kleurrijk vakantieparkje. Toen wij er waren in september was het nauwelijks bezet. In het weekend was het drukker, er zijn huisjes verkocht, en die mensen wonen er in het weekend.

Nadeel, het ligt heel dicht bij de snelweg, je ziet de auto's rijden, en je hoort het geluid.

Voor lange mensen: de bedden hebben een achterkant, dus je kunt je benen niet buiten het bed strekken.

De eigenaresse is wel aardig.

St. Andre d'Hebertot scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews