Vakantiepark Le Pré Marin

FrankrijkNormandiëSotteville sur Mer

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Le Pré Marin voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 14 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 14 reviews
  • 7.5Activiteiten
  • 6.9Onderkomen

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

14 Reviews over Le Pré Marin

• 7Ron25-06-2016

Rustig, goed verzorgd

Le Pre Marin is een kleinschalig bungalowparkje met een stuk of tien huisjes rondom een grasveld. Het is keurig netjes, uitstekend onderhouden en heerlijk rustig. Ga er niet heen als je een touristische camping met vermaak, een disco, een restaurant en een zwembad zoekt, want dat is er allemaal niet. Wel als je een net huisje wilt, met flink wat ruimte eromheen en je voor je eigen vermaak kunt zorgen. Wij waren er voor een rendez-vous met familie die in Zuid-Frankrijk woont en daarvoor is het perfect. Je sjouwt de tafels van de veranda op het grasveld, steekt de barbecue die al klaar staat aan en geniet. Er is zelfs een kruidentuintje waar je mag plukken wat je wilt. Voor iets meer toeristisch ingestelde gasten doet de gastvrouw (die naast duidelijk verstaanbaar Frans overigens uitstekend Engels spreekt) haar best om je bezienswaardigheden te wijzen die bij je passen.

• 5Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 8Marco23-08-2014

Leuk schattig klein parkje.

Een schoon goed onderhouden parkje met een 16 huisjes. Erg attente en behulpzame eigenaar(Anita), die leuke tips had elke dag. Zeer indrukwekkende omgeving, zeker de nabij gelegen dorpen! Normandie heeft ons echt verrast, al hielp het weer hier niet echt in mee.

• 7Activiteiten
  • 8Pleun29-08-2013

We komen hier zeker terug!

Vakantiepark Le Pré Marin is een kleinschalig parkje in een klein dorpje. Er zijn 16 huisjes die twee aan twee geschakeld zijn. De huisjes zijn klein, maar schoon en fijn. Het is een rustig park met veel gras, mooie struiken en een klein speeltuintje voor kleinere kinderen. Er is een speelkamer met tafelvoetbal, tafeltennistafel en sjoelbak. Bij de receptie kun je spelletjes, boeken en visnetjes lenen. Het strand, waar je alleen op kunt als het eb is (of wordt) is op 500 meter en dan (ongeveer) 175 treden naar beneden. Dit is bijna een privé strand. Waterschoenen zijn aan te raden want het is nogal rotsig. Als het eenmaal eb is kun je lekker in de zee spelen. Het park ligt vlak bij het dorpsplein waar de bakker en de slager zijn. De dames van de receptie zijn erg vriendelijk en spreken goed engels. Op twee minuten rijden met de auto ligt het dorpje Veule les Roses, meer toeristisch en daar zijn ook restaurantjes. Je kunt daar ook op het (kiezel)strand als het vloed is.

• 7Activiteiten
  • 9Annemarie Mizee29-03-2013

Prachtige plek, aanrader!

Wij hebben het op Vakantiepark Le Pré Marin fantastisch gehad! Een prachtige omgeving om heerlijk te wandelen en de leuke kleine Normandische dorpjes te bezoeken. Ook de Normandische keuken is geweldig, je kunt hier heerlijk eten voor niet al te veel geld. De beoordeling van de vorige gasten over de bedden is absoluut niet meer van toepassing. Wij hebben er heerlijk geslapen en de bedden zagen er uit als nieuw. De chalets zijn niet heel erg luxe, maar wij hebben er alles gevonden wat we nodig hadden om een fijne vakantie te vieren. Ondanks het koude weer!

• 8Activiteiten
  • 1Frans11-02-2013

waardeloze bedden

Nog nooit een huisje gehuurd met zulke slechte bedden. Alle 3 waren we gebroken en zijn eerder weggegaan. Bedden bestaan uit houten planken (geen lattenbodem) met een lullig schuimpje wat voor een matras moet doorgaan. Op diverse sites zie je een leuke woonkamer, maar let op: Dit is een kamer naast de receptie, voor algemeen gebruik. Het huisje is een veredelde stacaravan. Zien er aan de buitenkant leuk uit omdat het dorpsgezicht beschermd is.

• 1Onderkomen

Anita Lheureux, gérante, 28-03-2013

We thank you very much for your comments on Zoover. Although the they are far from being positive, we like to know how we can improve our service. We are pleased to inform you that since you last came 18 months ago (in 2011) we have performed some changes. For the 2012 season we changed all matress, kilts, sheets and pillows. We take into account your deception about the cottage itself. We and our partmers try and make a description with photographs as close as possible to reality. These can be seen on our website The only regret we have,because your comments about beddings were right, is that you waited so long to let us have your comments and that you did not talked to us about your problems while here.

We wish that for your next holidays, you will find a accomodation that suits better your standards. kindest regards

• 8H.Kouwenhoven30-09-2012

Rustig gelegen

Huisjes aan de kleine kant, vooral slaapkamers, geen zithoek. Gehorig in de slaapkamer, hard bed. Personeel erg vriendelijk, mooie tafeltennistafel. Restaurant in dorp zeer goed. Bakker in september met vakantie

• 6Onderkomen
  • 8kitty Gerssen18-05-2010

rustig vakantieparkje

Klein, goed verzorgd vakantieparkje. Huisjes eenvoudig, bedden erg oncomfortabel(hard). Verwarming was helaas niet voldoende in het huisje tijdens het koele weer. Sotteville is een sfeerloos, saai dorpje. Wel handig dat het bakkertje dichtbij is. Gelukkig zijn er in de omgeving wel gezellige levendige dorpjes te bezoeken. Sympathieke beheerders.

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 9D.08-05-2010

Een aanrader!

Chalet is klein maar van alle gemakken voorzien. Het is schoon, modern ingericht. Een heerlijk park voor wie van rust houdt. Eigenaressen zijn erg aardig en spreken prima Engels. Speelruimte voor de kinderen met pingpongtafel, sjoelbak en tafelvoetbal. Voor de kleintjes een leuk speeltuintje. Onze kinderen konden gratis visnetten meenemen naar het strand om krabbetjes en vissen te vangen. Sotteville sur Mer is een schattig dorpje, met een bakker, slager, supermarktje. Dit alles op 2 minuten lopen van Pré Marin. De omgeving is schitterend, veel groen en prachtige gele koolzaadvelden. In de buurt zijn leuke stadjes/dorpjes, zee is op loopafstand. We gaan er volgend jaar weer naar toe. Hier kom je echt tot rust!

• 9Onderkomen
  • 9Anne23-08-2009

Fantastisch voor een rustige vakantie

Le pre marin is een klein park, heerlijk rustig,de huisjes zijn netjes en ruim. De eigenaresse is erg vriendelijk en spreekt perfect engels, ze geeft advies bij het zoeken van een leuk uitstapje in de omgeving. In deze omgeving is erg veel te zien, mooie kastelen en plaatsjes zoals Etretat , Dieppe en veules les roses Het kiezelstrand ligt op 500 meter van het park, de trap met 230 treden is goed voor de conditie. met een buggy kunt u het strand niet bereiken dan kunt u beter naar veules les roses gaan.[2 km.].Hier kunt u ook fijn vliegeren. In sotteville sur mer is een bakker,slager en een mini markt. Fietspaden zoals in Nederland kennen ze niet,fietsen buiten het dorp is gevaarlijk. Wij hebben een super vakantie gehad. Als u niet van die massale parken houd is dit een heerlijke plek.

• 10Onderkomen
  • 10martha oostvogels e.v jac schepers03-06-2009

zeker voor herhaling vatbaar

een heel mooi park,vriedelijk-rustig-gezellig -en veel ruimte. huisje zeer comfortabel,met overdekt teras. het dorp beid wat je nodig hebt . bakker slager ,en leuk buurtwinkeltje .en goed restaurant. vlak bij de krijtrotsen.en heerlijk wandel en fiets gebied. ga zeker nog eens terug. groetjes martha jac en marco ,schepers -oostvogels

• 10Onderkomen

Vakantiepark Le Pré Marin info