We hebben een aantal aanbieders voor Servon voor je op een rij gezet:

Reviews over Servon

heerlijke rustige camping

ilona,
    7-9-2015

per toeval bij deze camping terecht gekomen. Kleine franse camping. We hadden heerlijk weer en de kinderen konden heerlijk zwemmen. Geen groot zwembad maar er waren veel momenten dat onze kinderen het zwembad voor zich alleen hadden. En dat in het hoogseizoen. Erg leuk om een paar dagen op deze camping te verblijven en de omgeving te verkennen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Goedkope camping

Edith,
    19-6-2013

Mooie ligging voor een bezoek aan Mont Saint Michel. Sanitair is degelijk, mag wat vaker worden schoongemaakt. Geen toiletpapier en douches hebben weinig druk. Leuk (klein) zwembad op de camping, evenals een paar speeltoestellen. In de ochtend brood verkrijgbaar.

Gereisd met partner in juni 2013
Servon scoort een 4,5 uit 10, op basis van 2 reviews