Camping Le Clos Normand

Camping Info

9 reviews over Camping Le Clos Normand in het Nederlands

• 2018
    9Esme Sprenger04-09-2018

Een overnachtingscamping om te onthouden!

Deze camping moet men niet verwarren met een camping vrij dicht in de buurt! Deze ligt in Sees. De camping was goed te vinden en heeft ons positief verrast. We werden vriendelijk geholpen en mochten zelf een plekje uitkiezen. Hier zaten enorme plekken. Enige nadeel was dat bij deze enorme plek (minstens wel 130m2) geen stroom getapt kon worden haha. We moesten even kabel langs een andere plek door de bosjes laten lopen. De kinderen helemaal blij want we zaten aan de speeltuin. Het dorpje was ook nog veel groter en gezelliger dan we dachten. Je kan hier gezellig een drankje doen of een hapje eten. 1 Sanitairgebouw was in 2016 vernieuwd (stond erbij), maar zag er uit als nieuw. Hele grote douchehokjes waar we de kinderen heerlijk hebben kunnen douchen. Het andere sanitairgebouw was wat gedateerd. Vlakbij de camping is een supermarkt en een heerlijk bakkertje! Wifi bij de receptie! Oh, het kostte 16,50 met 4 personen (caravan/auto/stroom).

8Kindvriendelijk
    10Prijs/kwaliteit
    9Staat v/h sanitair
    9Ligging

• 2017
    9Prima camping02-08-2017

Gebruikt voor overnachtingscamping

Wij zijn hier 1 nachtje geweest tijdens doorreis. 10 minuutjes van de tolweg. Keurig en schoon sanitair (nieuw 2016). Kom niet te vroeg want pas na 15:00uur iemand aanwezig en terrein is afgesloten met slagboom. Tegenover camping supermarkt. Wel langs doorgaande weg met Brandweerkazerne ;-) Mooie grote plaats (zelf uitzoeken) met water en elektra. Keurige prijs: 5 personen+vouwwagen+auto+elekta: €22,50 Voor ons voor herhaling vatbaar!!!

8Kindvriendelijk
    10Prijs/kwaliteit
    9Staat v/h sanitair

• 8carola_flach20-07-2015

Geweldige camping!

De camping is tegenover een grote supermarkt aan de weg, waar je niet veel last van hebt. Wij zijn er voor de tweede keer geweest en hebben het er prima gehad. Een super camping voor de doorreis.

9Kindvriendelijk
    7Staat v/h sanitair
    6Ligging

• 7barbara29-08-2013

Prima overnachtingscamping!

Deze camping aangedaan op weg naar Saumur omgeving. Hier overnacht en werkelijk spotgoedkoop! 20 euro voor 5 personen en mooie plek zelf kunnen uitzoeken. Sanitair is wel erg slecht, geen wc-bril en iets schoner zou wel prettig zijn. Supermarkt ligt er tegenover, pizzeria er bijna naast, maar die hadden we over het hoofd gezien helaas....

7Kindvriendelijk
    7Prijs/kwaliteit
    1Staat v/h sanitair
    7Ligging

• 8D. Bloemen30-08-2012

Leuke overnachtingscamping

Hier op de terugweg op 25-08-2012 overnacht. Ruime plek, zeer vriendelijke ontvangst ("zoekt u maar een plekje en kom later maar terug om te registreren"), € 20,- met z'n 5-en, gelegen vlak bij een Carrefour (kleine) + benzinepomp. Rustig en naast Sees gelegen. Leuk om daar even rond te lopen. Prachtige kathedraal. Weinig eetgelegenheden in het stadje. Veel gesloten. Sanitair op de camping is absoluut schoon, maar oud. Zou een vernieuwingskuur moeten hebben. Gratis Wifi. Rustig.

5Kindvriendelijk
    6Staat v/h sanitair

• 8jona14-07-2012

leuke camping

leuke kleine camping ideaal voor als je op doorreis bent. Receptie is buiten het seizoen niet de hele dag geopend. Je kan zelf een plekje zoeken en s'middags afrekenen bij de receptie. Supermarkt en benzinestation aan de overkant van de weg, en je wandelt zo het dorp in. Erg leuk!

6Kindvriendelijk
    9Prijs/kwaliteit
    7Staat v/h sanitair

• 8Mariska vd berg05-06-2012

Prima doorgangscamping

Zoals eerdere beoordelingen. Ligt tegenover een supermarkt en vlakbij schitterend centrum. Zeker de moeite waard om te bekijken. Sanitair verouderd maar prima.

6Kindvriendelijk
    7Prijs/kwaliteit
    6Staat v/h sanitair

• 8Feiko en Marjo Jilderda06-08-2009

Prima overnachtingscamping

Ruime goede plaatsen en goede sanitaire voorzieningen

8Staat v/h sanitair

• 8familie Gerrits03-08-2009

leuke doorreiscamping!

Op de heenweg hebben we hier 1 nacht overnacht. De eerste indruk was: gezellige, leuke, kleinschalige camping met vriendelijke receptionist. Sanitair niet luxe en nieuw, wel schoon, wat natuurlijk erg belangrijk is! Prijs/ kwaliteit is prima, 14 euro voor gezin met 1 kind.

8Staat v/h sanitair
    7Ligging