Camping Les Trois Plages

7 reviews over Camping Les Trois Plages in het Nederlands

Heerlijk ontspannen

Mary
11-8-2016

Deze camping heeft geen afgebakende plaatsen maar er is voldoende ruimte om met privacy te kunnen kamperen. Wij stonden naast een groepje schapen wat erg gezellig was. We hadden een prima uitzicht over de velden. Het sanitair is basic maar goed. In de omgeving kan men wandelen en natuurlijk naar de kust gaan. De plaats Fécamp is heel gezellig.

Even bijkomen.

Fam.Vledder
3-7-2011

Deze camping zul je niet in alle camping gidsen tegen komen. Voor ons een toevalstreffer en zijn er al 2 jaren geweest. We gebruiken hem als doorgangscamping en blijven er een paar dagen. Het is vooral een rustige camping, zonder spektakel. Vooral de eenvoud en de ligging trekken ons aan. Het nabijgelegen dorpje Sassetot le Mauconduit is ook de eenvoud zelfe. Wel staat er een kasteel die nu als hotel gebruikt wordt. Maar het mooiste zijn de nabijgelegen strandjes Les Grandes Dalles en Les Petites Dalles. die ingeklemd liggen tussen de krijtrotsformaties. Het zijn voor ons juweeltjes en is altijd weer even thuiskomen. Op de fiets was het voor ons te veel klimmen. (55+), dus gingen we er met de auto. Het sanitair is goed maar eenvoudig. Het winkeltje is goed uitgerust. Camping leiding is vriendelijk en praten beetje Engels. Je kunt er brood bestellen. Wel zou de prijs wat lager kunnen, naar onze mening. Foto's zijn door ons gemaakt.

deze camping gebruiken wij altijd om in de eerste dagen van onze vakantie te onthaasten. 550 km van huis op een rustige camping en in frankrijk. wel gedateerd maar wat maakt het uit! jebent aan het camperen toch? zeer vriendelijke eigenaar en in de omgeving is voldoende te; zien, fietsen, bezoeken, eten enz.

voor de niet veel eisende(zwembad, restuarant, animatieteam) campeerder een prima plek!

Rustige gedateerde dure camping.

Johan Hermens
8-5-2009

Sanitair voldoet maar is gedateerd.

Speeltuin voor de kinderen is een drama.

Kinderen vanaf 7 jaar moeten als volwassenen betalen, tevens worden er inschrijfkosten gerekend a € 1,80. (ben op erg veel campings geweest maar nog nooit inschrijfkosten hoeven te betalen).

Grasvelden zijn in het voorjaar erg drassig waardoor je met een zwaar voertuig makkelijk vast blijft zitten.

Voor rustzoekers erg rustige camping.

Geen tweede keer meer voor mij.

Mooie plaatsen; schoon sanitair

E.Dokter
16-8-2008

Mooi gelegen camping met een niet al te dure campingwinkel.

Goede plaatsen met electra en water.

Mr.Jourdin is een vriendelijke en bezorgzame campingbaas.

niet meer nieuw maar zeer aangenaam vertoeven. grote plaatsen. niet vol. kan bij tempeaturen rond 22 graden best fris zijn onder de ruisende populieren. let er op dat je staanplaats overdag genoeg zon heeft. hoewel de naam drie stranden doet vermoeden moet je wel een paar kilometer rijden/fietsen/lopen om bij een van de drie stranden te komen. op de camping een mooie kinderspeelplaats met volleybalveld en stookplaats, je moet wel een bergje af. wij waren er met jonge kinderen en dat ging prima. op 24 km in grote stad alle faciliteiten.

Lekkere rustige camping met prachtige populieren die altijd ritselen

is echt een camping voor rustzoekers en natuurmensen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Trois Plages in Sassetot-le-Mauconduit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Trois Plages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Trois Plages scoort een 3.75 uit 10 op basis van 10 reviews.