7.4GoedScore uit 9 reviews

Hygiëne

Wat zeggen bezoekers over

Château de Sissi

7.4GoedScore uit 9 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

9 reviews

Nooit meer
Door Van Bruaene op 07-01-2019
Gereisd met partner

De locatie is heel goed, het eten ok. Wij hadden een redelijk kleine kamer maar daar erger ik mij niet aan. Wij hadden geboekt ( en betaald) via een maatschappij die momenteel failliet is en zij hebben zonder verwittiging en toelating het geld van mijn visa-rekening genomen wat volgens mijn bank niet toegelaten is. Zij moeten via een andere weg nemen om aan hun geld te komen.

Zeer mooi en verzorgt
Door Johnny Doolaege op 26-08-2018
Gereisd met partner

Is nogal prijzig (is dan ook een kasteel?)

Jammer
Door Linnxx op 19-08-2015
Gereisd met partner

De locatie en het hotel zijn mooi. Heel romantisch. Jammer genoeg laat de service nogal wat te wensen over. Bijna het gehele personeel spreekt geen woord engels, waardoor de communicatie moeizaam verliep. Buiten op het terras werden we niet geholpen en moesten we zelf binnen op zoek naar het personeel. Waar we vervolgens 4 euro voor een colaatje moesten betalen, terwijl je elders voor hetzelfde flesje 1,80 betaald. Toen wij vroegen waarom de gratis WiFi niet werkte, kregen we te horen dat het waarschijnlijk aan onze ipad lag. Kortom we voelden ons totaal niet welkom en zijn een dag eerder dan gepland vertrokken. Bij het uitchecken werd ook niet gevraagd waarom we eerder weggingen. Teleurstellend.

Château de Sissi

Unieke omkadering
Door Raymond op 07-08-2015
Gereisd met partner

Kasteelhotel in mooi kader. De buitenzijde dient wel een opknapbeurt te krijgen, een likje verf zou wonderen doen. Vriendelijk personeel. Lekker ontbijt en avondeten tegen schappelijke prijs. Geboekt via Bongo bon, en we hadden recht op een upgrade (ruimere) kamer, wij twijfelen of we deze daadwerkelijk hebben gekregen (konden dit niet kontroleren), de kamer was zo krap (niet geschikt voor langer verblijf)dat we niet kunnen inbeelden dat er nog kleinere waren. De siliconen van het bad vertoonde zwarte schimmel, alhoewel de inrichting van de badkamer mooi was en ruim in vergelijking met kamer.!

Keizer en Keizerin voor 1 nacht
Door Julien De Proot op 30-08-2010
Gereisd met partner

Het hotel is gelegen in een mooie omgeving. Mooi ingericht, mooie kamer met uitzicht op het park. Koffie gedronken in het gezellig salonnetje. Stranden Grandes en Petittes dalles bezocht. Avondeten ook heel lekker.Bediening ok. Ontbijt lekker, maar niet veel keuze. Voor herhaling vatbaar.

alleen de entourage is geweldig
Door Jos en Paula op 23-07-2009
Gereisd met partner

Prachtig gelegen kasteel. Matige service. Het eten is een flop. Prijs/ kwaliteit diepbedroevend. Prijzen drank exhorbitant hoog. Men pretendeert veel maar maakt het niet waar.

Info

rue Elisabeth d'Autriche, 76540

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.