Bed and Breakfast Les Quatre Etoiles

Bed and Breakfast Les Quatre Etoiles

8.9Fantastisch

Frankrijk, Normandië, Sainte-Mère-Eglise

Op vakantie geweest naar Les Quatre Etoiles?

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Les Quatre Etoiles voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

• Kinderopvang
Meer bedandbreakfast info

18 reviews over Bed and Breakfast Les Quatre Etoiles

• 10Dick07-05-2016

Prachtige accommodatie en enorme gastvrijheid!

Wij verbleven hier enkele dagen in kamer Normandie. Deze B&B ligt op een rustige locatie. De kamers zijn prachtig ingericht en worden dagelijks schoongemaakt. Je bent hier echt even weg en voelt je in de watten gelegd.De heer en mevrouw Muntinga zijn enorm gastvrij: heerlijk ontbijt en diner samen met de andere gasten en veel tips over de omgeving en bezienswaardigheden. Gratis prima WiFi. Normandië maar zeker ook deze accommodatie zijn de moeite waard om nog eens terug te keren.

Gereisd met partner in april 2016

• 9Annelies18-10-2015

Fantastisch.

Het is een echte Chambre d'hotes, dus je moet wel van die vermenging van privé tussen eigenaren en gasten houden. Wij hebben er prima dagen beleefd en nieuwe vrienden gemaakt. Hoogtepunt was een diner, dat af en toe op aanvraag wordt geregeld door de eigenares. Met vier nationaliteiten hebben we dé avond van augustus gehad! Perfecte locatie, schoon, veel faciliteiten, prima ontbijt. Heel mooi ingerichte ruimtes, om je ogen uit te kijken en nergens een stofje te bekennen. :)

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Tineke v. Suchtelen09-08-2015

Verrassende B en B in prachtige omgeving!

Tonnis en Francis Muntinga zijn zeer gastvrij, de kamers zijn mooi ingericht en vooral heel schoon, met name het sanitair. Het ontbijt is uitstekend; le "table d'Hotes" buitengewoon goed.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Haas02-03-2015

Fantastisch!

Les Quatre Etoiles is een prachtig manoir dat gerund wordt door Francis en Tonnis Muntinga. Hartelijke ontvangst, prachtige kamers met een groot gevoel voor detail.Aanrader: het diner bij de open haard, een gastronomische reis. Het waren dagen die we zorgvuldig koesteren. Hans en Joke uit Baarn.

Gereisd met partner in januari 2015

• 10Peter en Petra Verhaag09-10-2012

Na 4 dagen te mogen vertoeven in Les Quatre Etoiles kunnen wij alleen maar zeggen dat het verblijf geweldig was. We werden ontzettend gastvrij ontvangen, waarna er een heerlijk diner volgde. Tonnis en Francis weten het verblijf perfect te maken, het gevoel alsof je thuis bent, voor iedereen een persoonlijk woordje, het heerlijke ontbijt samen met de andere gasten en niet te vergeten te geweldige Spakenburgse schol avond. Dit allemaal is voor ons zeker een reden om nogmaals Les Quatre Etoiles te bezoeken.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

• 10mira23-09-2011

Een echte aanrader!!

Ik en mijn vriend zijn in augustus samen voor een paar dagen naar Turqueville geweest. Eerst vreesde ik ervoor dat wij als jong koppel ons daar gingen vervelen.. wat eens daar helemaal niet zo was! We waren hele dagen weg van hier naar daar, er waren enorm veel leuke dingen te doen in de omgeving. En vooral veel lekker eten!! De kamers in de B&B waren stuk voor stuk prachtig! Alles wat in voorgaande commentaren staat over het eten van Francis, is helemaal niet overdreven! Wij hebben er enorm genoten van haar eten!!! Ookal waren we er maar 4 dagen,we hebben een super leuke, romantische, culinaire,... vakantie gehad! We zouden zeeer graag nog eens terug gaan!

Mira & Nick

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Susanne van den Houten19-03-2011

Super gastvrij huis in een authentieke omgeving!

We hebben een fantastische korte vacantie in Turqueville gehad. Eitjes uit het eigen hok, super gegeten (de Figaro heeft gelijk: 'cuisine divine van Francisca!)en een warme sfeer. Echt een aanrader: de Cotentin is zeer de moeite waard. De invasiestranden, de overweldigende natuur, het authentieke landschap, Cherbourd, Bayeux, ik ben lyrisch! Dit huis heeft terecht de ZOOVER Award 2010 gewonnen: Les Quatre Etoiles is selected as the best in its category/Best B&B Turqueville. NB: Toutyainville bestaat niet: Les Quatre Etoiles ligt in TURQUEVILLE, vlakbij Sainte Mère Eglise, U weet wel: de parachutist aan de kerktoren!

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Familie Maas20-03-2010

Heerlijk bijgekomen met de kinderen

Wij zijn met onze drie kinderen hartelijk ontvangen in Les Quatre Etoilles. Iedere ochtend mochten de kinderen zelf samen met de gastheer kippeneieren rapen en daarna bakte de gastvrouw er heerlijke gebakken eieren van omdat onze oudste zoon dat zo lekker vindt. We hebben leuke tips gekregen om met de kinderen naar het strand en naar een prachtige onderwater 'dierentuin' te gaan. We hebben genoten van de gastvrijheid en de kinderen hebben het er nog vaak over, wij komen graag nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 10Jan en Ria van Veenendaal17-11-2009

Uitstekende Locatie met geweldige service.

Wij zijn geweldig ontvangen door Francis en Tonnis Muntinga. De kamer was zeer goed. De bedden zijn uitstekend en de badkamer, voorzien van bubblebad, in één woord fantastisch. Een aantal avonden heeft Francis voor ons gekookt en dat is zeker een belevenis. Waar krijg je 's ochtends bij je ontbijt nog een vers eitje uit het eigen kippenhok? Al met al hebben wij ons zeer vermaakt in de omgeving, waaraan de gastvrijheid van de Muntinga's zeker heeft bijgedragen. Voor de golfers ligt er op ongeveer 13 km afstand een zeer leuke 18 holes baan. Deze baan, in Fontenay-sur-Mer ligt ingebed in het landschap. Hole 11 loopt zelfs parallel aan het water. Op het eerste gezicht lijkt het een gemakkelijke baan, maar tijdens het spelen blijkt het een zeer lastige en uitdagende baan te zijn. Zonder meer aan te bevelen.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 9Judith, Wim en Hugo26-02-2009

Rust en comfort

Op een fantastische kamer kom je hier volledig tot rust. Wij hebben hier een paar geweldige dagen gehad. De eigenaar nam zelfs de moeite ons mee te nemen naar een bunker. Er attent en vooral leuk voor ons zoontje! De eigenaresse kookt voortreffelijk, zeer de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

Bed and Breakfast Les Quatre Etoiles info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen