Vakantiehuis Domaine d'Orbigny

Meer vakantiehuis info

9 reviews over Vakantiehuis Domaine d'Orbigny

• 2019
    10Phileine18-04-2019

Het was een fantastische vakantie! Echt aanrader!!

Het was heel erg leuk. Mooie omgeving, lekker huisje. Echt een top vakantie. De mensen die het aan ons verhuurde waren ook echt heel aardig. Echt geweldig!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

10familie van der velde16-01-2017

super vakantie

er is niks wat we niet goed vinden

wij genieten vol op als we der zijn lieve familie we kennen ze al jaren en we komen al heel lang bij hun elke vakantie bij de familie van belle is geweldig en we kijken er ook altijd weer naar uit altijd warm ontvangst en alles is altijd super naar wens daarom krijgt alles van ons een dikke vete 10

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 8marcel13-05-2016

leuk vakantiehuis in prachtige streek

we zijn een weekje hier geweest en om alles te zien in deze streek is dat eigenlijk te kort, als je alles wilt zien van D-day moet je hier 2 of 3 dagen voor uit trekken, st.maire-eglise, de musea, de stranden, de duitse bunkers enz.enz.. de regio rond Clecy op 5 kilometer is prachtig, je kunt hier vele wandelingen maken. voor de liefhebbers zijn er ook veel brocante marktjes. mont saint michel ligt op een dik uur rijden maar dat moet je gezien hebben uiteraard. Honfleur is ook een bezoek meer dan waard, prachtig authentiek havendorpje. kortom een streek met voor ieder wat wils.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Familie Both13-08-2015

Heerlijke vakantie in Normandië

We hebben twee heerlijke weken gehad. Het vakantiehuis was compleet ingericht, wat zorgde voor een extra vakantiegevoel. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt op de boerderij: 's ochtends waren ze al in de melkstal te vinden, aan het einde van de middag hielpen ze met koeien halen en kalfjes voeren. De omgeving bood voldoende in- en ontspanning: wandelen vanuit Clecy, kanoën/waterfietsen op de Orne, naar Arromanche voor de kunstmatige haven van de Geallieerden, naar Caen om te winkelen, zwemmen in de baden van Flers enzovoorts. Een aanrader voor wie echt vakantie op het platteland zoekt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Jurje18-01-2015

Heerlijke plek met een uitdaging

De accomodatie stond onderwater toen we aan kwamen gelukkig was Petronella daar om ons een warm welkom te geven. Gelukkig een stel hamdige jongens mee om het probleem tijdelijk te verhelpen, Arie mag het zelf helemaal repareren. Smorgen heerlijk wakker worden tussen de heuvels en met de kipjes. Voor hout mochten we zelf kappen zagen en kloven. Het gebruik van de 4x4 was hard nodig maar wat hebben we hiervan genoten. Uitstapjes naar de invasiestranden en in omgeving gewoonweg fantastische.

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 8timmytokyo06-10-2014

Mooie plek

Ben er meerdere keren geweest. De algemene indruk van de accommodatie is goed en de omgeving is mooi en rustig. Voor de fans van autorijden zijn er mooie stuurwegen in de omgeving en ook andere toeristische attracties zo als de Normandische stranden en Bayeux/Caen zijn niet te ver weg.

Het personeel is klantvriendelijk en behulpzaam.

De prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Zaken als WiFi, LCD TV en afwasmachine zijn aanwezig, mogelijk best bijzonder voor de prijs. Ook zijn de basis dingen zoals bijvoorbeeld de bedden goed.

Gereisd in augustus 2014

• 8ANITA05-10-2014

Heerlijke vakantieplek

Prachtige gites in een mooie en rustige omgeving. Er zijn mooie uitstapjes te maken. Ook de D-daystranden zijn goed te doen. Suisse Normandie is een aanrader als je van natuur houdt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Lizzy04-10-2014

mooie rustige gezellige omgeving

Een heerlijke vakantie gehad bij de familie van Belle. Het huisje was prima in orde en schoon. Het zijn hele aardige mensen en voor vragen of tips kun je altijd bij hen terecht. Ook de kinderen hebben het prima naar hun zin gehad en hebben mogen ' helpen' tijdens het melken en andere klusjes op de boerderij. Zeker een aanrader en wij gaan volgend jaar weer !

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9Fam. Bouwmeester04-10-2014

Fijne vakantiewoning

Wij hebben in de maand juli 2014 gelogeerd in Domaine d' Orbigny. Een fijne plek om vakantie te houden. De familie van Belle is erg gastvrij. De woningen zijn compleet ingericht en zijn voorzien van alle gemakken. Kortom een vakantieadres om zeker nog eens terug te keren.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Vakantiehuis Domaine d'Orbigny info