Reviews over Saint-Pierre-la-Vieille

super vakantie

familie van der velde,
    16-1-2017

er is niks wat we niet goed vinden

wij genieten vol op als we der zijn lieve familie we kennen ze al jaren en we komen al heel lang bij hun elke vakantie bij de familie van belle is geweldig en we kijken er ook altijd weer naar uit altijd warm ontvangst en alles is altijd super naar wens daarom krijgt alles van ons een dikke vete 10

leuk vakantiehuis in prachtige streek

marcel,
    13-5-2016

we zijn een weekje hier geweest en om alles te zien in deze streek is dat eigenlijk te kort, als je alles wilt zien van D-day moet je hier 2 of 3 dagen voor uit trekken, st.maire-eglise, de musea, de stranden, de duitse bunkers enz.enz.. de regio rond Clecy op 5 kilometer is prachtig, je kunt hier vele wandelingen maken. voor de liefhebbers zijn er ook veel brocante marktjes. mont saint michel ligt op een dik uur rijden maar dat moet je gezien hebben uiteraard. Honfleur is ook een bezoek meer dan waard, prachtig authentiek havendorpje. kortom een streek met voor ieder wat wils.

Heerlijke vakantie in Normandië

Familie Both,
    13-8-2015

We hebben twee heerlijke weken gehad. Het vakantiehuis was compleet ingericht, wat zorgde voor een extra vakantiegevoel. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt op de boerderij: 's ochtends waren ze al in de melkstal te vinden, aan het einde van de middag hielpen ze met koeien halen en kalfjes voeren. De omgeving bood voldoende in- en ontspanning: wandelen vanuit Clecy, kanoën/waterfietsen op de Orne, naar Arromanche voor de kunstmatige haven van de Geallieerden, naar Caen om te winkelen, zwemmen in de baden van Flers enzovoorts. Een aanrader voor wie echt vakantie op het platteland zoekt.

Heerlijke plek met een uitdaging

Jurje,
    18-1-2015

De accomodatie stond onderwater toen we aan kwamen gelukkig was Petronella daar om ons een warm welkom te geven. Gelukkig een stel hamdige jongens mee om het probleem tijdelijk te verhelpen, Arie mag het zelf helemaal repareren. Smorgen heerlijk wakker worden tussen de heuvels en met de kipjes.

Voor hout mochten we zelf kappen zagen en kloven. Het gebruik van de 4x4 was hard nodig maar wat hebben we hiervan genoten.

Uitstapjes naar de invasiestranden en in omgeving gewoonweg fantastische.

Mooie plek

timmytokyo,
    6-10-2014

Ben er meerdere keren geweest.

De algemene indruk van de accommodatie is goed en de omgeving is mooi en rustig. Voor de fans van autorijden zijn er mooie stuurwegen in de omgeving en ook andere toeristische attracties zo als de Normandische stranden en Bayeux/Caen zijn niet te ver weg.

Het personeel is klantvriendelijk en behulpzaam.

De prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Zaken als WiFi, LCD TV en afwasmachine zijn aanwezig, mogelijk best bijzonder voor de prijs.

Ook zijn de basis dingen zoals bijvoorbeeld de bedden goed.

Saint-Pierre-la-Vieille scoort een 7,3 uit 10, op basis van 3 reviews