Saint-Patrice-de-Claids

We hebben een aantal aanbieders voor Saint-Patrice-de-Claids voor je op een rij gezet:

Reviews over Saint-Patrice-de-Claids

Prachtige plek

Henk Louwe,
    7-4-2017

Chateau de Claids is prachtig gelegen je kunt er heerlijk wandelen om de 2 vijvers heen en genieten van.de rust. Binnen een kwartier ben je aan zee. Een echte aanrader, wij gaan zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in januari 2017

Fantastische plek, zeer aanbevelenswaardig!

Ruud Hartmans,
    13-8-2016

Chateau de Claids heeft schitterend ingerichte kamers, een fantastisch ontbijt en een zeer vriendelijke gastvrouwe. Het Chateau (uit de 11de eeuw!) is gelegen in een 10 ha groot privé park met 2 grote meren, een riviertje en ruime wandel mogelijkheden.

Gereisd met partner in augustus 2016