Vakantiehuis Motje

• 7.7Inrichting
  • 7.2Ruimte

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

6 Reviews over Motje

• 9DE BACKER13-06-2019

Aan te raden.

Prachtige natuur/mooi ingericht/geen borg/nieuwe eigenaars/proper...

• 9Martine Verstraete17-09-2018

Fantastisch, wij gaan zeker nog terug

Wij waren er een weekje met 5 personen en 4 honden eind augustus, begin september 2018. Vooral de rust, de natuur en het authentieke huisje maakten ons verblijf heel geslaagd. Bovenvermelde problemen hadden wij niet, wij betaalden geen waarborg, dus ook geen probleem om die terug te krijgen.

Voordelen: - Privacy 100% - Heel rustige ligging, alleenstaand - Prachtig vergezicht - Mooie tuin - Prachtige, authentieke woning - De woning was schoongemaakt bij aankomst - Huissleutel aanwezig bij aankomst (kluisje met code) - Parking - Goed uitgerust

Minpunten: - De tuin is niet volledig omheind, honden kunnen dus ontsnappen - Weinig glazen aanwezig, wij Belgen drinken graag een biertje en bierglazen waren er niet - Je moet zelf het huis schoonmaken bij vertrek - Problemen met de koelkast, maar met hulp van de eigenaar kon dit opgelost worden. - Geen koffiezet aanwezig, maar voor ons was dit geen probleem - De fietsen hebben wij niet gebruikt, 2 mountainbikes. De derde gewone fiets kon een opknapbeurt gebruiken. - Het rooster van de BBQ past niet in de BBQ, te klein. De BBQ was overigens niet schoongemaakt.

• 1moniek van dijk20-12-2016

achteraf geld bijbetalen

ik adviseer om deze woning niet te boeken. wij kregen achetraf niet onze borg terug en uiteindelijk een narekening van 350 euro. ivm stookkosten in de zomer en nog meer van die onzin dingen. er zijn meerder mensen voor ons geweest met dezelfde ervaringen

• 7van dijk30-08-2016

geweldige vakantie, maar borg niet terug

hele mooie accommodatie die je voor weinig geld kunt huren, echter wordt er achteraf gewoon de borg niet terug betaald, omdat ze aangeven dat je de woning niet in goede staat heb achtergelaten

• 5José Schrijver- van Lingen13-02-2016

vreselijk....vul aan op vorige revieuw

Maar het eind van het liedje is, dat de eigenaren weigeren onze 274 euro (borg van 150 euro, 25 euro voor het niet aanwezig zijn van Wi-Fi en 99 euro van de beloofde korting) terug te geven. Sterker nog, inmiddels flansten ze (via Pay Pal) een extra "eind" factuur van 391 euro in elkaar; de toegezegde korting kwam ineens te vervallen, de borg zou worden verrekend met de inmiddels opgevoerde energiekosten van maar liefst 15 euro per dag (!), ineens was het huisje niet meer schoongemaakt (?) hoppa 125 euro erbij, de kosten van 55 euro voor verzekering via Pay Pal (?) en als klap op de vuurpijl 112 euro voor het extra verblijf van 2 dagen/3 nachten. Ons verblijf zou ons op deze manier dus 977 euro zijn gaan kosten voor 11 dagen/ 2 personen/2 honden. Terwijl we aanvankelijk rekenden op 312 euro. Een verschil van maar liefst 665 euro dus. En dan heb ik het nog niet over de extra afrekening van KPN voor extra Wi-Fi in het buitenland - groot 124 euro. We trachten de eigenaren verschillend keren telefonisch te benaderen; tevergeefs; ze gooiden domweg de hoorn erop. Schandalig !

Dus beste mensen, als jullie dit huisje willen huren, bedenk dan goed; grote kans dat jullie dit hier ook overkomt. Zoek gewoon verder; er zijn nog genoeg andere leuke huisjes , waar betrouwbare en eerlijke afspraken mee te maken zijn. De plaatselijke VVV had ze desgevraagd ook al van hun lijst geschrapt vanwege de vele klachten. Een echte afrader dus !

• 6Franc11-12-2015

Een afrader !

We hadden voor dit huisje gekozen vanwege de omheinde tuin voor onze honden, Wi-Fi, de idyllische foto's van zowel huisje als omgeving én de gunstige prijsstelling. Toen we na een rit van 8 uur aankwamen troffen we een grote bende aan; overal hondenharen, dode vliegen en torren, urinevlekken op de vloer, etc. Er was duidelijk niet schoongemaakt. We maakten het zelf maar schoon, want er was - ondanks de toezeggingen - verder niemand om ons welkom te heten en verder te helpen. De eigenaren staken zo de schoonmaakvergoeding van de vorige huurder in hun eigen zak. En wij maakten het huisje dus 2 keer schoon ! De tuin was helemaal niet omheind, Wi-Fi was er niet en ook nooit geweest volgens de tuinman, de TV was kapot en het merendeel van de buitenfoto's was ergens anders genomen. De "cottage" zelf was gezellig en goed uitgerust; dat moet gezegd! We betaalden 586 euro, zijnde 150 euro borg en 436 euro verblijfskosten voor 9 dagen/10 nachten. Energiekosten zouden niet worden berekend als we op hout zouden stoken en voor honden hoefde niet extra te worden betaald. We kwamen overeen dat de 125 euro schoonmaak niet zouden worden berekend, omdat we dat zelf zouden doen en de borg zou worden teruggestort als de schoonmaak in orde was. Bovendien kregen we ook nog 99 euro terug omdat in die periode korting gegeven werd. Dus so far so good zou je denken. Dit alles werd keurig schriftelijk toegezegd/bevestigd; ze waren ook bijzonder te spreken over de manier waarop wij het huisje hadden achtergelaten; ik quote mevrouw: "Indien alle gasten zo goed voor het verblijf zorgen, dan was er nooit een probleem" en “Prachtig” ! Zij kwamen zelf na ons. Het contact verliep aanvankelijk goed; zo goed dat we nog enkele dagen gratis konden blijven. Dit werd later weer herroepen; we moesten dit als compensatie voor de kapotte TV zien. Nou, ik zal verdere onverkwikkelijke details achterwege laten. Maar het eind van het liedje is, dat de eigenaren weigeren onze 274 euro (borg van 150 euro, 25 euro

Vakantiehuis Motje info

Facilities