Reviews over Saint-Bômer-les-Forges

Fantastisch, wij gaan zeker nog terug

Martine Verstraete,
    17-9-2018

Wij waren er een weekje met 5 personen en 4 honden eind augustus, begin september 2018. Vooral de rust, de natuur en het authentieke huisje maakten ons verblijf heel geslaagd.

Bovenvermelde problemen hadden wij niet, wij betaalden geen waarborg, dus ook geen probleem om die terug te krijgen.

Voordelen:

- Privacy 100%

- Heel rustige ligging, alleenstaand

- Prachtig vergezicht

- Mooie tuin

- Prachtige, authentieke woning

- De woning was schoongemaakt bij aankomst

- Huissleutel aanwezig bij aankomst (kluisje met code)

- Parking

- Goed uitgerust

Minpunten:

- De tuin is niet volledig omheind, honden kunnen dus ontsnappen

- Weinig glazen aanwezig, wij Belgen drinken graag een biertje en bierglazen waren er niet

- Je moet zelf het huis schoonmaken bij vertrek

- Problemen met de koelkast, maar met hulp van de eigenaar kon dit opgelost worden.

- Geen koffiezet aanwezig, maar voor ons was dit geen probleem

- De fietsen hebben wij niet gebruikt, 2 mountainbikes. De derde gewone fiets kon een opknapbeurt gebruiken.

- Het rooster van de BBQ past niet in de BBQ, te klein. De BBQ was overigens niet schoongemaakt.

geweldige vakantie, maar borg niet terug

van dijk,
    30-8-2016

hele mooie accommodatie die je voor weinig geld kunt huren, echter wordt er achteraf gewoon de borg niet terug betaald, omdat ze aangeven dat je de woning niet in goede staat heb achtergelaten

Saint-Bômer-les-Forges scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews