Camping Sandaya La Côte de Nacre

7,8

• Sfeer in stad8,5
  • Activiteiten8,2

Omschrijving
Kamperen in Normandië doe je op Camping Sandaya La Côte de Nacre. Leuk voor de kinderen dankzij de vrolijke activiteiten van de Nederlandse animatie en de waterglijbanen. De camping is ruim opgezet met veel privacy en ligt direct aan het strand. De campingwinkel en het restaurant zijn aan de prijs. In de omgeving valt er veel te leren over WOII.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya La Côte de Nacre voor je op een rij gezet:

Kenmerken

590 reviews over Camping Sandaya La Côte de Nacre in het Nederlands

Zeer nette camping!

Heleen,
6-9-2017

Een super nette camping in een prachtig landschap. Het dorpje (dat niet veel voorstelt) is op loopafstand, de zee ook. De omgeving is mooi, er is veel (geschiedenis) te zien. Aanraders zijn de Batterij Longues-sur-Mer (afweergeschut), Amerikaanse Begraafplaats in Colleville-sur-Mer en La Cité de la Mer in Cherbourg (onderzeeër en vertrekhal Titanic).

Het strand lag vol zeewier, dat was jammer. Ik zou hier niet meer naar toe gaan in de zomervakantie, daar was het niet warm genoeg voor. De camping was niet goedkoop, de bar en de campingwinkel ook niet.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad op de camping

Roxan BERTELKAMP,
3-9-2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad op de camping. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam! Alles ziet er verzorgd uit en voor de kinderen is er vanalles.

Leuke camping voor kinderen

Laurie,
2-9-2017

Leuke camping voor kinderen. Schoon ook. Mooie caravan. Helaas had ons plekje geen zon. Verder een top camping

Direct boeken

Veel lawaai van medekampeerders gehad

Wilma DE JONG HOLKEMA,
1-9-2017

Veel lawaai van medekampeerders gehad. Hier werd niets tegen gedaan.

Prachtig vooral de omgeving

wessemius,
1-9-2017

Mooie camping, vlak aan zee. Zwembad was leuk, voor oudere kids weinig aan en erg koud water. Het gebruik van de verplichte strakke zwembroek was voor onze beide pubers een reden om niet te gaan zwemmen. Ook erg druk, na 12 uur geen stoel meer te krijgen aan het zwembad. Het terras was een aantal avonden leuk met live muziek of een voorstelling. Echter ook vele avonden niks en dan stond er ook geen muziek aan, dus weinig sfeer dan. De omgeving is prachtig en wie geïnteresseerd is in de geschiedenis/tweede wereld oorlog komt echt tijd te kort. Het is ook wat je er zelf van maakt in de vakantie. Wij hebben in een prachtige, gezellige vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtig gelegen en erg gezellig!Mooie omgeving en een met

Hanneke STAPERSMA-VAN WONDEREN,
31-8-2017

Prachtig gelegen en erg gezellig!Mooie omgeving en ligging, een aanrader voor gezinnen met kinderen.

Gereisd anders in augustus 2017

Caravan (420) was niet helemaal naar onze tevredenheid / afvooer douch / wastafel en keuken liep niet goed weg, caravan was enigsinds vochtig/ rook muf / matrassen waren niet optimaal.

Gezien de rest van de camping en duur van ons verblijf was dit niet een echt probleem maar is wel voor verbetering vatbaar.

Gereisd anders in augustus 2017

dichtbij de zee, doch rumoerig

Pieter M.,
30-8-2017

Ideaal om te wandelen naar de kust. De camping zelf was zeer luidruchtig zelfs na 23u. Ook al diende het dan stil te zijn. Het hoofdtoilet gebouw is perfect, de kleinere waarbij wij gelegen waren is degoutant vuil desondanks de poetsploegen die te pas en te onpas alles blokkeren om te poetsen. Super leuk zijn de springkastelen en schaatsbaan. Kindjes hebben een top tijd beleeft! Wel veel rijdend verkeer dus niet ideaal voor kinderen te leren fietsen.

sabrine

Sabrine,
30-8-2017

Mooie en propere camping. Vriendelijk personeel. Accommodatie is proper alles is aanwezig mooi terras , kamers met bedden zijn iets te klein.

Prima vakantie gehad.

TK,
29-8-2017

Mooie, nette camping. Ruime plaatsen. Caravan prima, vooral ook het gebruik van BBQ welke bij elke accommodatie staat.

Kinderen (13 en 15 jaar) hebben zich prima vermaakt met Nederlandse, Franse en Engelse jeugd.

Dichtbij strand en andere strandplaatsen.

Wifi kan beter.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya La Côte de Nacre in Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya La Côte de Nacre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.