Camping Sandaya La Côte de Nacre

7,8

• Sfeer in stad8,5
  • Activiteiten8,2

Omschrijving
Kamperen in Normandië doe je op Camping Sandaya La Côte de Nacre. Leuk voor de kinderen dankzij de vrolijke activiteiten van de Nederlandse animatie en de waterglijbanen. De camping is ruim opgezet met veel privacy en ligt direct aan het strand. De campingwinkel en het restaurant zijn aan de prijs. In de omgeving valt er veel te leren over WOII.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya La Côte de Nacre voor je op een rij gezet:

590 reviews over Camping Sandaya La Côte de Nacre in het Nederlands

Nooit meer

FAMMULDER,
2-5-2018

Wat een drama. In verband met het slechte weer (koud en heel veel regen) liet de stroomvoorziening het afweten op de camping. 2 nachten in de kou gezeten. De plaatselijke Peppi en Kokki werden opgetrommeld om het euvel te verhelpen. Helaas waren zij nooit verder gekomen dan LTS zwakstroom. Reclameren had geen zin. Het personeel inclusief de manager keek gewoon de andere kant op. Vette klacht ingediend bij Sandaya. Benieuwd of we daar nog iets van horen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Dure camping met gebreken

Famverc,
30-4-2018

Dichtbij alle invasie stranden en musea. Verder waren de faciliteiten op de camping voor kinderen goed. Alleen de camping winkel was erg duur. Veel duurder dan op alle andere campings waar ik ooit ben geweest. We waren hier met een paar erg koude dagen en de stroom is wel 20 keer uitgevallen waardoor de verwarming het natuurlijk ook niet doet in de gehuurde stacaravan. Dat is echt heel erg vervelend. Ik zou hier nooit meer naartoe gaan!!!! Bij de receptie doen ze gewoon of hun neus bloed. Waren er ook met de hond en konden alleenbuiten de camping de afvalzakjes weg gooien. Nergens geen prullenbak te vinden op de camping.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

mooie camping

nijen,
30-11-2017

voordelen van deze nette camping, zeker de omgeving alles dicht bij elkaar. voldoende sanitair en heel netjes, klauteren een paar x in de week en voetbalveld. nadeel is toch zeker het koude water bij de douches en afwasgelegenheid. ene keer wel warm water ,andere keer niet. winkel is duur maar binnen 5 minuten rijden is een grote supermarkt. oudere jeugd heeft geen plek waar ze mogen zitten na 23.00 ,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Direct boeken

Winkeltje op camping zeer duur en geen campinggaz te koop

Jacqueline SNOEYS,
12-9-2017

Winkeltje op camping zeer duur en geen campinggaz te koop. Was topvakantie op een topcamping.

Gereisd anders in september 2017

Ons verblijf op de camping

J.a DE KRUIJF,
10-9-2017

We waren over het algemeen zeer tevreden ,De caravan prachtig , Min puntjes waren , Het zagen van de bomen,, de enorme prijzen in de winkel , en het slapen van meerdere bierdrinkende gasten in het sanitairgebouw op matjes op de grond , gaf geen prettig gevoel .

Personeel is heel vriendelijk , uitgezonderd van deze punten is het een Top camping

Gereisd anders in september 2017

Weinig te doen voor kleine kindjes

Sfm LUIJTEN,
10-9-2017

We zijn best teleurgesteld. Door zeer slecht weer hadden we wel wat meer verwacht binnen te kunnen doen. Maar er was geen entertaining en over het algemeen vrij weinig voor kleine kindjes.

het verblijf op de camping is ons uitstekend bevallen

Klaas SELDERBEEK,
9-9-2017

het verblijf op de camping is ons uitstekend bevallen

Gereisd anders in september 2017

Ligging ban de camping was prima

Anita KASIMIER,
7-9-2017

Ligging ban de camping was prima. Mooie schone stacaravan. Fijn dat een deel van de veranda overdekt was. Mooie complete stacaravan.

Klein maar duur campingwinkletje, prima voor ontbijt.

Mooi zwembad, ruim en van alles te doen.

Nette toiletten en wasgelegenheden.

Kip in restaurant prima, patat geen aanrader.

Erg mooie omgeving, ligt centraal voor dagjes uit naar de landingsstrandennenndiverse musea.

Gereisd anders in september 2017

Mooie accommodatie en nette camping

Pijl,
7-9-2017

Prima camping met mooi zwembad en speeltuin voor de kinderen.

Het personeel in het restaurant/ bar. Met name overdag is niet best.

Verder een heerlijke vakantie gehad!

Mooi schoon park.

Christina DE ROOIJ VAN WIJK,
6-9-2017

Mooi park ,hadden wel last van de vijver voor de deur met eenden die heel beel herrie maakte. En het restaurant was duur om te eten en er werdt geen eten meer geserveerd na 2 uur in de middag .

Wat wij wel raar vonden, en er bediende maar in meisje in de middag dat te weinig was ,had medelijden met dat kind.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya La Côte de Nacre in Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya La Côte de Nacre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.