Camping Sandaya La Côte de Nacre

7.3Goed

Frankrijk, Normandië, Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados)

7.3Goed

• 6.1Eetgelegenheden
  • 7.4Staat v/h sanitair
  • 8.4Sfeer in stad
  • 8.2Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya La Côte de Nacre voor je op een rij gezet:

• Sauna
Meer camping info

Kamperen in Normandië doe je op Camping Sandaya La Côte de Nacre. Leuk voor de kinderen dankzij de vrolijke activiteiten van de Nederlandse animatie en de waterglijbanen. De camping is ruim opgezet met veel privacy en ligt direct aan het strand. De campingwinkel en het restaurant zijn aan de prijs. In de omgeving valt er veel te leren over WOII.

1128 reviews over Camping Sandaya La Côte de Nacre

• 2019
    9M05-08-2019

Leuke kindvriendelijke camping

Leuke tijd gehad met 2 kids van 6 en 9 heel veel nl kinderen dus heel veel aanspraak. Zwembad en speeltuin super. Wij hadden een mobile home voor 4 persoon niet heel groot maar prima en schoon en heel veel privacy. De camping winkel is echt heel erg duur maar genoeg supermarkten in de buurt. Wij hebben hier een super vakantie gehad.

• 9Staat v/h sanitair

• 8Nummer 67704-08-2019

Heerlijke vakantie

Geweldige vakantie gehad op deze camping. Een erg mooie Premium nieuwe caravan, van alle gemakken voorzien. Vaatwasser, airco, schommelstoel. Leuk ingericht. Heerlijk zwembad. Voor onze beide kinderen van 9 en 13 genoeg leeftijdgenoten om mee te spelen. Vooral Nederlandse gasten.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Tom04-08-2019

Redelijke camping in mooie camping!

Redelijk mooie camping. Hadden stacaravan achter op het terrein, dus redelijk wat privacy. Zwembaden zijn prima, wel aan de kleine kant. Animatie is amateuristisch. Wel lekker dat je in 10 min naar het strand kunt wandelen, mooie boulevard met paar restaurantjes.

• 8Jeannette04-08-2019

Goed uitgangspunt om de omgeving te verkennen

Verblijf in een nieuwe Premium aircon met airco van Sandaya. Echt heel mooi. Heel schoon. Goede en grote bedden. Uitgebreide keuken inventaris. Veranda met schaduwdoek. Mooie zwembaden met glijbanen. Restaurant wat minder gezellig. Helaas in het dorpje weinig gezelligheid en strand viel tegen. Je moet wel echt van het campingleven houden. Voor tieners geen vertier. Voor jongere kinderen wel. De invasie stranden van Arromanches bezocht. Heel indrukwekkend.

• 6Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 7Nr 61431-07-2019

Volgende keer beter

Mooie camping, veel groen, mooi zwembad en speel gelegenheid voor de kinderen.

Maar het chalet was verouderd, veel gebreken. Personeel is zeker vriendelijk en behulpzaam, maar veel moet er veel vervangen worden in t chalet. De eerste dag stond de keuken blank, afvoer van de spoelbak kwam los. Kraanmond was aangetast door corrosie, spoot n kleine straal water uit de hals. Een gaspit is zo slecht dat je het gas ruikt tijdens gebruik, zeer gevaarlijk zelfs Een ligbed was zo smerig, van de vogelpoep, dat deze onbruikbaar was, de ander was al kapot bij aankomst.. Water bij wastafel liep slecht weg, zelf maar even de haren, van vorige bewoner, verwijderd. Derde dag ,wc defect, vlotter sloot niet af. Bedden, tjsa..., gaat wel, maar daar is ook alles mee gezegd. Verder hebben we een goede vakantie gehad hoor.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 4Van beek30-07-2019

Camping zonder sfeer

Camping zonder sfeer, waardeloze horeca, restaurant en terras nodigen niet uit om lekker te gaan zitten. Tafels staan vol met borden en glazen, en zijn vuil. Bediening is traag, niet vriendelijk. Geen muziekje op terras. Animatie is om 22.30 afgelopen, mensen blijven niet hangen voor een drankje waardoor het een dode bedoeling is. Geen WiFi, wel tegen vergoeding van €25 voor 15 dagen ☹️. Zwembad is prima. Gelukkig loop je zo naar het strand en de boulevard waar het wel gezellig is. Plaatsen zijn klein van opzet, geen contact met andere caravans op deze manier. Warm water is er alleen maar als je alle kranen open zet... lastig douchen. Kortom zeer teleurstellend.....

• 2Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Lou ✰ Sandaya Team, Webmarketing, 16-10-2019

Hallo, Het spijt ons dat onze camping u ondanks onze inspanningen niet volledig tevreden heeft gesteld, Wij nemen nota van uw teleurstelling over de sfeer en de service van de camping. Onze teams doen echter hun best om overdag en 's avonds activiteiten te organiseren. We zullen niet nalaten om rekening te houden met uw feedback om het volgende seizoen te verbeteren, Wij hopen u terug te mogen verwelkomen en uw ervaring te verbeteren,

• 8Imke22-07-2019

Heerlijke vakantie!

2 weken op deze heerlijke camping geweest. Vanalles te doen voor de kids en prima zwembad. Fijne caravan, schoon. Supermarkt net buiten de camping. Prachtige omgeving!

• 7Staat v/h sanitair

• 9Corrie Groen25-06-2019

Geweldige camping, wij waren hier van 30 mei tot en met 11 juni 2019, in veband met D day, 5 jaar geleden ook hier gestaan, wij hadden in augustus 2018 al gereserveerd, superplaats gekregen, nummer 33. Ruim en praktisch geen bomen. Sanitair super! Wordt ook goed schoongehouden. Aardige receptie dames. Genoten van alle D day ceremonies.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Chris loomd11-06-2019

Aanrader

Super camping met uiterst vriendelijke mensen. Schone toiletgebouwen waar regelmatig werd schoongemaakt. Mooi zwembad. Restaurant optijd reserveren.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019