Camping Sandaya La Côte de Nacre

7,8

• Sfeer in stad8,5
  • Activiteiten8,2

Omschrijving
Kamperen in Normandië doe je op Camping Sandaya La Côte de Nacre. Leuk voor de kinderen dankzij de vrolijke activiteiten van de Nederlandse animatie en de waterglijbanen. De camping is ruim opgezet met veel privacy en ligt direct aan het strand. De campingwinkel en het restaurant zijn aan de prijs. In de omgeving valt er veel te leren over WOII.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya La Côte de Nacre voor je op een rij gezet:

590 reviews over Camping Sandaya La Côte de Nacre in het Nederlands

Leuke camping met kids

Esther,
14-8-2018

Leuke camping met veel leuke activiteiten (klimmen, speeltuin, minidisco etc). Ligging vlakbij strand maar wel ver van bezienswaardigheden. Zwembad goed maar wel koud soms

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Anders dan beloofd

Fam van Oosten,
14-8-2018

Vol verwachting naar deze camping vertrokken. We hadden een plek gereserveerd, zodat we zeker wisten dat we een ruime plek zouden krijgen. Echter klopt de plattegrond niet met de realiteit (dit zeggen ze zelf ook) en hadden we een klein plekje. Zonde van het voorkeursbedrag.

De meeste plekken zijn njet ruim. Eerder aan de kleine kant.

De weggetjes zijn ook erg smal, waardoor het soms echt passen en meten is met de caravan.

De wc's waren smerig. De helft vd wc's hadden gebreken. Wc papier hangt hoog achter je.

De douches waren koud in het kleine sanitair ruimte.

De plek om af te wassen is er nauw. Je staat letterlijk tegen elkaar aan.

Bij de receptie kunnen ze Engels spreken. Maar dit is wel heel basis. Vragen over de koude douches begrepen ze al niet meer.

Je mag niet zwemmen met een short aan. Dit is voor de hygiene. Er liggen wel allemaal naalden en bladeren in en rond het zwembad. Dus hoezo hygiene.

Verder was het top!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Gezellig

MZ,
2-8-2018

Zeer geslaagde vakantie gehad op deze camping, mooie omgeving en er is veel over WO2 te vinden. Het hoofdtoiletgebouw is mooi groot schoon en luxe, het andere gebouw is wat ouder en veel minder netjes. De douches kun je zelf verstellen in warm en koud. Een nadeel is dat er na 11 uur nog auto’s op de camping rond reden, dit stoorde ons. Het strand is 5 minuten lopen, en de boulevard is gezellig. 2 minuten rijden van de camping is een Intermarché, en +- 5 minuten rijden is een Hyper U. In Caen is een groot winkelcentrum. Onze dochter (16) en haar vriend (18) hebben zich ‘s avonds zeer vermaakt bij de voetbalkooi en hadden een grote groep vrienden van 15-20 jaar.

Direct boeken

Prima camping en dichtbij invasiestranden

familie Vink,
1-8-2018

De camping ziet er verzorgd uit. Wij hadden een cottage (4 persoons) en deze leek vrij nieuw en was erg schoon. Wij hebben deze camping gekozen omdat deze op korte afstand van invasiestranden en andere bezienswaardigheden ligt. Wij kunnen deze camping dan ook zeker aanraden. De kampwinkel is veel te duur, maar dat schrijft iedereen. Als je bij de supermarkt 2 minuten rijden vanaf de camping boodschappen doet, zijn de prijzen wel normaal.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

zijn zeker punten die kunnen verbeteren.

Anja,
30-7-2018

Leuke camping maar ook wat in alle voorgaande meldingen staat duur camping winkeltje. Ook het terras/bar/restaurant gedeelte kan zeker veel beter. weinig aandacht voor de gast. Als je niet eet moet je je drankje zelf afhalen,en dan maar hopen dat je niet genegeerd word. Een bloemetje of kaarsje zou leuk zijn op tafel .i.p.v. lege soms smerige tafels van vorige bezoekers. Ook passen ze hun eigen sluitingstijden aan. Om half elf niet druk meer oke dan gaan we dicht,terwijl er elf uur als sluitingstijd op de deur staat. Daar zijn zeker nog punten op te winnen. Verder mooie camping en veel te zien in normandie.

Prima camping

Frank,
27-7-2018

Goed verzorgde camping hadden een nieuwe stacaravan met heerlijke overdekte veranda alle keukengerei aanwezig die je nodig hebt lekker zwembad ligstoelen zal als overal in hoog seizoen te weinig hier ook het vreselijk handdoekje leggen omgeving 1 groot oorlogsmuseum boulevard stelt niets voor prima aan te rijden over lekker rustige wegen restaurant op camping stelt niets VOOR camping winkel idioot duur maar voldoende supermarkten in de buurt in dorp prima Franse bakker voor jongeren die van uitgaan houden niks te doen op camping prima vakantie gehad met alleen maar mooi weer

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Aanrader in het prachtige Normandie.

maartje,
24-7-2018

mooie camping. Wij hadden rechtstreeks via Sandaya geboekt. Premium caravan met twee badkamers en vaatwasser. Super mooi en schoon! Probleem met vaatwasser gehad, werden van kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk door Frans sprekende monteur naar tevredenheid opgelost. Camping is mooi aangelegd met hagen, palmen, bloemen. Winkel is duur maar voldoende winkels in de buurt. Horeca ook duur. Hygiene bij zwembad laat te wensen over, volle prullenbak (was er maar één), vieze wc. Ook bij bar was wc niet fris. Ligging is perfect. Kwartiertje wandelen naar boulevard. Bij eb krabben zoeken. Mooie dorpjes in de omgeving. Pont du Hoc, Allemanches, Ouistreham, Bayeux allemaal bezoek waard en binnen half uur rijden. Aanrader voor familie met kinderen. Voor tieners is er niet zo veel te doen. Zou leuk zijn als er een disco voor tieners was.

Prima vakantie!

Jolanda van den Oord,
21-7-2018

Wij hebben het zeer naar ons zin gehad en de kids helemaal (3 en bijna 6.) Springkussens, klim/glijtoren, disco, schaatsen en zwembad. De camping is schoon, 6 persoons cottage prima! Wel gehorig. Neem eigen dekentjes mee! Tot 23.00 is de jeugd nog actief. Maar goed, zij hebben ook vakantie. Eten afhalen is aan de prijs. Supermarkten in de buurt de Hyper U is mega!

Leuke markten dichtbij. Uitstapjes naar Pointe du Hoc, Porte en Bessin (st jacobsschelpen strand), stranden van Arromanches, Bayeux en Ouistreham zijn een must!

Vriendelijk personeel, we hadden probleempje met de boiler, werd meteen geregeld.

Veel Nederlandse gezinnen. Kids hebben snel contact.

Minpuntje: bij de speeltuin is de kinderwc niet altijd open. Je moet dan helemaal terug naar huisje. De wc bij het zwembad ruikt enorm!

Wifi is waardeloos, voor 15 euro heb je 1 week wifi bij huisje (3 devices) wel met creditkaart betalen.

Aanrader voor gezinnen met kids.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Leuke camping met nadelen

Anita Van den Nouweland,
20-6-2018

De ligging is prima en het is een nette camping. Maar zeer zeker geen 5 sterren. Zoals al vaak vermeld is alles zeer duur. Bij mooi weer is de helft van het zwembad dicht en je mag niet zwemmen in een gewone zwemshort??? Bij technische problemen komt er iemand langs die alleen Frans spreekt en absoluut niet weet waarvoor hij langs komt.

Gereisd met partner in juni 2018

4-11 mei: hadden veel geluk met het weer. Dus dat was al het halve werk... Premiumcaravan, nr 678, leek splinternieuw. De pannen nog nooit gebruikt en de doucheputjes liepen niet door.. er zat nog een plastic ding in.

Aankomst: om 16 uur was onze caravan nog niet gereed. Dus we moesten wachten tot 17 uur.

De caravan was prima in orde. Goede schone bedden, nette keuken, nespresso apparaat, vaatwasserblokjes, onze verwarming deed het wel. Aantallen servies altijd net op maat qua aantallen in Frankrijk. Ook hier.

Leuk zwembad. Campingwinkel belachelijk duur. Koffie in bar ook! Cappu voor € 4,50. Maar no problem: intermarche op 5 minuten in Bernieres sur Mer. Of de Hyper U in Douvres. Omgeving super! Week is te kort! Pont de Normandie, Colleville, Strand van Arromanches, 360 bios, fietsen langs het strand. Goede fietspaden. We wilden nog naar honfleur en Mont Michel.. maar de tijd was te kort. Ms volgend jaar weer...

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya La Côte de Nacre in Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya La Côte de Nacre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.