Camping Sandaya La Côte de Nacre

7,8

• Sfeer in stad8,5
  • Activiteiten8,2

Omschrijving
Kamperen in Normandië doe je op Camping Sandaya La Côte de Nacre. Leuk voor de kinderen dankzij de vrolijke activiteiten van de Nederlandse animatie en de waterglijbanen. De camping is ruim opgezet met veel privacy en ligt direct aan het strand. De campingwinkel en het restaurant zijn aan de prijs. In de omgeving valt er veel te leren over WOII.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya La Côte de Nacre voor je op een rij gezet:

Neckermann
Direct boeken
Direct boeken

1 review over Camping Sandaya La Côte de Nacre in het Nederlands

2006

ik heb zelf gewerkt op deze camping voor het team van keycamp, en ik vond het een erg leuke camping. niet alleen om te werken maar ook om te verblijven. het personeel is erg vriendelijk en zelfs in de bar doen ze hun best wat nederlands te leren voor de kinderen. ik zou zeggen dat het zeker een aanrader is als je van een rustige camping houdt en van de geschiendenis in de omliggende gebieden. ook de stad Caen is erg leuk om te winkelen en is helemaal niet zo ver weg.

Gereisd alleenreizend in juli 2006

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya La Côte de Nacre in Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya La Côte de Nacre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.