Camping Sandaya La Côte de Nacre

7,8

• Sfeer in stad8,5
  • Activiteiten8,2

Omschrijving
Kamperen in Normandië doe je op Camping Sandaya La Côte de Nacre. Leuk voor de kinderen dankzij de vrolijke activiteiten van de Nederlandse animatie en de waterglijbanen. De camping is ruim opgezet met veel privacy en ligt direct aan het strand. De campingwinkel en het restaurant zijn aan de prijs. In de omgeving valt er veel te leren over WOII.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya La Côte de Nacre voor je op een rij gezet:

15 reviews over Camping Sandaya La Côte de Nacre in het Nederlands

Super schone camping met ruime plekken bij de stacaravans. Fantastisch toiletgebouw. Binnen en buiten zwembad met subrtopische uitstraling en stroom versnelling om in te zwemmen. Kampwinkel is relatief duur. Maar supermarkt is net buiten het dorp. Restaurant heeft acceptabele prijzen.Er is ook een afhaalrestaurant. Maar aan de boulevard eet je in een restaurant voor het zelfde geld 10 minuten lopen naar het strand en boulevard.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Rustige camping

Mark
22-11-2014

Mooie, rustige camping in Normandie, goede uitvalsbasis voor het bezoeken van de D-Day landingsstranden.

Gereisd met vrienden in april 2014

geen warm water in onze stacaravan

mevrouw van den Berg
2-5-2014

Bij aankomst bleek dat de ketel defect was. Iedere dag kwam er een monteur, maar de ketel bleef 'uitvallen'. Met grootouders en kinderen kon er dus niet worden gedoucht. Een kwalijke zaak. Tot op heden is er geen contact opgenomen terwijl dat werd toegezegd. Dat geeft een bittere nasmaak.

Gereisd met vrienden in april 2014

leuke camping

Lisette
9-7-2013

Wij hebben het verblijf hier heel positief ervaren. Het toiletgebouw is netjes en wordt regelmatig schoongemaakt. Dat het toiletpapier achter je staat vonden wij geen probleem, dat pak je dan toch even van tevoren. De broodjes uit de winkel waren erg lekker, de winkel is wel erg prijzig, vier euro voor een busje pringles is duur betaald. het zwembad vond onze dochter toppie! De heren worden wel geacht een strakke zwembroek te dragen. Die verkopen ze ook in de winkel. Veel mooie plaatsen te bezoeken in de omgeving.

Bij de receptie spraken ze Engels en zelfs een beetje Nederlands.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Mooie familiecamping

Koen
21-6-2013

Camping La Cote de nacre is een mooie familiecamping. Er zijn veel mogelijkheden voor kinderen om zich te vermaken. Het sanitair is gerenoveerd, netjes en schoon.

Wij zijn vanaf deze camping naar de d-day stranden geweest. Dit is erg indrukwekkend en echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Wij vonden het een leuke, zeer kindvriendelijk camping. Goede uitvalbasis voor invasiestranden. Wij waren er met 2x 65+'ers, kind 7 jaar en ouders rond de 40 jaar (meivakantie). Binnen- en buitenzwembad, springkussens, pannaveld, tafelt.tafels, speelhal (oudere jongeren), restaurant, bar. Binnen 10 minuten lopen ben je op het strand. Campingplaatsen zijn ruim ! Toiletgebouw zag er schoon en netjes/keurig uit (net nieuw gebouw). Er werd elke avond een minidisco gehouden. Daarnaast werd er ook live muziek gespeeld (niet elke avond) Dit hoorden we wel in onze stacaravan maar wij vonden het niet storend en konden zeker niet van herrie spreken. 22.45/23.00 uur was het ook afgelopen. Mocht je een stacaravan huren vergeet dan niet zelf een schaar en blikopener mee te nemen. Koffiezetapp.+waterkoker+magnetron zijn aanwezig. Bedden liggen goed echter zijn ze niet lang. TV huur alleen Franse zenders. Wifi: aanwezig in de bar en bij de receptie. Huurfietsen: mountainbikes.

Gereisd met vrienden in april 2013

Mooie plek

Familie Van Der Pluijm
2-9-2012

Wij verbleven in een stacaravan, deze had de beschikking over 2 slaapkamers, een doucheruimte, een keukentje en een zitplek. Het was niet heel ruim, maar verder waren de ruimtes netjes van binnen.

Wij vonden wel dat de caravans dicht op elkaar staan, echt veel privacy had je niet.

Gereisd met vrienden in mei 2010

Een leuke week

Jeffrey
19-8-2012

Wij hebben over het algemeen een leuke vakantie gehad. Al moet ik wel zeggen dat 1 week meer dan genoeg was. Het zwembad is erg mooi en schoon. Alleen mag je er geen shorts dragen.. Dat viel tegen. Wat er hier trouwens geschreven word over onvriendelijk personeel, jullie hebben gelijk. Het personeel spreekt gebrekkig engels en is erg onvriendelijk. De staat van het sanitair was overigens heel goed. Schone huisjes en goed ingedeeld. Het supermarktje viel tegen, gebrek aan producten en een gigantische prijs. Voor 4 plakjes ham betaalde je al 3,75. Gelukkig zijn er op een paar kilometer afstand 2 grote supermarkten. Ondanks dit alles hebben wij een leuke vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Prima Camping

Ferdi van Maanen
19-5-2012

Camping Yelloh! Village La Cote de Nacre**** in Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados) (Frankrijk)

Wij verbleven hier met vier personen (22-30 Jaar) met onze eigen tent.

De camping ziet er netjes en verzorgd uit.

Mooie ruime staanplaatsen met een vlakke ondergrond. De plaatsen zijn aangekleed meet palmboompjes en andere mooie struiken en bomen.

Sanitair is heel anders als wat je verwacht op een camping.

Het is nog mooier als bij de meeste mensen thuis.

Het camping restaurant is niets meer of minder dan normaal.

Het eten is best lekker maar niet bijzonder. Het restaurant oogt wel wat meer kantine dan Restaurant/Bar.

De campingwinkel is zoals gewoonlijk in elke camping winkel veel te duur maar is soms toch wel erg handig als je enkel even een stokbroodje of iets dergelijks nodig hebt.

Zwembad is erg mooi. Jammer dat het buiten gedeelte nu nog te koud was om er gebruik van te willen maken. Het binnen bad is gelukkig verwarmd.

Verder is de ligging erg goed dicht bij strand en museums

Gereisd met vrienden in mei 2012

Wij waren hier in Mei 2011, de ligging van camping La Cote de Nacre is perfect om Normandië te verkennen. Bovendien is de plaats Saint-Aubin-sur-Mer waar deze camping ligt rustig en mooi aan zee gelegen. Wij gebruikten deze camping als uitvalbasis om met de auto bijna iedere dag naar een andere bezienswaardigheid te rijden, om vervolgens s'nachts lekker uit te rusten op de camping. Geen overlast gehad van andere vakantiegangers, caravans liggen ruim gescheiden van elkaar. Ook zijn wij enkele dagen overdag op de camping gebleven, toen was het er ook lekker rustig. Vriendelijk personeel en goede service. Vanaf de camping loop je binnen 10 minuten door de leuke smalle straatjes van Saint-Aubin-sur-Mer naar het strand.

Gereisd met vrienden in mei 2011

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya La Côte de Nacre in Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya La Côte de Nacre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.