Camping Sandaya La Côte de Nacre

7,8

• Sfeer in stad8,5
  • Activiteiten8,2

Omschrijving
Kamperen in Normandië doe je op Camping Sandaya La Côte de Nacre. Leuk voor de kinderen dankzij de vrolijke activiteiten van de Nederlandse animatie en de waterglijbanen. De camping is ruim opgezet met veel privacy en ligt direct aan het strand. De campingwinkel en het restaurant zijn aan de prijs. In de omgeving valt er veel te leren over WOII.
Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya La Côte de Nacre voor je op een rij gezet:

122 reviews over Camping Sandaya La Côte de Nacre in het Nederlands

Leuke camping met veel schaduwplekken. Vriendelijk personeel en veel te doen op de camping. Leuk zwembad en leuke animatie voor kinderen. Vooral het klimmen was heel leuk. Schoon en voldoende sanitair.

Het winkeltje is erg duur, net als op vele andere campings, maar er zijn een aantal grote supermarkten dicht in de buurt. Veel bezienswaardigheden in de buurt, ondanks dat onze dochter niet van geschiedenis en de oorlog houdt heeft ze zich prima vermaakt. De zee is op loopafstand. In het dorpje is niet veel te doen maar er wordt op het veldje bij de kerk veel georganiseerd zoals een markt, autoshow en circus.

Heerlijke vakantie gehad!

Carola Baker,
2-9-2018

Heerlijke vakantie gehad.

Wij mochten bij aankomst (15.50) direct ons huisje in. Vriendelijk personeel die in ieder geval de moeite namen om Engels te spreken!

We hadden een Premium huisje geboekt (619). Deze was ontzettend leuk. Leek als nieuw. Ok het is aan de kleine kant als je met 6 personen er verblijft maar zo voor 4 personen is het goed te doen. Handdoeken en beddengoed waren inbegrepen en zeker voldoende. Ook het huisje was schoon. Mooie veranda met daarop een hang ei (stoel)

De camping zelf was erg leuk, knus opgesteld. Het zwembad werd ook nagenoeg dagelijks gebruikt al had het water van onze kant ook iets warmer gemogen.

Ja, het winkeltje is duur maar welk winkeltje op een camping is dat nou niet?? Dit weet je. Echt genoeg supermarkten in de buurt! Op 10 minuten rijden zelfs een Carrefour en Lidl tegenover elkaar met daarbij ook nog een Mac Donalds!

Bezienswaardigheden genoeg. Je komt oren en ogen te kort.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Teleurstellend

Ester,
25-8-2018

Mooie camping, leuk zwembad. Verschrikkelijk personeel. Extreem duren winkel. Bedden van de stacaravan zeer slecht. Minimaal keukeninventaris.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Gezellig

MZ,
2-8-2018

Zeer geslaagde vakantie gehad op deze camping, mooie omgeving en er is veel over WO2 te vinden. Het hoofdtoiletgebouw is mooi groot schoon en luxe, het andere gebouw is wat ouder en veel minder netjes. De douches kun je zelf verstellen in warm en koud. Een nadeel is dat er na 11 uur nog auto’s op de camping rond reden, dit stoorde ons. Het strand is 5 minuten lopen, en de boulevard is gezellig. 2 minuten rijden van de camping is een Intermarché, en +- 5 minuten rijden is een Hyper U. In Caen is een groot winkelcentrum. Onze dochter (16) en haar vriend (18) hebben zich ‘s avonds zeer vermaakt bij de voetbalkooi en hadden een grote groep vrienden van 15-20 jaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima camping en dichtbij invasiestranden

familie Vink,
1-8-2018

De camping ziet er verzorgd uit. Wij hadden een cottage (4 persoons) en deze leek vrij nieuw en was erg schoon. Wij hebben deze camping gekozen omdat deze op korte afstand van invasiestranden en andere bezienswaardigheden ligt. Wij kunnen deze camping dan ook zeker aanraden. De kampwinkel is veel te duur, maar dat schrijft iedereen. Als je bij de supermarkt 2 minuten rijden vanaf de camping boodschappen doet, zijn de prijzen wel normaal.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

zijn zeker punten die kunnen verbeteren.

Anja,
30-7-2018

Leuke camping maar ook wat in alle voorgaande meldingen staat duur camping winkeltje. Ook het terras/bar/restaurant gedeelte kan zeker veel beter. weinig aandacht voor de gast. Als je niet eet moet je je drankje zelf afhalen,en dan maar hopen dat je niet genegeerd word. Een bloemetje of kaarsje zou leuk zijn op tafel .i.p.v. lege soms smerige tafels van vorige bezoekers. Ook passen ze hun eigen sluitingstijden aan. Om half elf niet druk meer oke dan gaan we dicht,terwijl er elf uur als sluitingstijd op de deur staat. Daar zijn zeker nog punten op te winnen. Verder mooie camping en veel te zien in normandie.

Prima camping

Frank,
27-7-2018

Goed verzorgde camping hadden een nieuwe stacaravan met heerlijke overdekte veranda alle keukengerei aanwezig die je nodig hebt lekker zwembad ligstoelen zal als overal in hoog seizoen te weinig hier ook het vreselijk handdoekje leggen omgeving 1 groot oorlogsmuseum boulevard stelt niets voor prima aan te rijden over lekker rustige wegen restaurant op camping stelt niets VOOR camping winkel idioot duur maar voldoende supermarkten in de buurt in dorp prima Franse bakker voor jongeren die van uitgaan houden niks te doen op camping prima vakantie gehad met alleen maar mooi weer

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Aanrader in het prachtige Normandie.

maartje,
24-7-2018

mooie camping. Wij hadden rechtstreeks via Sandaya geboekt. Premium caravan met twee badkamers en vaatwasser. Super mooi en schoon! Probleem met vaatwasser gehad, werden van kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk door Frans sprekende monteur naar tevredenheid opgelost. Camping is mooi aangelegd met hagen, palmen, bloemen. Winkel is duur maar voldoende winkels in de buurt. Horeca ook duur. Hygiene bij zwembad laat te wensen over, volle prullenbak (was er maar één), vieze wc. Ook bij bar was wc niet fris. Ligging is perfect. Kwartiertje wandelen naar boulevard. Bij eb krabben zoeken. Mooie dorpjes in de omgeving. Pont du Hoc, Allemanches, Ouistreham, Bayeux allemaal bezoek waard en binnen half uur rijden. Aanrader voor familie met kinderen. Voor tieners is er niet zo veel te doen. Zou leuk zijn als er een disco voor tieners was.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

4-11 mei: hadden veel geluk met het weer. Dus dat was al het halve werk... Premiumcaravan, nr 678, leek splinternieuw. De pannen nog nooit gebruikt en de doucheputjes liepen niet door.. er zat nog een plastic ding in.

Aankomst: om 16 uur was onze caravan nog niet gereed. Dus we moesten wachten tot 17 uur.

De caravan was prima in orde. Goede schone bedden, nette keuken, nespresso apparaat, vaatwasserblokjes, onze verwarming deed het wel. Aantallen servies altijd net op maat qua aantallen in Frankrijk. Ook hier.

Leuk zwembad. Campingwinkel belachelijk duur. Koffie in bar ook! Cappu voor € 4,50. Maar no problem: intermarche op 5 minuten in Bernieres sur Mer. Of de Hyper U in Douvres. Omgeving super! Week is te kort! Pont de Normandie, Colleville, Strand van Arromanches, 360 bios, fietsen langs het strand. Goede fietspaden. We wilden nog naar honfleur en Mont Michel.. maar de tijd was te kort. Ms volgend jaar weer...

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Nooit meer

FAMMULDER,
2-5-2018

Wat een drama. In verband met het slechte weer (koud en heel veel regen) liet de stroomvoorziening het afweten op de camping. 2 nachten in de kou gezeten. De plaatselijke Peppi en Kokki werden opgetrommeld om het euvel te verhelpen. Helaas waren zij nooit verder gekomen dan LTS zwakstroom. Reclameren had geen zin. Het personeel inclusief de manager keek gewoon de andere kant op. Vette klacht ingediend bij Sandaya. Benieuwd of we daar nog iets van horen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya La Côte de Nacre in Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya La Côte de Nacre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.