Camping Sandaya La Côte de Nacre

7,8

• Sfeer in stad8,5
  • Activiteiten8,2

Omschrijving
Kamperen in Normandië doe je op Camping Sandaya La Côte de Nacre. Leuk voor de kinderen dankzij de vrolijke activiteiten van de Nederlandse animatie en de waterglijbanen. De camping is ruim opgezet met veel privacy en ligt direct aan het strand. De campingwinkel en het restaurant zijn aan de prijs. In de omgeving valt er veel te leren over WOII.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya La Côte de Nacre voor je op een rij gezet:

67 reviews over Camping Sandaya La Côte de Nacre in het Nederlands

2008

leuke camping

van Haren
21-11-2008

leuke camping , alles overzichtelijk, we hebben een stacarvan geheurd via vacansoleil zag er allemeaal netjes en onderhouden uit!

Voor de kinderen was het speeltuintje en het zwembad TOP! Beide waren ze goed onderhouden en schoon.

En lekker hap was op de camping aan wezig. het camping winkeltje was wel erg aan de prijs gelukkig op 5 min auto rijden en hele grote supermarkt.

Ook in de omgeving is er veel te zien met name D-day monumenten

Ook op korte afstand een grote stad CAEN is erg leuk met mooie gebouwen en een groot winkel centrum.

We hebben in de omgeving nog een mooie dierentuin bezocht, veel dieren, ook onbekende in het bos.. erg leuk..

Gereisd familie in juni 2007

leuke maar vrij kale camping

l. horenberg
14-11-2008

we hadden caravan gehuurd en die was prachtig. zwembad was goed maar minder groot dan we dachten. s'avonds vonden we er erg weinig te doen. we zijn er 14 dagen geweest, er waren twee avonden in de week wat te doen. 1 avond karaoke en 1 avond disco. dit zou voor de tieners erg leuk moeten zijn maar dat was het niet. allemaal ouders met kleine kinderen op de dansvloer. zee en strand waren ongeveer 5 minuten lopen van de camping. in het plaatsje zelf was bijna niets te doen, geen gezellige winkeltjes of zo. wel veel restaurantjes. er waren wel veel tieners op de camping. de omgeving van deze camping is in 1 woord schitterend. de prachtige kusten en natuurlijk alles over de tweede wereldoorlog, zeer indrukwekkend allemaal. winkel op camping erg duur maar een kilometer verder op hele grote supermarkt. restaurant op de camping was redelijk maar niet erg gezellig.

Gereisd familie in juli 2008

Echt een fijne vakantie..

Gonny
6-11-2008

We waren nog nooit in normandie geweest, maar we zijn erg onder de indruk. Het chalet is ons goed bevallen al hadden we geen tv. Ook een koffiezetapp. hoorde niet tot onze uitzet. Onze boiler liet ons in de steek, mochten tevens gelijk naar een andere chalet verhuizen,maar we zijn lekker blijven zitten. de douches op de camping waren ideaal. We hadden heel mooi weer dus we hebben erg genoten van het zwembad, ondanks shorts beleid, een leuke competitie italiaans voetballen tussen ned. en fransen. Ook de omgeving is de moeite waard. Veel plezier gehad met iedereen en ook de medewerkers van yelloh waren erg behulpzaam en gezellig. Het is zeker een vakantie die de moeite waard is geweest..maar ja, het mooie weer maakte daarbij ook heel veel goed. Een week was voor ons net mooi genoeg omdat je een hele boel kunt zien in zoveel dagen.

Gereisd familie in mei 2008

verse vakantieherrinneringen;

E. de Haan-Makkinga
14-9-2008

Nét terug, met deze verse vakantieherrinneringen:

* schone caravan op een mooie, afgeschermde plek en met een grote, houten veranda die kon worden afgesloten met een hekje.

* prima speeltuin voor kleine kinderen, die voor ons meteen achter de heg lag. Handig!

* campingwinkel verkocht "mijn" merk ontbijtgranen voor MÁÁR E8,20!!! Punt gemaakt lijkt me.(supermarkt op 3 km)

* zwembad is overzichtelijk, maar toch leuk door de verschillende baden, glijbanen en handig overdekte gedeelte.

* de take-away is handig. Maar gelukkig had de caravan een goede keuken en kok ;)

* hou je van drukte, veel, herrie, mega, bergen, drukke steden en terassen dan is dit niets.

* hou je van Calvados; Santé

* St. Aubin sur mer heeft een prima wandelstrand met veel zeewier en Ouistreham (15 km) heeft een mooi strand voor een dagje zon/zand/zee

Gereisd familie in september 2008

redelijke indruk al met al

Thijs van Lent
11-9-2008

we zijn net terug van een 10 daagse vakantie. onze accomodatie was oke.

het personeel in het restaurant was niet vriendelijk. Verder is het afhaalrestaurant geen aanrader. het vlees was niet gaar, slappe frietjes en geen verse groenten. Het zwembad zou verwarmd zijn maar was steenkoud.

Bij warm weer wel aangenaam.

De camping zelf was heel schoon en netjes verzorgt. Stranden waren ontdanks het zeewier heerlijk. Omgeving was mooi.

Gereisd familie in september 2008

klein, gezellig, authentiek, rust

familie
7-9-2008

we zijn van 23-30 augustus op deze camping geweest. We hebben rechtstreeks via Yelloh geboekt. Is aan te raden om dit te doen want is voordeliger en vaak krijg je de mooiste caravan. Caravan (6 persoons) is erg ruim, schoon en gezellig ingericht met mooie houten veranda en op mooie staanplaats. Verder erg rustig ook. Geen lawaai 's avonds e.d. We hadden de standaard nacre geboekt maar er zat zelfs een vaatwasser in. Restaurant is leuk. Prima bediening. Vooral het meisje in het houten gedeelte. Winkel duur maar dit geldt niet voor het brood en de krant e.d.

Voor de camping naar links het volgende dorpje in en je hebt een grote supermarkt.

St. aubin sur mer. Is leuk authentiek. Veel zeewier maar wel leuke boulevard met enkele leuke eettentjes. Binnen een paar minuten rijden ben je in de volgende leuke plaatsjes. Leuk om langs de kust te rijden en de diverse invasiestranden en musea te bezoeken. Het weer was helaas minder daarom maar 1 dag op strand gelegen strand ca. 15 minuten verder

goede camping

Anja
28-8-2008

wij zijn 11 dagen op deze camping geweest.

hadden een cottage nacre plus 6 personen rechtstreeks bij de camping geboekt via internet.

toen we kwamen hadden we geen gas, de fles was leeg, we melden dit bij de receptie en eer we terug gelopen waren was er al iemand om het euvel te verhelpen.

personeel erg behulpzaam en eten goed met name de hele kip.

internet is gratis via je eigen laptop, wil je via een pc internetten dan kan dit voor 1 euro per kwartier.

omgeving is ook mooi en onze tienerdochters hebben zich prima vermaakt

al met al een aanrader!!

Goede vakantie

M. van der Kooy
23-8-2008

In augustus zijn wij twee weken op deze camping geweest met onze vouwwagen. We hadden een prachtige grote plaats. Plaatsnr 82. Het dichtsbijzijnde toiletgebouw viel in eerste instantie tegen, maar bleek toch wel schoon te zijn en verder op de camping was nog een mooier toiletgebouw waar je lekker kon douchen. Er lag inderdaad veel wier op het strand maar een aantal km verder was de zee heel mooi. Helaas was Le Mont Saint Michel ver rijden maar we zijn blij dat we geweest zijn want het is absoluut gigantisch mooi. Daar moet je dus echt naar toe.

De camping was helaas wel wat duur en in de winkel moet je niet komen (als het niet nodig is) maar wij vonden het absoluut een aanrader.

Met activiteiten hebben onze kinderen niet meegedaan dus daar weet ik niet veel van maar de "clown" die iedere avond hetzelfde stond te zingen moet misschien eerst nog maar even oefenen in bewegen.

Leuke camping

M. Verbeek
17-8-2008

een weekje in Cote de Nacre geweest. Nette stacaravan, helaas niet echt geweldig weer. Jammer, want overdekte zwembad was meer een groot tochtgat. Gevraagd aan personeel om wat delen te sluiten, maar weinig behulpzaamheid. Op een enkeling na was het personeel ook niet écht vriendelijk. erg afstandelijk en niet behulpzaam. Eten in het restaurant was goed. Speeltuintje viel een beetje tegen. Op de Pharosreizensite wordt de speeltuin aangehaald als prachtige speeltuin, maar dat viel ook wel weer mee. Boodschappen moest je vooral niet doen in de campingwinkel. Er werd een soort startprijs voor alle producten gehanteerd van minimaal €4,00 en daarbovenop de rest (op het verse brood na). De omgeving was prachtig en erg gericht op d-day Logisch en voor geinteresseerde voldoende om je een week lang te vermaken langs de kustplaatsjes.

Leuke camping, maar een niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in augustus 2008

Vreemde man op camping!!!

De Taeye Vaïla
14-8-2008

Camping is verzorgd en personeel vriendelijk MAAR de laatste dag kwam onze zoon naar de tent en zei dat een oudere man gevraagd had om foto's van hem te nemen en als bedankje gaf hij hem een zoen op zijn hoofd.We zochten die man aan zwembad en hij zette het op een lopen.Campingpersoneel op de hoogte gebracht.Man is gekend in de streek. Zoektocht zonder resultaat. Toen wilden we de politie inschakelen om dit te signaleren. Toen zei de directeur dat de politie niks kan doen. Ze mogen trouwens geen actie ondernemen op de camping want dit is privé- terrein!Dat zegt de Franse wet!Wij zijn dit toch gaan melden in DOUVRES LA DELIVRANDE.Die directeur kiest dus goede reclame van de camping BOVEN de veiligheid van kinderen.Daar zijn we heel erg in ontgoocheld!Samen met de politie zijn we teruggegaan naar de camping.Zij zouden het regelen met de baas van de camping. Wij vertrokken terug naar België

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya La Côte de Nacre in Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya La Côte de Nacre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.