Camping Sandaya La Côte de Nacre

7,8

• Sfeer in stad8,5
  • Activiteiten8,2

Omschrijving
Kamperen in Normandië doe je op Camping Sandaya La Côte de Nacre. Leuk voor de kinderen dankzij de vrolijke activiteiten van de Nederlandse animatie en de waterglijbanen. De camping is ruim opgezet met veel privacy en ligt direct aan het strand. De campingwinkel en het restaurant zijn aan de prijs. In de omgeving valt er veel te leren over WOII.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya La Côte de Nacre voor je op een rij gezet:

43 reviews over Camping Sandaya La Côte de Nacre in het Nederlands

een rustige en zorgeloze vakantie

Gregory,
25-1-2019

We hebben hier deze zomer een bungalow geboekt met mijn partner, we zijn er 2 weken gebleven en waren dol op camping sandaya! We hebben geslapen en al geboekt voor volgende zomer, maar in het zuiden deze keer:-)

Gereisd met partner in augustus 2018

Leuke camping met nadelen

Anita Van den Nouweland,
20-6-2018

De ligging is prima en het is een nette camping. Maar zeer zeker geen 5 sterren. Zoals al vaak vermeld is alles zeer duur. Bij mooi weer is de helft van het zwembad dicht en je mag niet zwemmen in een gewone zwemshort??? Bij technische problemen komt er iemand langs die alleen Frans spreekt en absoluut niet weet waarvoor hij langs komt.

Gereisd met partner in juni 2018

De meeste campingplaatsen liggen geheel in de schaduw, om 16:00 uur zaten we ongeveer in het donker en in de kou op onze plek. De op internet getoonde faciliteiten als zwembaden en restaurant vallen vies tegen, zeker als je dit afzet tegen de kosten en de zgn. 5-sterren waardering. Het restaurant is echt niet meer dan een snackbar en de foto's in de brochure doen je geloven in een waar zwemparadijs terecht te komen. Mijn dochter van 13 is één keer geweest! Veel te druk! Daarnaast is in het plaatsje Saint-Aubin-Sur-Mer heel weinig te doen. Er zijn enkele restaurantjes en er is een boulevard maar daar is alles mee gezegd.

Gereisd met partner in augustus 2017

Aardig met kanttekeningen

Johan
14-2-2016

Zwembad geweldig. Behulpzaam personeel. Gezellig op zijn Frans. Krappe kampeerplaatsen. Personeel scheurt over de camping. Mooi sanitair met gebreken die maar niet opgelost werden. Winkeltje erg duur. Op loopafstand van het mooie dorpje en de boulevard. Zeer interessante omgeving.

Gereisd met partner in juli 2015

goed,,, maar

edwin.zeebroek
4-9-2015

in juni, daar geweest. Te veel schaduw plaatsen. geen water aftap op de plaats moet apart bestelt worden....Sanitair is gewoon weg TOP voor een camping. Restaurant is een triestige plaats waar je beter van weg blijf.. zwembad was lekker vertoeven

Gereisd met partner in juni 2015

krappe drukke camping

vandermaat17
8-7-2015

deze camping is vrij druk. de plekken staan redelijk op elkaar.

de camping ligt in een woonwijk. op loopafstand van strand.goed ontvangst bij receptie. mooi zwembad. restaurant was drama. op zondagavond gegeten.1 serveerster op heel veel volle tafeltjes, een barman met arm in gips en een meisje achter de ijsbar. na 3 kwartier hebben we zelf maar bij de bar drinken besteld.konden we eindelijk bestellen..uiteindelijk ruim anderhalf uur gewacht op ons eten...mensen die later kwamen kregen eerder. waarschijnlijk was ze onze bestelling vergeten, foutje kan maar dan los je dat netjes op...eten was wel lekker.

Gereisd met partner in juni 2015

geen reactie bij melding mankement

A. van Hoeven
5-7-2015

Camping Yelloh! Village la Cote de Nacre

Bij aankomst werd gezegd dat mankementen direct gemeld moesten worden. Wij deden dit ook maar er werd met een schouderophalen gereageerd.

Verder waren de mankementen:

afzuigkap: ontbraken knoppen

magnetron werkte niet

douchekop hing half los

latten lieten los

te weinig stopcontacten

water in douche liep niet weg

De dag van vertrek viel de electriciteit halverwege het inpakken uit. Oorzaak onbekend.

Gereisd met partner in januari 2015

Mooie nette cottages!

Alex_87
1-9-2014

Mooie nette cottage (type pacific). Zag er allemaal nieuw en uitstekend schoon uit.

Camping mooi verzorgd, Nederlandse medewerkster heeft ons netjes te woord gestaan.

Enige minpunten waren de wifi (€5 per uur is gewoon belachelijk in deze tijd), en het (afhaal) eten was niet echt lekker. Pizza's waren oké maar de burgers smakeloos, de een was pikzwart en de ander half rauw, en de friet was erg slap en vet.

Gereisd met partner in augustus 2014

Mooie, sfeervolle camping!

Tanja
16-7-2014

De camping is sfeervol, rustig en de grote plekken hebben genoeg privacy. Er is voldoende sanitair en alles is schoon. Winkel is beperkt, maar de nodige boodschappen kun je er halen (geen vlees). Gelukkig twee supermarkten (Intermarche in Bernieres sur Mer en Hyper U in Douvres la Delivrande) op max. 10 minuten rijden met de auto. Restaurant en bar zijn prima! (ook afhaal). Vriendelijk personeel bij aankomst en voor vragen tussentijds. Ligging van de camping is in het dorp, maar op loopafstand van het stand en de boulevard. Genoeg bezienswaardigheden in de buurt! Strand is Saint-Aubin-sur-Mer vonden wij niet heel schoon om te gaan zwemmen, maar genoeg kustplaatsen in de buurt, voornamelijk de D-Day stranden en de overige bezienswaardigheden rondom deze gebeurtenis.

Gereisd met partner in juni 2014

Beter dan de vorige keer

dakari
23-11-2013

In september hier een kleine week geweest. Na een teleurstelling vorige jaar waar we een verouderde en uitgeleefde mobile home hadden, hebben we dit keer rechtstreeks bij de camping geboekt en een Nacre Plus genomen. Deze voldoet aan de eisen van deze tijd.

Gezellige camping, leuk animatie team en onze vaste uitval basis om de D-Day stranden te bezoeken.

Zelfs tijdens de laatste dagen van het seizoen werd er nog van alles georganiseerd.

Minpuntje is dat er weinig privacy is.

Gereisd met partner in september 2013

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya La Côte de Nacre in Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya La Côte de Nacre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.