Camping Sandaya La Côte de Nacre

• Sfeer in stad8,5
  • Activiteiten8,2

53 tips over Camping Sandaya La Côte de Nacre

Saskia, 14-8-2017

Honfleur is een stukje rijden maar meer dan de moeite waard. Als je daar bent rij dan even door naar panorama mont joli (via Google Maps te vinden). Hier heb je een prachtig uitzicht over honfleur en pont du normandie.

De markt in Courseulles-sur-mer is erg leuk.

Haven van Port-en-bassin waar duizenden st jacobs schelpen liggen, erg leuk voor kinderen.

Voor mooie stranden kan je het beste richting Ouistreham of Merville-Franceville rijden.

Saskia Kunkels, 7-5-2017
Point de Hoc (gratis toegankelijk maar strenge beveiliging) als d-day experience en Bayeux (als stadje) zijn erg mooi.
Familie vdw, 2-9-2015

mooie omgeving !!

Markt in Courseulles sur mer op dinsdag.

Juno beach centre (d-day canadezen) in Courseulles sur mer is erg indrukwekkend .

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya La Côte de Nacre voor je op een rij gezet:

vandermaat17, 8-7-2015
wij hadden mobilehome 308. klein maar prima. zit vergeleken met anderen aardig vrij en tot laat zon. we kwamen voor de d-day stranden, en musea. het overlord museum en vooral het indrukwekkende memorial in cean zijn zeker een bezoek waard
Erik, 30-6-2015
Neem een strakke zwembroek mee, stoffen zwembroeken worden altijd gevraagd het zwembad te verlaten
Mark, 22-11-2014
Reisje langs de kust richting Pointe-du-Hoc

patjedegraaf, 17-9-2014
Bayeux is een mooie en gezellige plaats, niet ver van de camping.
Ben Gerritsen, 6-9-2014
Echt alleen naar toe gaan met jonge kinderen. Dan levert dit een fijne vakantie op. Eigen beddengoed meenemen en ook iets van dekbedden. Eén deken per persoon is echt erg weinig. ook tuinstoelen meenemen. Maar beter is het gewoon iets anders te boeken. Accommodatie is echt onder de maat. Viel tegen van Vrij-uit.
Bart, 1-9-2014
Mooie omgeving! D-Day stranden zijn natuurlijk goed bereikbaar en indrukwekkend.
j_loeven5, 18-8-2014
port en bessin mooie schelpen, musthave voor de kindjes!