Camping Sandaya La Côte de Nacre *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door J

Leuke camping maar heel saai plaatsje, nooit meer

J,
30-10-2018

Leuke camping, animatie voor de kinderen, onze dochter vond het geweldig, voor de wat kleinere kindjes leuke speeltuin met zachte grond.

Restaurant hebben we niet gegeten maar begreep dat dit erg duur was, camping winkel schandalig duur, rij naar een supermarkt in de buurt.

Zwembad overvol, mogen ballen, opblaas dingen etc. gebruikt worden dus met wat kleinere kinderen zwemmen was oppassen geblazen.

Zwembad was vies, schimmelig, overal groene aanslag, 1 verwarmd zwembad (waar de meeste in zaten) andere baden steen koud, 1 zwembad kon dicht dus bij slecht weer kan er gezwommen worden.

Caravans klein maar prima, mooie grote plekken en in de schaduw, eigen parkeerplek, genoeg keuken inventaris aanwezig, dekens vies van die wollen dingen, neem je eigen mee.

In de buurt van de camping zit alleen het strand dit is op loopafstand, verder zit er helemaal niets, heel saai plaatsje, boulevard heeft wat eet tentjes dat is het

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018