Camping Sandaya La Côte de Nacre *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Werf

Prima camping met een interessante omgeving.

Werf,
4-9-2018

Leuke camping met veel schaduwplekken. Vriendelijk personeel en veel te doen op de camping. Leuk zwembad en leuke animatie voor kinderen. Vooral het klimmen was heel leuk. Schoon en voldoende sanitair.

Het winkeltje is erg duur, net als op vele andere campings, maar er zijn een aantal grote supermarkten dicht in de buurt. Veel bezienswaardigheden in de buurt, ondanks dat onze dochter niet van geschiedenis en de oorlog houdt heeft ze zich prima vermaakt. De zee is op loopafstand. In het dorpje is niet veel te doen maar er wordt op het veldje bij de kerk veel georganiseerd zoals een markt, autoshow en circus.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018