Camping Sandaya La Côte de Nacre *****

Heerlijke vakantie gehad!

Carola Baker,
2-9-2018

Heerlijke vakantie gehad.

Wij mochten bij aankomst (15.50) direct ons huisje in. Vriendelijk personeel die in ieder geval de moeite namen om Engels te spreken!

We hadden een Premium huisje geboekt (619). Deze was ontzettend leuk. Leek als nieuw. Ok het is aan de kleine kant als je met 6 personen er verblijft maar zo voor 4 personen is het goed te doen. Handdoeken en beddengoed waren inbegrepen en zeker voldoende. Ook het huisje was schoon. Mooie veranda met daarop een hang ei (stoel)

De camping zelf was erg leuk, knus opgesteld. Het zwembad werd ook nagenoeg dagelijks gebruikt al had het water van onze kant ook iets warmer gemogen.

Ja, het winkeltje is duur maar welk winkeltje op een camping is dat nou niet?? Dit weet je. Echt genoeg supermarkten in de buurt! Op 10 minuten rijden zelfs een Carrefour en Lidl tegenover elkaar met daarbij ook nog een Mac Donalds!

Bezienswaardigheden genoeg. Je komt oren en ogen te kort.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018