Camping Sandaya La Côte de Nacre *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Fam. Hoes

Genoten van een mooie camping!

Fam. Hoes,
30-8-2018

Iets voor 16 uur arriveerde wij op de camping, na het in checken moesten we tot 17:00 uur wachten tot we in de caravan konden, verloren tijd, terwijl in de papieren staat 16:00 uur,....dan maar een borrel op het terras. Niet goedkoop maar was wel even lekker. Stacaravan (504) was voor 6 personen, maar met 4 personen is het vol. Netjes en schoon was het wel, alleen de matrassen zijn erg dun,....desondanks goed geslapen! Helaas was er geen tv en vaatwasser. Caravan heeft weinig opbergplekken, geen haakjes voor handdoeken en/of jassen! Minimaal ingericht. Park zelf netjes, mooi zwembad, en genoeg speel mogelijkheden. Personeel receptie praat engels, en is vriendelijk! Camping winkel vreselijk duur! Omgeving is prachtig en heel veel te zien, Grote Supermarkten op 5 min, en 15 min rijden! We hebben het erg na ons zin gehad, de grote veranda is heerlijk, mis allen wel lekkere stoelen! na een week toch wel zere billen van de picknicktafel!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018