Camping Sandaya La Côte de Nacre *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Fam. van Dam

Mooie camping in schitterende omgeving

Fam. van Dam,
16-8-2018

Wij hebben een fantastische vakantie gehad op deze mooie camping. We zaten in ee stacaravan voor 6 personen en dat is precies goed voor 4 personen. Het geluk was aan onze zijde met 2 weken alleen maar mooi weer. Kom je daar met slecht weer dan is er een stuk minder plezier. Zwembad erg mooi al mogen ze wel alle zwembaden verwarmen. Soms erg koud. Verder leuk animatie team waarbij mijn dochter het naar haar zin heeft gehad met o.a. de minidisco en de kidsclub. Verder is het strand max. 10 minuten lopen. Verder leuke dorpen in de omgeving waar genoeg is te zien. Vriendelijk personeel bij de receptie. Kom op mensen, we zitten in Frankrijk dus waarom moeten ze dan Nederlands spreken?! De camping winkel is alleen wel te duur dus ga boodschappen doen bij de Intermarsche of de Hyper-U. Allebei dichtbij. Alles bij elkaar dus enorm genoten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018