Camping Sandaya La Côte de Nacre *****

Review geschreven door Fam. van Wijnen

Super familie camping

Fam. van Wijnen,
15-8-2018

Super mooie camping en eigenlijk ben ik het met alle gemiddelde cijfers eens. Wij hadden een prima 6 persoons stacaravan met 2 kinderen en 2 volwassenen (dit bewust zelf geboekt). Als je in de stacaravan met 6 personen moet zitten is het erg krap.

Plaatsen zijn ruim en bij aankomst was de caravan zeer schoon opgeleverd. Eigenlijk geen gebreken in de caravan op een lampje na.

Veel Nederlanders met kinderen, enige wat dan jammer is, is dat er bij de receptie geen Nederlands en slechts gebrekkig Engels gesproken word. Nederlandse animatie maakt het leuk.

Helaas, de zwemshort is verplicht

Tips: neem extra (koeken)pannen mee, mesjes etc. Dit is karig. Er zijn veel leuke plaatsjes in de buurt. Boodschappen bij de Lidl in de buurt, of intermarche prima.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018