Camping Sandaya La Côte de Nacre

• Activiteiten8,2

104 reacties Camping Sandaya La Côte de Nacre

wifi

Ina, 21-1-2019
Hoe zit het met de wifi op deze camping, moet je die kopen ? En is dat dan per mb of per dag?

Paulien Beuving, 12-10-2018
Bij de Premium chalets is wifi inclusief. Hoe zit het bij de andere chalets, kan je daar wifi huren of moet je naar een centrale plek?

Koffiezetapparaat

Sonja, 15-8-2018
Weet iemand wat voor koffiezetapparaat in de 4 persoons stacaravan zit?
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya La Côte de Nacre voor je op een rij gezet:

Koffiezetapparaat

Sonja, 15-8-2018

Weet iemand wat voor soort koffiezetapparaat in de 4p stacaravans staan?

0 reacties

Parkeerplek bij cottage en eigen dekens mee?

margriet, 29-7-2018

Hallo,

Wij gaan vanaf 23 aug tm 31 aig naar deze camping! We hebben er erg veel zin in. Wij hebben een 6 persoons cottage met 3 slaapkamers (3 schelpen/sterren) geboekt via de website van sandaya.

Weet iemand of er een parkeerplek bij de cottage zit? En zo ja of er ook genoeg ruimte is om een kleine aanhanger daar kwijt te kunnen?

En moeten er dekens en/of lakens vanuit huis meegenomen worden of zijn die aanwezig?

Groetjes,

Margriet

aanwezig

anja, 26-6-2018
Wij gaan van 15 juli tot en met 29 juli met twee kinderen van 13 een jongen en een meisje en een van 14 een meisje naar deze camping. Zijn er meer nederlandse gezinnen met kinderen in deze leeftijd deze periode.
3 reacties

Fietsverhuur

S.J. Van der Hoogt, 10-6-2018
Weet iemand of je hier ook fietsen kunt huren?
2 reacties
Klopt het dat er Nederlands talige animatie is?
1 reactie

vraag

Anita vermeulen, 29-4-2018
klopt het dat er bij de huisjes alleen maar picknicktafels staan en geen gewone tuinstoelen?
1 reactie

Zwemshorts

Esmee van Zoggel, 29-4-2018
Hallo, ik ga deze zomer met mijn vader, broertje, zusje en moeder naar deze camping. Nu heb ik gehoord dat de mannen daar een 'strakke'zwembroek aan moeten doen. Wordt hier streng op gecontroleerd of kunnen ze gewoon een zwemshort aan? Gaat anders lastig worden om een jongen van 14 zo'n strak ding aan te laten doen! Graag een zo actueel mogelijk antwoord.