109 vragen over Camping Sandaya La Côte de Nacre

• Monique Aalpol, 24-02-2020 Rapporteren

Hond mee, waar kun je wandelen bij de camping?

Wij nemen begin mei onze hond mee. Kun je in de buurt wandelen/uitlaten en mogen honden ook op het strand komen in mei?

• Arnoud Dovermann, 18-01-2020 Rapporteren

opladen elektrische auto

Is er een mogelijkheid voor opladen elektrische auto?

• Karin, 05-01-2020 Rapporteren

Oven in Premium 6 persoonscottage

Wij hebben een premium 6 persoonscottage gehuurd nu is onze vraag of daar een oven in zit.

• Mireille, 27-07-2019 Rapporteren

Zwemshorts toegestaan?

Zijn er in het zwembad de "gewone" zwemshorts toegestaan of alleen de strakke zwembroeken (speedo)

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya La Côte de Nacre voor je op een rij gezet:

Direct boeken
    Direct boeken

• Chris meidam, 26-06-2019 Rapporteren

Creditcard

Wij hebben geen creditcard kan je ook gewoon pinnen met je bankpas?

• Ina, 21-01-2019 Rapporteren

wifi

Hoe zit het met de wifi op deze camping, moet je die kopen ? En is dat dan per mb of per dag?

• Paulien Beuving, 12-10-2018 Rapporteren

Bij de Premium chalets is wifi inclusief. Hoe zit het bij de andere chalets, kan je daar wifi huren of moet je naar een centrale plek?

• Sonja, 15-08-2018 Rapporteren

Koffiezetapparaat

Weet iemand wat voor koffiezetapparaat in de 4 persoons stacaravan zit?

• Sonja, 15-08-2018 Rapporteren

Koffiezetapparaat

Weet iemand wat voor soort koffiezetapparaat in de 4p stacaravans staan?

• margriet, 29-07-2018 Rapporteren

Parkeerplek bij cottage en eigen dekens mee?

Hallo,

Wij gaan vanaf 23 aug tm 31 aig naar deze camping! We hebben er erg veel zin in. Wij hebben een 6 persoons cottage met 3 slaapkamers (3 schelpen/sterren) geboekt via de website van sandaya.

Weet iemand of er een parkeerplek bij de cottage zit? En zo ja of er ook genoeg ruimte is om een kleine aanhanger daar kwijt te kunnen?

En moeten er dekens en/of lakens vanuit huis meegenomen worden of zijn die aanwezig?

Groetjes,

Margriet

Margriet, 11-08-2018

Bedankt voor de reactie! We gaan waarschijnlijk toch zonder aanhangwagen ;)

Toevallig dat jullie ook in die week gaan! Toevallig ook jonge kinderen? Inderdaad, misschien tot dan ;)

de Vries, 07-08-2018

Hoi, wij gaan ook in die week. Volgens mij is er bij elke mobile home plek voor de auto, misschien kan je rechtstreeks bij de camping een ruime plaats aanvragen? Ik heb wel ergens gelezen dat iemand zei extra dekens mee te nemen, maar in de zomer lijkt me dat niet echt nodig. Wie weet tot dan...