Hotel Rouen St-Sever

Meer hotelinfo

4 reviews over Hotel Rouen St-Sever

• 6A. van Waarde09-11-2012

Niet meer

Voor de Europsese vakwedstrijd voor Jonge Bakkers verbleef ik 4 nachten in dit hotel. De receptie en de eetzaal zien er goed uit. Echter op de gang en in de slaapkamers blijkt dat dit hotel aan een grondige renovatie toe is. Het toilet loopt vanzelf vol. Net op het moment dat je denkt dat deze overloopt spoelt deze door. Tegeltjes in de douche / toilet zijn beschadigd en zien er niet schoon uit. Het ontbijt was beperkt, en er is weinig keuze. Het hotel bevind zicht vlak bij het winkelcentrum, vandaaruit rijden er metreotrams naar de stad.

Alleenreizend

• 7Lisa09-08-2011

Prima prijs kwaliteit verhouding

Prima hotel, schoon en groot genoeg. Badkamer klein maar ook goed. 15 min lopen van de stad, met een mooie wandelroute langs bezienswaardigheden. Parkeren onder het hotel: let op volg de borden centre commerciel Rouen, dat is het winkelcentrum naast het hotel en daar parkeer je voor 4,50! Een aanrader als je op zoek bent naar een goedkoop hotel waar je niet veel van verwacht. Basic maar zeker voldoende!

• 7de Vries14-07-2011

Naast kerk gelegen, rustig

Hotel is een goed alternatief als je niet in de drukte van het centrum wilt verblijven. Lopend is het centrum goed te bereiken. Hotelkamers zijn klein, de onze was hoekerig. Badkamer ook klein. Ontbijt was redelijk. Het vinden van het hotel was lastig, de navigatie bracht je niet bij het hotel. Na een stukje lopen toch gevonden, naast de kerk! Groot overdekt winkelcentrum ernaast, geen last van. Parkeergarage daar moest je een stukje voor omrijden, maar uiteindelijk kon je via een lift in de garage zó het hotel in. Wanneer je op zondag vertrekt dan kun je gratis uitrijden, de slagboom staat dan open. 2 nachten verbleven, mooie stad Rouen goed bekeken. 's Avonds vonden wij de buurt een beetje onveilig aanvoelen, veel 'donkere' mensen op straat. Een klein stukje lopen naar het centrum een McD aanwezig.

• 6janneke06-06-2010

voorheen hotel comfort rouen

Redelijk hotel in prijs/kwaliteit. Keuken isgesloten in het weekend ondanks de vermelding dat deze open zou zijn Rumoerige straat geen airco niets gastvrij redelijke bedden alles heel basics

0 tips over Hotel Rouen St-Sever

• Op het terreinTerras
      • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Adres20 Place De L'eglise St-Sever 76100(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website