Hotel Mercure Rouen Champ de Mars

8Fantastisch

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Rouen Champ de Mars voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Mercure Rouen Champ de Mars

• 9candy_mulder_112-02-2013

Goed Hotel, goeie ligging !!!

We verhuisden naar dit hotel na een onvergetelijke nacht in een ander hotel. Dan is dit natuurlijk super !!! Alleen in de badkamer lag nog een dopje van een tube van een vorige gast, is natuurlijk typisch voor frankrijk.... De kaart in het Restaurant is nogal beperkt en een aanpassing is dik tegen hun zin....

Alleenreizend

• 7Andrew25-03-2009

Goed, maar weinig sfeer.

Het Mercure, met het Ibis-hotel als direkte buurman, zit in een groot complex aan de rand van het stadshart en aan de Seine-oever. Tussen beide hotels en de oever loopt een drukke verkeersweg. Het complex bestaat verder uit een congrescentrum, parkeergarage en appartementen. Alles gebouwd in de weinig aansprekende betonbouw uit de jaren 80. Vanuit het hotel is de kathedraal in het centrum circa 15 minuten lopen. Aan de binnenkant van het hotel is inmiddels wel het nodige gedaan om de sfeer op te krikken. Receptie, lobby, bar en restaurant zien er verzorgd uit. Dat geldt ook voor de kamers: voldoende ruimte, aardig ingericht en schoon. Kamers aan de achterzijde zijn het rustigst en kijken uit op het grote plein dat bij het complex hoort. Ontbijt kost 14 euro en is volledig. Internet relatief duur: 5 euro voor 5 minuten toegang. Betaalde parkeergarage hoort bij het hotel.

Met vrienden

0 tips over Hotel Mercure Rouen Champ de Mars

0 vragen over Hotel Mercure Rouen Champ de Mars

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Terras
      • Overige servicesKluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald