Hotel Mercure Rouen Centre Cathedrale

Frankrijk, Normandië, Rouen

6.6Voldoende

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Rouen Centre Cathedrale voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Mercure Rouen Centre Cathedrale

• 2018
    6Ilse Kuiper30-06-2018

te duur voor wat er wordt geboden

de locatie is zonder enige twijfel het sterke punt, je verblijft echt pal naast de kathedraal in het centrum

• Oude reviews

9Ramona30-09-2012

Midden in het centrum van Rouen

Midden in het centrum van Rouen achter de cathedraal ligt dit hotel, parkeergarage onder het hotel. Personeel is vriendelijk. Ontbijt wel duur, er zijn genoeg bakkertjes in de buurt. Kamers zien er erg mooi uit.

• 9Elwing27-08-2009

Prima hotel, mooie locatie

Dit is geen knus charmehotelletje...Maar voor een no-nonsense zakenhotel is het goed. Hele mooie locatie vlak onder de kathedraal, wel wat geluid soms; vraag om de kamers aan de achterkant als je daar gevoelig voor bent. Kamers zijn niet groot maar goed uitgerust en onderhouden. Er zijn speciale kamers voor gehandicapten, maar let op, die hebben een vrij smal tweepersoons bed. Wel hele mooie ruime badkamer. Het hele hotel is wel, wat saai in vormgeving maar ach dat past er wel bij. Het ziet er netjes uit, alleen in de ontbijtzaal zijn de tapijten wat vuil. De mensen bij de balie deden goed werk en waren zeer behulpzaam. Het ontbijt was goed maar niet goedkoop. Er is een parkeergarage onder het hotel. Handig, maar iets van 12 euro per dag. En je hebt een schoenlepel nodig om je wagen er weer uit te krijgen. Echt super goedkoop is het niet, maar er is niet veel op aan te merken en de locatie is schitterend. p.s. moeilijk te vinden met de gps. Volg de bordjes!

0 tips over Hotel Mercure Rouen Centre Cathedrale

0 vragen over Hotel Mercure Rouen Centre Cathedrale

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Afstand tot strand75 m

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek
      • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats