Hotel Kyriad Centre

FrankrijkNormandiëRouen

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Kyriad Centre voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 5 reviews

6.6VoldoendeScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Kyriad Centre

• 9annouckl05-09-2013

excellent rapport qualité prix !!!

oubliez les affreux hotels premier prix genre "première ..." etc ou l'on ne dort pas de la nuit , les chambres de ce kyriad sont très très bien . lit nickel , excellent service à la réception et situation en plein centre . adresse que nous retenons sur la route de bretagne .étant une famille de 6 nous n'avons pas testé le petit déjeuner pour une question évidente de budget ; ) mais le resto était bondé .

• 8yvonne01-10-2011

goed hotel voor op doorreis

we hadden één nacht in het hotel geboekt op doorreis naar de kust. Hadden een klein kamertje, die tegelijk ook wel weer wat knus had. Doucheruimte was oké. Hotel ligt op 10 minuten van het mooie centrum van Rouen. Hotel ligt ook gunstig t.o.v. de uitvalswegen voor de doorreis. Personeel was vriendelijk en sprak goed engels. Eigen parkeerplaats achter het hotel. Ontbijt was goed (voor franse begrippen).

• 6Chris23-04-2011

Hotel op 5 minuutjes van het centrum van Rouen

Dit hotel is prijs/kwaliteit zeker niet slecht. Het is ietsje beter dan een Campanile. De ligging is perfect om Rouen 1 dag te bezoeken. En Rouen is het bezoeken waard. Ontbijt is een minpuntje. De glazen, bestek enz. was niet netjes. Voor de rest een voldoende goed hotel als tussenpoos bij een rondreis. Personeel aan de balie was zeer vriendelijk en hebben het probleem van onze foute online boeking (verkeerde datum) zonder problemen opgelost.

• 8Jane07-08-2008

Doorreishotel

Per ongeluk beland in Kyriad hotel centre. Perfecte ligging op 10 minuten lopen van de oude stad. Omdat we geen zin hadden om uitgebreid op zoek te gaan naar een restaurant het diner in het hotel gebruikt. Voor 12 euro per persoon hadden we ieder een heerlijke maaltijd. Kamers zijn netjes, raam kan open, douche is efficiënt, prijs 69 euro per nacht per kamer. Ontbijt sober en niet bij de prijs inbegrepen. Prima doorreishotel!

• 2Meyer02-05-2007

Hotel hatte das Nivau einerJugendherberge, mit der Einschränkung, dass das Servicepersonal in der J-Herberge freundlicher und kompetter

Hotel Kyriad Centre info

• WasseretteBeschikbaar

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)

Veilig betalen met