Hotel Ibis Rouen Centre Rive Droite

Frankrijk, Normandië, Rouen

8Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Rouen Centre Rive Droite voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Ibis Rouen Centre Rive Droite

• 7Gerard16-08-2010

Overnachtingshotel met goed ontbijt

Hotel ligt op loopafstand van centrum (10 - 15 minuten) in een Franse stadswijk. Parkeren kan bij het hotel en is niet duur (€ 5 per dag). Kamer was enigszins gehorig, mede doordat de dranger op de deuren wat al te krachtig afgesteld staat. Badkamer is klein, maar de douche geeft tenminste voldoende en warm water. Ons uitzicht was waardeloos; over het platte dak van het restaurant met een steiger voor bouwwerkzaamheden aan een aangrenzend pand, waarvan de bouwvakkers vrij naar binnen keken. Het ontbijt was, zeker in vergelijking met de Franse standaard, fantastisch.

• 9Vera en Marc ANTWERPEN-Belgie.31-05-2009

leuk stadshotel

pluspunten zijn : ligging / ontbijt / parking aanwezig / kamers / vriendelijk personeel. sommige momenten via internet is dit hotel 'zeer' goedkoop te boeken. Vraag uw 'A-club' kaart aan en ontvang bij volgende boekingen kortingen en zelfs gratis nachten. > puntensysteem. DOEN !

• 8Frans Dedrie(België)05-11-2008

Goede verhouding prijs/kwaliteit

Een typisch Ibis-hotel: geen grote maar voldoende ruime kamers met alle moderne voorzieningen. Pluspunten: privéparking(5 euro/24uur) en ligging (op amper 10 min. wandelafstand van het oude centrum). Het ontbijt (8 euro p.p.) is uitstekend en de ontbijtruimte zeer ruim en luchtig.De kaart van het restaurant en de restauratie zelf is maar erg middelmatig. Prijs 2008: 60(weekend) à 75 euro(in de week) voor een 2-persoonskamer.

0 tips over Hotel Ibis Rouen Centre Rive Droite

0 vragen over Hotel Ibis Rouen Centre Rive Droite

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Gratis wifiOp de kamer