Hotel De l'Europe

Hotel De l'Europe

Kleine hotelsWeer vandaag21°14°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor De l'Europe voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel De l'Europe in het Nederlands

Borg niet terug

Bas
9-6-2016

Bij het inchecken is er 45 euro van mijn visa afgeschreven, helaas werd dit niet terug gestort na het afrekenen van de kamer. Bij navraag werd de smoes verteld dat het ingehouden was omdat de kamer vies was achtergelaten wat uiteraard niet het geval was.

Gereisd Alleenreizend in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De l'Europe in Rouen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De l'Europe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.