We hebben een aantal aanbieders voor Rouen voor je op een rij gezet:

Reviews over Rouen

Leuke oude stad.

Patrick
    5-5-2017

Rouen is goed te belopen en Notre Dame is mooi. Plaats is verrassend middeleeuws. Veel vakwerkhuizen, die we daar niet verwacht hadden. Leuke oude straatjes en steegjes. Veel te zien. Veel meer kerken dan die ene Dame en ook veel bijzondere huisjes. Wandelen langs de rivier kan ook over de kade en daar ook restaurants. Hier alleen Franse tijden voor eten. Beetje jammer.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een geweldige stad

Jack
    30-9-2016

Rouen is voor de liefhebber van bouwkunst en cultuur een geweldige stad. Na de oorlog is de stad op een geweldige wijze gerenoveerd en is het centrum herschapen tot een vakwerkhuizen paradijs. Geweldig mooi. Gezellige straten en pleinen, in het weekend erg levendig met live muziek, goed eten, kortom voor iedereen is er wel wat.

Gereisd Met partner in september 2016

Prachtige stad

Frank
    8-9-2015

Natuurlijk de typische huizen, niet in enkele straten maar langsheen de binnenstad. De kathedraal, kerken enzovoort. De pleintjes daarrond, gezellig om de lokale specialiteiten te proeven. Hier en daar een leuke winkel, hier en daar leuk ornament. Mooie parken ook. Voor zo'n grote stad, zeer goed een gezellige sfeer behouden.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Mooie oude stad

jp
    25-1-2015

Erg mooie oude stad met veel sfeer. Stad is tijdens oorlog bespaard gebleven waardoor er veel oude gebouwen en sfeer is in de stad. Leuke winkels en gezellige kleine straatjes maken het een goede dagtrip. Zeker de moeite waard!

Gereisd Met partner in januari 2015

gezellige stad

ton
    28-10-2014

deze heuvelachtige regionale hoofdstad is de moeite waard voor een paar dagen voor de liefhebber van oude huizen en kerken. een aantal leuke musea, veel kleine steegjes met middeleeuwse huizen. een behoorlijk aantal goede restaurants in alle prijsklassen. De stad heeft 1 metro lijn en een aantal bussen door de stad. de prijzen van de musea zijn niet hoog. De stad doet er wel wat aan voor de gehandicapten maar de wegen en stoepen zijn vaak smal, op een helling en bestraat met kinderkopjes.

Gereisd Met partner in oktober 2014
Rouen scoort een 8,8 uit 10, op basis van 30 reviews