Camping Le Cormoran

Camping Le Cormoran
8,8

Contact

78 reviews over Camping Le Cormoran in het Nederlands

Heel centraal gelegen voor uitstapjes.

GAJ van de Langenberg,
4-10-2018

Vriendelijk personeel, jammer was dat na 1 september een gedeelte van het sanitair werd afgesloten. Vooral omdat toen alleen de kleine douches te gebruiken waren. Het sanitairblok is iets oubollig. De nieuwe douches in het sanitairblok bij de ingang zijn zeer ruim. Heerlijk warm water en je kunt je inderdaad afvragen of de plek waar de prullenbakken hangen handig is.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gennoten

Fam van Gool,
13-8-2018

Leuke camping, Wij stonden hier 3 weken zodat we de omgeving goed konden bekijken, doen er niet veel waardoor er veel verloop is op de camping. Wij hadden een plaats met privé sanitair wat ons erg beviel en wat ook een aanrader is. Zwembaden zijn groot genoeg en er zijn genoeg ligbedden. Zee dichtbij dus er was nog keuze ook. Camping winkel heeft beperkt aanbod maar is niet de al te duur zoals andere camping winkels dat wel zijn. De kinderen die er vast staan proberen wel andere kinderen uit het zwembad te treiteren en uit te dagen. Verder mooie vakantie gehad mede dankzij het weer..

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

top vakantie op camping

fam collin,
3-7-2018

campingwinkel beperkt aanbod enkel versgebakken pizza verkrijgbaar zeer vriendelijk onthaal , leuke attentie ontvangen bij vertrek premium plaats met privé sanitaire was zeer net en ruim

Gereisd met partner in juni 2018

Vlg x andere camping

Ilse,
16-8-2017

De camping is gezellig met leuke plekken en ruime veldjes.3 springkussens en 2 trampolines de hele dag open voor de kinderen en skelters te huur, 1euro per half uur kosten deze. Het sanitair is echter best slecht,4 toiletgebouwtjes op de camping en ze zijn klein, 3 douches en 3 wcs, niet echt schoon en de temperatuur schommelt van het water als je de verkeerde douche hebt. Savonds als je doucht als t schemerig is of donker dan zie je dus echt niks omdat er maar bij de ingang 1 muurlamp hangt..heel slecht geregeld hoor! Op de bankjes in de douche kun je niet zitten of een tas neer zetten want precies op die plek hebben ze een prullenbakje opgehangen...ook weer een grote stoorfactor als je de kids aankleedt.maar 1 of zelfs geen ophanghaakje dus de spullen kun je amper kwijt, behelpen dus. Winkeltje is wel vanaf half 9 open met vriendelijk personeel, spreken wel slecht engels maar je komt er wel. Bij de receptie gaat t praten makkelijker in t Engels. Er is verder zat te doen/zien.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtig privé sanitair

FK,
16-8-2017

Aan het randje van utah beach. Veel WO2 bezienswaardigheden in de omgeving.

Het dorp zelf stelt niets voor. Voor je boodschappen kan je beter naar st mere eglise.

Vertier speelt zich voornamelijk vooraan de camping af. Is wel in Frans en Engels.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 02 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

5 sterren????

Fam van Tilburg,
30-7-2017

Camping is geen 5 sterrencamping, weet niet hoe dat bepaald wordt in Frankrijk maar de verschillen tussen de 5 sterrencampings zijn ongekend groot.

De camping is een goede plek om de invasiestranden te bezoeken, gelegen aan Utah Beach. Omaha Beach is wat verder gelegen, maar onderweg is genoeg te zien waardoor zo'n ritje niet erg is.

Op de camping is vooral het sanitaire gebouw een aanfluiting en ook niet echt schoon. Het is een gezamenlijke ruimte, waardoor toilet, douche en afwas in hetzelfde hok wordt gedaan. Bovendien is in de avond in de dakramen de weerspiegeling van elkaar te zien. Dus sta je onder de douche, dan zie je via het dakraam 3 hokken verder iemand op het toilet zitten.

Voor onze jongens in de leeftijd 3 tot 7 waren vooral de springkussens leuk, maar er zaten veelal oudere jongens op (+/ 15/16 jr) die waren te wild. In het zwembad hetzelfde, geen toezicht dus het gaat er veel te ruw aan toe. Zwembad is ook niet heel groot, zeker met slecht weer is het binnenbad te druk.

Winkel met beperkt assortiment is hele dag geopend in juli en augustus dat is erg fijn. Eten in het restaurant of afhaal kan na 18:15. Niet echt bijzonder veel keuze. Kwaliteit matig. Personeel in de afhaal was niet erg klantvriendelijk. Bij de receptie daarentegen waren de dames uiterst vriendelijk en meertalig.

Strand is dichtbij, geen strand om op te liggen. Wel mooi om op het muurtje te genieten van het uitzicht.

Advies aan deze camping is om meer mee te gaan met de tijd, dure wifikaart gekocht maar deze bleef maar uitvallen. Als er iets is op de camping wordt het met een krakkemikkige omroepinstallatie omgeroepen, alleen in het Frans terwijl er heel veel Engelsen zijn.En zo waren er nog meer van die 'dingetjes' die niet meer van deze tijd zijn.

Dat maakt het gewoonweg geen 5 sterrencamping. Voor een paar dagen is deze camping prima.

En het is 2017 beste campingeigenaren in Frankrijk, met een goede en gratis wifi verbinding maak je het je gasten zo veel makkelijker en comfortabeler.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

fantastisch

Ilse,
21-5-2017

Een super de luxe camping . Zeer vriendelijke uitbaters . Echt alles is er te vinden op deze camping . Vlak bij het strand ( juist de straat oversteken ) Mooie zwembaden , trampolines , springkastelen , speeltuinen , golf biljart en nog veel mee . Zeer proper sanitair en de hele camping was uiterst proper en verzorgd . Ik en mijn man en mijn zoon van 9 hebben van elke minuut genoten . We gaan zeker nog terug .

Gereisd met jonge kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hadden een plaats direct bij de vaste campeerders in de mobil homes. Hier werd erg veel gereden met de auto ,wat de rust niet ten goede kwam . Er zijn veel mooiere plaatsen op de camping maar dat moet je wel weten .

Gereisd anders in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Anita DE KOCK

• Privé sanitair mogelijkJa

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Cormoran in Ravenoville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Cormoran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.