Camping Le Cormoran

FrankrijkNormandiëRavenoville

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Le Cormoran voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 277 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 277 reviews
  • 8.3Staat v/h sanitair
  • 6.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

Contact

282 Reviews over Le Cormoran

• 7Jan Kees den Haan10-08-2021

Prima maar geen vijf sterren

We hebben eind juli, begin augustus twee weken doorgebracht op deze camping. We hadden onze caravan bij ons. De plaatsen zijn groot en beschikken over voldoende privacy. Helaas hadden wij geen privé sanitair. Het badgebouw was prima maar niet uitzonderlijk. Het badwater was enkele keren niet warmer dan lauw. Animatie voor kinderen is er niet echt. Er zijn wel wat activiteiten maar daar spreekt men uitsluitend Frans. Het eten op de camping beperkt zich echt tot een snackbar, die ook pizza heeft. Stel je hier niet teveel van voor. In de omgeving van de camping is niet veel te eten te krijgen. Ook boodschappen is allemaal wat verder weg. Het strand is niet perse een strand om op te liggen. Meer om te vissen, wandelen en schelpen te zoeken. Ten slotte was het weer toen wij er waren niet best. Ik denk dat het er doorgaans iets kouder is dan in Nederland en zeker zo wisselvallig. Het zwembad hebben we dat ook niet gebruikt.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Monica10-08-2021

Super leuke camping

Direct aan de zee was super leuk. Mooie plaatsen met hagen. En er komt geregeld een kraampje met pannenkoeken, kip aan spit,... en dat maakte het ook leuk.Goede animatie. Wij hadden apart sanitair en waren heel leuke huisjes en proper. Streek is ook heel mooi.

• 9Ad en Ria10-08-2021

Prachtige camping

Prachtige camping aan zee in Normandie, ruime plaatsen sommige met prive sanitair. Huurobjecten zagen er allemaal netjes en verzorgd uit. Zwembad is de blikvanger op deze camping en bij minder weer, wat het helaas vaak was in deze streek, was er ook nog een overdekt bad. Winkel stelt weinig voor, het noodzakelijke is er maar voor uitgebreide boodschappen ben je aangewezen op de SuperU in Sainte Mere Eglise, maar dat is ook meteen 'n aanrader, daar hebben ze keuze in overvloed.Er is geen restaurant, wel 'n gezellige bar met terras waar je ook de overheerlijke pizza's die ze daar bereiden kunt nuttigen. Sanitair zag er netjes en verzorgd uit, het hele terrein ziet er uit als 'n plaatje, maar bovenal is de vriendelijkheid van het personeel al een bezoek waard.Camping leent zich goed voor bezoekjes aan de invasiestranden, een must voor iedereen die zich interesseert in de geschiedenis van de 2e wereldoorlog.Kortom, een aanrader.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Fam Knetsch26-07-2021

Kort verblijf op de camping

Fijne luxe camping met ruime kampeer plekken en mooi zwembad. Sanitair schoon en netjes.

• 9Marjo Zonnevijlle20-09-2020

geweldige ervaring

Hele fijne camping, vriendelijk personeel, winkel zou iets uitgebreider kunnen maar misschien is dat in het hoig seizoen uitgebreider. Prive sanitair is super fijn, schoon. Voor mijn man zou de douche ruimte is groter mogen.

• 8Monique09-09-2020

Prima camping/ huisjes. Jammer dat de bar en de snackbar maar heel beperkt open was. Afhalen alleen vrijdag en zaterdag van 6 tot 8 uur. Terwijl het nog hoogseizoen was. Verder alles schoon en fijn zwembad.

• 10Martijn29-08-2020

Heerlijke vakantie gehad

Samen met mijn vriendin en onze zoon hebben we een heerlijke week vakantie gehad. De stacaravan was in zeer goede staat en was netjes schoon toen we aankwamen. Angelique van de receptie was enorm aardig, behulpzaam en spreekt perfect Engels. We zouden zeker weer een verblijf boeken als we in de buurt zijn in de toekomst!

• 9Staat v/h sanitair
  • 7G-A27-08-2020

Zeer kindvriendelijke en fijne camping maar geen 5

Wij verbleven op een XL plek met privé sanitair. Erg comfortabel en ruim! Receptie is erg wisselend in de bejegening. Welkom was zeer matig en zakelijk ( er werd niet eens oogcontact gemaakt). Ook bij problemen met het internet waren ze weinig service gericht. Internet is sowieso slecht geregeld. Bij een 5 sterren camping verwacht je dat dit gratis is en op zijn minst een gebruiksvriendelijk en foutloos systeem. Zeker 6 keer terug gemoeten voor wachtwoorden die niet klopten, etc zonder enige vorm van excuses. Ligging is erg mooi aan het strand al is het strand zelf niet heel bijzonder (vlak en bij Eb duurt het erg lang voordat je bij de zee bent). De andere kant van het schiereiland is veel mooier qua rotsen, hoge golven etc. Ook zit je vrij ver rijden ( 2 uur) van een aantal belangrijke toeristische hoogtepunten.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Eelco25-08-2020

een camping vlakbij Utah beach

nette camping en de plekken zijn ruim. wij hadden een plek met eigen sanitair gebouw en dit was zeer netjes ingericht. over de gehele camping staan BBQ 's opgesteld , deze moet je wel met je buren "delen" overigens mag je ook je eigen bbq gebruiken. wat een misschien 1 minpuntje kan zijn is dat het 4G netwerk niet altijd goed te ontvangen is en WIFI best prijzig kan zijn om een bundel te kopen (dit zie je door heel frankrijk)

• 7Barbara23-08-2020

Viel tegen

Omdat de reviews zo goed zijn, zijn we een week op deze camping verbleven. We hebben een hele fijne week gehad, maar ... We hadden een sta-caravan gehuurd en deze was heerlijk ruim en schoon. Helaas was er geen overkapping en geen schaduw, alleen een kleine parasol. Het zwembad was wat klein, kleiner dan het op de foto's lijkt. Ook daar is weinig schaduw te vinden helaas. Dit hebben wij prima overleefd door veel in zee te zwemmen maar wat voor ons echt heel vervelend was, was de onvriendelijkheid van het personeel en de campingbaas zelf. Onze zoon heeft autisme en was door overprikkeling een keer boos geworden bij de receptie. In plaats van rustig te blijven ging de campingbaas helemaal uit zijn dak. Hij schreeuwde naar ons: je zoon maakt grote problemen op de camping! Wij vroegen wat er dan precies was gebeurd maar hij liep gewoon weg. Ook na excuses van onze zoon wilde hij niet met ons spreken. Jammer, wij komen hier niet meer terug.

• 7Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar