Géén boekingskosten

• 5.9Eetgelegenheden
  • 8.4Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

22 Reviews over Le Rivage

• 9Cormoran17-07-2019

Excellent

Calme. Propre. Accueil souriant. Parcelles séparées en 2 par une haie !!! Pas de "t'as de ferraille" devant les yeux. Idéal pour notre petit fils qui y a passé 9 jours super !!! Envisager d'étendre ces parcelles séparées elles sont géniales !!! Peut-être développer l'épicerie ou prévoir en plus du "marché du camping" où l'on trouve de très bons produits, un service de boucherie charcuterie. Piscine un peu fraîche et parois peut-être un peu trop ouverte : des courants d'air. Attention aux personnes sensibles aux moustiques !! Sinon.. Rien à redire sur ce camping. Si je dois le noter c'est 19 sur 20. Et nous y reviendrons sans la moindre hésitation !!!! Il est vraiment excellent !!

• 8mariette30-08-2017

warme familie camping, het uitzicht is fantastisch, lekkere koffie in de ochtend en vers brood, ook andere praktische dingen in t kleine camping winkeltje, je loopt zo naar het dorp. Prettige eigenaren, familie bedrijf. zorgzaam. het sanitair is basic maar wel schoon.

• 10Deborah21-04-2015

vacances inoubliables

Nous avons passé nos vacances d’avril dans le camping Le rivage se fut un séjour plus que parfait. Accueil des propriétaires tres chaleureux, le cadre est propre, bien entretenu, le service irréprochable. Nous avons eu en plus une meteo estivale pour cette periode, et de ce fait nous avons eu la chance de profiter de la mer. Nous allons reserver pour cet été.

• 10Staat v/h sanitair
  • 7leblanc yann28-05-2012

Un peu décu

Nous revenons entre amis passer le week end de la Pentecôte dans le cotentin, nous sommes arrétés au camping le rivage car il y avait une piscine, malheureusement impossible de se baigner , elle n'est pas chauffée alors on l'annonce chauffée (c'est mensonger) en plus ce camping est triste çà ne bouge pas, le samedi nous sommes allés nous promener sur St Vaast et là on a visité le camping la gallouette,trés agréable , prés de la plage, du port et des commerces et la piscine est chauffée!, nous irons en juillet et le camping est trés gai

• 7Eetgelegenheden
  • 4nooitgedacht06-10-2011

vertrokken met gierende banden !!!!! zo slecht

Bij aankomst kregen wij al een naar gevoel over deze camping. Receptie en kantine, zo kan ik het haast niet noemen is gevestigt in één grote bouwvakkers keet. Op de site van touroperator wordt je heel lekker gemaakt, maar in werkelijkheid is het hier heel anders. b.v een echte familie camping[ voor vaste franse mensen] 90% van de stacaravans zijn vaste staanplaatsen en daar zitten dus ook 50+ ers in[ fransen] welgeteld heeft touroperator 9 stacaravans in de verhuur. Wij zijn op zondag aangekomen en hadden voor 2 wk geboekt, maar zijn dinsdag met gierende banden vertrokken !!!!! sfeerloos, in één woord !!! Strand is er in de buurt niet te vinden of je moet van kiezels/en of modder houden. Camping ligt aan een doorgaande weg die erg in trek is bij de snelle rijder !!!! Deze camping krijgt ook nog 3 sterren, weet niet waar ze die vandaan halen.

• 3Eetgelegenheden
  • 4willem, 50 jaar18-06-2011

nooit meer

Deze camping wordt gerund door een zeer vriendelijk echtpaar. De vrouw spreekt een woord Nederlands nl. borg, haar engels is zeer, zeer beperkt, haar man spreekt helemaal geen woord engels. In de Vacancesolei gids stond strand op 400 m en kiezelstrand op 2 km. Wij hebben de hele omgeving afgezocht en kwamen binnen 4 km geen strand tegen. Bovendien was onze douche kapot. We hebben dit direct bij aankomst gemeld maar na 5 dagen was deze nog steeds niet gemaakt. Er was op deze camping niets te beleven, het zwembad was dicht, een snackbar was er niet en een winkel was er helemaal niet te vinden. De omgeving is echter wel de moeite waard. Camping geboekt bij Vacancesolei verbleven er van 13-6 tot 17-6-2011

• 3Eetgelegenheden
  • 8L. Spierenburg14-08-2010

geweldig

Camping le Rivage was echt geweldig. we werden zeer vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en bracht ons netjes naar de stacaravan. een goede plaats en een fijne caravan. we zijn elke dag de omgeving gaan verkennen en hebben echt heel veel gezien. de camping was een hele mooie uitvalsbasis hiervoor. het was ook heerlijk rustig.

hier komen we zeker terug!!

• 5Eetgelegenheden
  • 7Marjolein Schut08-08-2010

leuke camping voor pubers

Onze puber vond het er fantastisch. Elke avond hangen rondom de pingpongtafel (in de gaten gehouden door de beveiliging). Wij vonden het er afschuwelijk. Wij stonden op het nieuwere gedeelte; rechts van de ingang. Jongeren die ' s nachts Millau bezochten liepen tot de kleine uurtjes af en aan! Heel onrustig. 's ochtend om 8 uur kwam de gemeente de vuilnisbakken legen; u begrijpt: daar tussendoor nauwelijks geslapen. De plekken zijn klein: de auto van de achterburen moest eruit om ons erdoor te laten. De plekken hebben ook nauwelijks uitzicht. Wij vermoeden dat alle plekken uit winstoverwegingen in 2- en zijn gedeeld. Heet aangelegen Cote- Sud is veel meer aan te raden.

• 4Eetgelegenheden
  • 7Laura02-05-2010

Prachtige vakantie!

In augustus 2009 hebben wij de camping Le Rivage bezocht. Bij aankomst bleek dat het personeel geen letter engels kon spreken, waardoor de communicatie wat stroef verliep. Het zwembad was wel klein, en nadeel dat je enkel met een "strakke" zwembroek erin mag. Het sanitair was goed onderhouden, hebben geen last gehad van vieze toiletten of douches. Qua activiteiten is er helemaal NIKS te doen op de camping, enkel een eet-avond, waar we minstens 2u moesten wachten op ons eten. Het strand valt tegen, het is geen ligstrand waar je rustig kan zonnen. Het is een streek waar je naartoe moet gaan als de wereldoorlog je interesseert. Wij hebben geen last gehad van lawaai op de camping. Voor ons was het een geslaagde vakantie, waar we zelf voor gezorgd hebben!

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 7Ariane29-08-2009

nooit meer

Le rivage is op zich een mooie camping met alle accomodatie. Het sanitair wordt goed onderhouden. Ik heb er alleen geen oog dicht gedaan... Elke nacht was er kabaal, één keer hadden we 's nachts een vechtpartij voor de tent. Op de camping liep een stelletje jonge tieners rond die dus tot een stuk in de nacht lawaai maakten en zelfs mijn kleuter van vier lastigvielen. Waarom de uitbaatster daar niks tegen ondernam, werd na een aantal dagen duidelijk: haar eigen dochter hoorde bij 't groepje herrieschoppers. Ik kreeg het gevoel dat we "maar" gasten waren en dus minder belangrijk dan de mensen met een vaste plek. We "mochten" er staan en daar bleef het bij. We hebben moeite gedaan, zelfs mijn kleine kleuter begroette iedereen heel beleefd in 't Frans. Welkom hebben we ons niet gevoeld en ik was nadien doodmoe. Mijn zoontje sliep gelukkig door 't kabaal heen. Gelukkig reden we daarna door naar een rustige camping waar ik echt kon bijrusten! Nee, geen le rivage meer voor mij!

• 6Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar