Camping Le Rivage

7,5

19 reviews over Camping Le Rivage in het Nederlands

mariette
30-8-2017

warme familie camping, het uitzicht is fantastisch, lekkere koffie in de ochtend en vers brood, ook andere praktische dingen in t kleine camping winkeltje, je loopt zo naar het dorp. Prettige eigenaren, familie bedrijf. zorgzaam. het sanitair is basic maar wel schoon.

Gereisd Alleenreizend in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

vertrokken met gierende banden !!!!! zo slecht

nooitgedacht
6-10-2011

Bij aankomst kregen wij al een naar gevoel over deze camping. Receptie en kantine, zo kan ik het haast niet noemen is gevestigt in één grote bouwvakkers keet. Op de site van touroperator wordt je heel lekker gemaakt, maar in werkelijkheid is het hier heel anders. b.v een echte familie camping[ voor vaste franse mensen] 90% van de stacaravans zijn vaste staanplaatsen en daar zitten dus ook 50+ ers in[ fransen] welgeteld heeft touroperator 9 stacaravans in de verhuur. Wij zijn op zondag aangekomen en hadden voor 2 wk geboekt, maar zijn dinsdag met gierende banden vertrokken !!!!! sfeerloos, in één woord !!! Strand is er in de buurt niet te vinden of je moet van kiezels/en of modder houden. Camping ligt aan een doorgaande weg die erg in trek is bij de snelle rijder !!!! Deze camping krijgt ook nog 3 sterren, weet niet waar ze die vandaan halen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

nooit meer

willem, 50 jaar
18-6-2011

Deze camping wordt gerund door een zeer vriendelijk echtpaar. De vrouw spreekt een woord Nederlands nl. borg, haar engels is zeer, zeer beperkt, haar man spreekt helemaal geen woord engels. In de Vacancesolei gids stond strand op 400 m en kiezelstrand op 2 km. Wij hebben de hele omgeving afgezocht en kwamen binnen 4 km geen strand tegen. Bovendien was onze douche kapot. We hebben dit direct bij aankomst gemeld maar na 5 dagen was deze nog steeds niet gemaakt. Er was op deze camping niets te beleven, het zwembad was dicht, een snackbar was er niet en een winkel was er helemaal niet te vinden. De omgeving is echter wel de moeite waard. Camping geboekt bij Vacancesolei verbleven er van 13-6 tot 17-6-2011

Gereisd Met partner in januari 2011

geweldig

L. Spierenburg
14-8-2010

Camping le Rivage was echt geweldig. we werden zeer vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en bracht ons netjes naar de stacaravan. een goede plaats en een fijne caravan. we zijn elke dag de omgeving gaan verkennen en hebben echt heel veel gezien. de camping was een hele mooie uitvalsbasis hiervoor. het was ook heerlijk rustig.

hier komen we zeker terug!!

Gereisd Met partner in maart 2007

leuke camping voor pubers

Marjolein Schut
8-8-2010

Onze puber vond het er fantastisch. Elke avond hangen rondom de pingpongtafel (in de gaten gehouden door de beveiliging). Wij vonden het er afschuwelijk. Wij stonden op het nieuwere gedeelte; rechts van de ingang. Jongeren die ' s nachts Millau bezochten liepen tot de kleine uurtjes af en aan! Heel onrustig. 's ochtend om 8 uur kwam de gemeente de vuilnisbakken legen; u begrijpt: daar tussendoor nauwelijks geslapen. De plekken zijn klein: de auto van de achterburen moest eruit om ons erdoor te laten. De plekken hebben ook nauwelijks uitzicht. Wij vermoeden dat alle plekken uit winstoverwegingen in 2- en zijn gedeeld. Heet aangelegen Cote- Sud is veel meer aan te raden.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

Prachtige vakantie!

Laura
2-5-2010

In augustus 2009 hebben wij de camping Le Rivage bezocht. Bij aankomst bleek dat het personeel geen letter engels kon spreken, waardoor de communicatie wat stroef verliep. Het zwembad was wel klein, en nadeel dat je enkel met een "strakke" zwembroek erin mag. Het sanitair was goed onderhouden, hebben geen last gehad van vieze toiletten of douches. Qua activiteiten is er helemaal NIKS te doen op de camping, enkel een eet-avond, waar we minstens 2u moesten wachten op ons eten. Het strand valt tegen, het is geen ligstrand waar je rustig kan zonnen. Het is een streek waar je naartoe moet gaan als de wereldoorlog je interesseert. Wij hebben geen last gehad van lawaai op de camping. Voor ons was het een geslaagde vakantie, waar we zelf voor gezorgd hebben!

Gereisd Met partner in juli 2009

nooit meer

Ariane
29-8-2009

Le rivage is op zich een mooie camping met alle accomodatie. Het sanitair wordt goed onderhouden. Ik heb er alleen geen oog dicht gedaan... Elke nacht was er kabaal, één keer hadden we 's nachts een vechtpartij voor de tent. Op de camping liep een stelletje jonge tieners rond die dus tot een stuk in de nacht lawaai maakten en zelfs mijn kleuter van vier lastigvielen. Waarom de uitbaatster daar niks tegen ondernam, werd na een aantal dagen duidelijk: haar eigen dochter hoorde bij 't groepje herrieschoppers. Ik kreeg het gevoel dat we "maar" gasten waren en dus minder belangrijk dan de mensen met een vaste plek. We "mochten" er staan en daar bleef het bij. We hebben moeite gedaan, zelfs mijn kleine kleuter begroette iedereen heel beleefd in 't Frans. Welkom hebben we ons niet gevoeld en ik was nadien doodmoe. Mijn zoontje sliep gelukkig door 't kabaal heen. Gelukkig reden we daarna door naar een rustige camping waar ik echt kon bijrusten! Nee, geen le rivage meer voor mij!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

mooi neutraal gelegen camping

mark
29-8-2009

zeer fijne kleinschalige camping met mooi verzorgde en schone caravans ligt mooi neutraal alles op een mooie afstand voor bijvoorbeeld het bezoeken van de enorm velen oorlogsmusea zwemmen alleen in zwembroek het in een short zwemmen is nog een regel van de vorige eigenaar. eten is een frietje met cheezburger of kipnuggets wat ik enorm lekker vond, vraag me niet waarom maar was de lekkerste friet die ik heb gehad. zelfs de cheezburger die gewoon uit de magnetron kwam vond ik heerlijk de zee moet je niet veel van voorstellen om de 12 uur is het eb en kun je een paar 100 meter lopen voordat je bij de zee bent vlakbij ligt het plaatsje tati hou met een eiland wat echt de moeite waard is om te bezoeken. met een amfibie voertuig kun je naar de overkant , op de heenweg is het een boot en op de terugweg ga je door het eb als boot met wielen terug zeker de moeite waard kortom:zeer goed verzorgde kindvriendelijke rustige camping met vriendelijk personeel. zeer mooi neutraal gelegen

Gereisd Met partner in augustus 2008

Redelijke camping/omgeving

Tommy van Extel
26-8-2009

Een kleinschalige camping alwaar weinig te beleven is. Het naast de camping gelegen strand bestaat voornamelijk uit rotsen en dergelijke. Voor een beetje fatsoenlijk strand dien je een kwartier te rijden. Op de camping was tevens geen winkeltje aanwezig, enkel een broodjesservice en de mogelijkheid tot frituur en drinken. Twee grote supermarkten waren echter vlak in de buurt, dus dat was geen gemis. Een gemis was wel de afwezigheid van zowel tv als radio, en ondanks dat het een nette stacaravan was had deze ook zijn gebreken. Het zwembad was klein, maar hier hebben we vanwege het slechte weer geen gebruik van kunnen maken. De locatie is ook totaal niet toeristisch, maar het persoon op de camping was wel vriendelijk.

Gereisd Met partner in juli 2009

Park voor rustzoekers.

henh
27-6-2009

Een rustig en goed onderhouden park met 77 stacaravans en een aantal vrije plaatsen. Ongeveer 1/3 van de stacaravans is voor verhuur. Het is absuluut niet toeristisch in dit deel van Normandie. Vlak bij zee gelegen (5 min loopafstand) Ook hier weer groot verschil tussen eb en vloed. De stacaravan was schoon en netjes, maar echt Frans. Dus een docuche kop die met een bindertje vast zat, een deurtje in de keuken wat erg los zat. Tijdens ons verblijft van 1 week was de camping nauwelijks bezet. Vlak bij Quettehou een Intermarche en een Super U.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Rivage in Quettehou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Rivage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.